Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: hvor ofte spiser du kebab?
5 dager i uke eller mer 9 2,05%
under 5 dager i uken 16 3,64%
under 2 dagre i uken 27 6,14%
bare 1 gang i uken 92 20,91%
nesten aldri 224 50,91%
aldri 72 16,36%
Stemmegivere: 440. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  83 7355
Sitat av Turbolego
Flott poll!
Men jeg skulle ønske pollet var satt opp slik...



Jeg havner på 20-50 Kebab'er, men spiser dette bare når jeg er utenlands/utenby's...
Noe som setter meg i "nesten aldri".
Jeg elsker kebab, men får "nesten aldri" sjansen til å nyte det.
Vis hele sitatet...
kunne aldri tenkt meg og telle hvor mange kebaber jeg har spist.
såklart er det ikke fordi jeg ikke gidder og telle.
men med alle de kebabene jeg har spist kan jeg ikke telle så langt
Det er vel bislett lr ?
åsane grill på arken tør jeg vedde penger på at har den beste kebab'en. den er faktisk så ekstremt god at jeg gledelig betaler de 90 kronene den koster.
blir litt lei av at alle her skriver om at beste kebaben er her og der,,dere har sikkert ikke smakt på hvær jævla kebab i norge! så syns heller dere burde skrve "det beste jeg har smakt" for dere kan jo ikke vite om den er bedre der dere bor om dere ikke har smakt den fra andre plasser! jeg syns for min dell at den beste kebaben JEG har spist er i molde på express elns!

Edit: LEIF
Sist endret av Holmen; 26. oktober 2007 kl. 22:10.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av Myhre
Er enig med Zepplin her.
Folk bryr seg altfor mye om hva som er inni maten, og å slutte å like mat etter å få vite sånt blir bare for dumt. Visste du at enkelte pølseskinn lages av grisetarmer? At smalahove inkluderer saueøyne? At det er mye fett i potetgull? Ikke bry deg, spis det om det er godt!

Og, om det er sant, kjøtt er akkurat like naturlig som blod!
Vis hele sitatet...

Mmmm.. Ingenting er som smalahove "festival" på Voss
Men sier seg litt selv at smalahove inkluderer saueøyne da..
Du trer jo tross alt bare grillspydet gjennom hele huet og fyrer det over flammene

Greit nok at kebaben består av masse blod, men er mer skeptisk til sausen, som til tider har en tendens til å bestå av "levende" ting, som kommer fra en del av kroppen som ikke har en dritt med kebabdressing å gjøre
Å fyfaen får vondt i magen bare å tenke på kebab.. er fyllamat det..
Blir dårlig med kebab for tiden. Forsvaret har en fetish for poteter og brun saus. Så det blir liten tid til kebab.
Kebab er godt. Veldig godt. Og det er spennende å teste nye sjapper med hver sin måte å lage den på. Senest i går var jeg innom Sonny´s kebab etter Turbonegerkonserten. Ikke verst!

Heldigvis/dessverre (stryk det som ikke passer) er jeg nabo av Bislett kebab house!

Hvordan forklarer du forøvrig forskjellen på alternativene "mindre enn to ganger i uka" og "en gang i uka"?
Sitat av Polar-
Argh, Snappys og Sidneys i Drammen.. selv syns jeg de serverer grusomme kebaber der, men alle Drammenserne elsket dem Prøv heller rullekebaben på globusgården (Strømsø).
Vis hele sitatet...
Sidneys suger, har prøvd 2 andre i Oslo og en i Sætre, var ikke i nærheten av snappys engang
Har spist kebab en gang.
Foretrekker ostebolle
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Vinny's Kebab ved Ullevaal Stadion ftw!
Sitat av gilde
Noen som bor i ullensaker? Dra til sand pizza og grill. eller bare spør om kiwien på sand eller kebab sjappa på sand. Kjempe god kebab der. 35kr for liten men den er stor. etter litt hvis du blir buddy med eiern (mohammed) så får du stor kebab som er veldig stor for 35kr og billig å bra kebab der. Ikke noe jalla der har sett varene de har. De kjøper fra kiwien ved siden av og av en pakistansk grønnsaks butikk med alt mulig.
Vis hele sitatet...
Var en artikkel på db.no om det opplegget der. Stod at en kebab laget med gode råvarer skal koste minst 60kr for å gi fortjeneste, hvis ikke jeg husker helt feil.
Sitat av -=Insane=-
har bare 1 ting å si Nesbru kebab<333 den beste baben i norge! spiser 1 kebab i måneden ca..
Vis hele sitatet...
Nesbru kebab forever!

var så sykt nice der for litt siden.
Kebab for bare 15 kr!
Sitat av babbabou
Nesbru kebab forever!

var så sykt nice der for litt siden.
Kebab for bare 15 kr!
Vis hele sitatet...
Aldri om du blir syk av den kebaben.
Awarii <3
New Vinnys <3
Cafeterian <3
Spist kebab siden jeg var barn xD
Så det vil si 100+
kanskje 1000?? :O xD
Den beste kebaben jeg noen gang har spist, fikk jeg i Berlin.
Kebaben var en såkalt Döner kebab og var så stor at den måtte spises med to hender.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e9/Doener_berlin_kraeuter.jpg/180px-Doener_berlin_kraeuter.jpg
Sist endret av Turbolego; 28. oktober 2007 kl. 00:13.
Jeg har bare hatt dårlige erfaringer med kebab. Skulle kjøpe min første kebab på -byens ''beste'' kebab- så fikk jeg meg et sjokk da jeg oppdaget at i bunnen av kebaben svømte det noen deilige, brune snegler. De hadde altså byttet ut kattekjøttet eller hva de bruker, med snegler. Vet ikke om det er en delikatesse med snegler i maten i langtvekkistan, men mitt møte med dette endte nedi do...
OSLO.

ALDRI SPIS KEBAB FRA "HEGDEHAUGEN GRILL":
- Dårlig service
- Drittkjøtt
- 70 kr for kebab med 0.5l drikke

De kebabene jeg kan anbefale er:
- Bislett Kebab House. (BISLETT)
- New Beirut Kebab. (v/ Eldorado Kino)

Bislett Kebab:
- Pris: 50kr
- Drikke: 0.8l
- Grønnsaker: de fleste.
- Kjøtt: veldig godt.
- Saus: nydelig.
- Service: god.
- Alt i alt: 5/6

New Beirut Kebab:
- Pris: 50kr
- Drikke: 0.4l
- Grønnsaker: alt - god kvalitet.
- Kjøtt: veldig godt.
- Saus: helt ok.
- Service: veldig god.
- Alt i alt: 6/6
Sitat av Turbolego
Den beste kebaben jeg noen gang har spist, fikk jeg i Berlin.
Kebaben var en såkalt Döner kebab og var så stor at den måtte spises med to hender.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e9/Doener_berlin_kraeuter.jpg/180px-Doener_berlin_kraeuter.jpg
Vis hele sitatet...
Samme her, var i Berlin å spiste sånn rett før helga
Den var drit god
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av aarst0g
Jeg har bare hatt dårlige erfaringer med kebab. Skulle kjøpe min første kebab på -byens ''beste'' kebab- så fikk jeg meg et sjokk da jeg oppdaget at i bunnen av kebaben svømte det noen deilige, brune snegler. De hadde altså byttet ut kattekjøttet eller hva de bruker, med snegler. Vet ikke om det er en delikatesse med snegler i maten i langtvekkistan, men mitt møte med dette endte nedi do...
Vis hele sitatet...

Det kan ikke stemme. Enten burde du sjekke synet ditt elns, eller så er sjappa nedlagt nå. Spis babben og slapp av. Løs mage får du av alt mulig, så hvorfor ikke få det av noe så gudommelig som kebab.
Uten at jeg har lest gjennom tråden for å lete etter tidligere liknende innlegg så må jeg bare påpeke til trådstarter at det finnes en, om ikke hundre mellomting mellom en gang i uken og aldri...
Balkan i ski er bare oppskryt.
Bergen Kebab FTW! Beste babben i byen! Antagelig billigste også!

http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=13250
▼ ... noen uker senere ... ▼
Skal til Trondheim i helgen, så lurte på om folket hadde noen råd om hvilke sjapper jeg bør prøve ut?
Aroma, uten tvil. Du blir ikke skuffet. Kjøp rullekebab, ikke køfte.
Har slutta å spise kebab siden jeg er vegetarianer, men i mine glansdager var jeg vel innom Bislett Kebabhouse 2-3 ganger i uken..
Kabab mannen i Lierskogen. Lierskogen Veikjøkken AS. Nam nam...
Jeg elsker kebab, spiser det sjeldent dough.
Har faktisk en halvgammel, ekkel kyllingkebab som begynner å bli smårotten liggende her:P
Orker ikke rydde, laaat...
New Beirut ruuuler ^^ <3
Noen som vet om noen steder hvor de selger döner kebab i Oslo?
Sitat av babbabou
Hei !

Jeg spiser utrolig mye kebab og er så heldi og bo rett vesiden av et av norges beste kebabsted!

Jeg må inrømme at jeg liker fastfood kebab best (den som ligner på en fasje) og ikke den med ekte lammekjøtt.

Men her om dagen fikk jeg vite at fastfood kebab inneholdt 70 % blod og 30 % kjøtt!

Er Nff kjære brukere klar over det?
og hva er deres reaksjon til det?
er det i det hele tatt sant!?

det er mange spørsmål jeg stiller i denne posten og det er en god grunn til det!
mitt liv faller fra hverandre!!
Vis hele sitatet...
BULL SHIT! smaker det blod kanskje? Det er kanskje mye saft i den som det er i alt annet kjøtt men jeg finner kjøtt kvaliteten i kebab kjapper svært bra. spesielt kyllingen. BERGEN KEBAB!
Sitat av gud_er_død
BULL SHIT! smaker det blod kanskje? Det er kanskje mye saft i den som det er i alt annet kjøtt men jeg finner kjøtt kvaliteten i kebab kjapper svært bra. spesielt kyllingen. BERGEN KEBAB!
Vis hele sitatet...
http://no.wikipedia.org/wiki/Mekanisk_utbenet_kjøtt
spiser kebab 1 gang i uka..driter i hva det er laga av! Den vi har her i byen er så sykt god! hadde det vært menneske kjøtt hadde jeg lett spist det (A)