Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1284
Hei!

Har lest mye om bruk av magic mushrooms mot depresjon og finner temaet fascinerende. Jeg er interessert i å høre om hvordan depresjonen ble bedre eller verre etter en sopptrip og hvordan det har påvirket livet ellers.

For mange er dette ganske personlig, og det forstår jeg veldig godt. Send gjerne en privat melding om du vil fortelle anonymt.
Har prøvd og microdosere dette før og fikk utrolig bra resultater,da snakker jeg om doser på 0,1g flein. Dette kurerte meg for migrene og depresjon samt ptsd.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Har prøvd og microdosere dette før og fikk utrolig bra resultater,da snakker jeg om doser på 0,1g flein. Dette kurerte meg for migrene og depresjon samt ptsd.
Vis hele sitatet...
Så du mener du kurerte PTSD med mikrodosering av fleinsopp?..
Ja vil si det vis jeg sammenligner med før og etter. Merker ikke noe til det nå mens før microdosering så dukket det hyppig opp.
Hei, Tarm.

Hvor lenge mikrodoserte du, og hvor lenge har du vært symptomfri?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns dette er et veldig interessant tema! Jeg går til DPS for PTSD, angst og depresjon, og jeg vurderer å teste ut noen små doseringer av flein nå snart ettersom at fleinsesongen er på vei. Har aldri prøvd fleinsopp før, men psykiateren min har snakket en del om psilocybin så jeg har blitt veldig nysgjerrig.

Lurer på dette samme som Sjølvaste, @Tarm
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Syns dette er et veldig interessant tema! Jeg går til DPS for PTSD, angst og depresjon, og jeg vurderer å teste ut noen små doseringer av flein nå snart ettersom at fleinsesongen er på vei. Har aldri prøvd fleinsopp før, men psykiateren min har snakket en del om psilocybin så jeg har blitt veldig nysgjerrig.

Lurer på dette samme som Sjølvaste, @Tarm
Vis hele sitatet...
Tokk psykiateren din opp temaet om psilocybin? Og hva var han sitt syn på det?

Er det ikke beste om man skal MD så bør det være på lsd? Mtp at det er lettere å vite hvor myr man får i seg. Litt vanskelig å vite det med sopp... Det varierer jo hvor mye psilocybin det er fra ett gram til et annet gram med sopp?

Selv prøvde jeg MD i ett par uker for en mnd siden.

Prøvde 0.2 - 0.3 og 0.4.... 0.4 ble for mye..

Så kom frem til at 0.3 var best. Men jeg gjorde det ikke lenge nok til at jeg kan komme med noen anbefaling... Men jeg kan si at man skal være bestemt og sikker på hva man gjør, og hvorfor man vil gjøre det. Ikke bare ta det og "håp" på det beste, ha en klar visjon/målsetting

Også er jeg litt redd for å miste håret! Kunne bare dra ut hår ( ikke bunter) men nok til å bli litt bekymret..
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@Tôtlematin

Ja, det var psykiateren som tok opp temaet først. Synet til psykiateren angående psilocybin virket veldig positivt, ble fortalt at det hadde gode resultater men man måtte visst prøve omtrent alt annet før man fikk prøve seg på psilocybin.

Etter hva jeg ble fortalt så er dette noe nye greier i den norske psykiatrien, men det er visst også i en tidlig/test fase så vidt jeg skjønte det.

Planen er å ta det veldig rolig hehe, er ikke ute etter å trippe i det hele tatt. Takk for svar!
Samboeren min veier 70 kg og har alltid vært imot psykedelica, men jeg fikk henne til og prøve 0.18g hun sa hun gikk rundt med ett teit flir dagen ut som hun ikke klarte og slutte med og var full av glede og energi. For og sitere henne"det kan ikke finnes noen bedre antidepressiva enn dette!". Og hun er imot all rus, så hun var ikke akkurat nøytral før hun prøvde. Men så fikk hun 0.22, da ble det for mye, og litt ubehagelig. Så start lavt.
Sist endret av Mokkasinen; 1 uke siden kl. 19:51.