Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1179
Leste ett sted at media har fått tilsendt skattelistene på CD, ingen som har kommet over en kopi av denne?

Dine egne eller hele norge?
om det finnes så er den nokk nå noen torrent sider om ikke lenge.
btw så er jeg skepisk il dette.
Det er ikke lov og lagre den informasjonen
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Skatteinformasjon er da log til å lagre.
Det er lov til å lagre alt, så lenge du har riktig sikkerhetstiltak.

F.eks personopplysninger. Alle bedrifter kan lagre dette om sine ansatte, så lenge pcen det er lagret på er låst, ikke internett, osv.
Sitat av Evelen2
om det finnes så er den nokk nå noen torrent sider om ikke lenge.
btw så er jeg skepisk il dette.
Det er ikke lov og lagre den informasjonen
Vis hele sitatet...
Mye vits å legge ut torrent når hele lista er tilgjengelig på nettet (lovlig) uansett? De som er i stand til å bruke torrents har sannsynligvis internett og trenger sannsynligvis ikke en torrent.
Sitat av larsdood
Mye vits å legge ut torrent når hele lista er tilgjengelig på nettet (lovlig) uansett? De som er i stand til å bruke torrents har sannsynligvis internett og trenger sannsynligvis ikke en torrent.
Vis hele sitatet...
ligger bare i 2 uker eller noe på nettet
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Sceptic
Skatteinformasjon er da log til å lagre.
Det er lov til å lagre alt, så lenge du har riktig sikkerhetstiltak.

F.eks personopplysninger. Alle bedrifter kan lagre dette om sine ansatte, så lenge pcen det er lagret på er låst, ikke internett, osv.
Vis hele sitatet...
Woho, du kan komme til å få deg et sjokk.

Det du seier stemmer delvis, men dei må ha et saklig behov for opplysningane. Ta en tur innom datatilsynet.no og les litt du...
Toukersgrensa tror jeg ikke lenger er aktuell?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Man får ikke "lagre" f.eks. politiradiosamtaler. (Ikke sant?)