Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 935
Kan man "sovne inn" av heroin ca 3-4 timer etter siste inntak?
Jeg vet ikke om 3 - 4 timer er mulig. Det høres ut som det er på grensen.
Hvis inntak av andre medikamenter: ja.
Og kanskje hvis man sovner i kjeitete stillinger der det blir tungt å puste. Og/eller spiste mye mat og en del benzo rett før kan virkning av benzo bli veldig forsinket.
Sist endret av Arex_x; 16. juli 2020 kl. 12:37.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs litt på type overdose, tar man en dødelig mengde av rusmiddelet vil det nok tre i kraft raskere. Er det ikke-dødelig overdose kan det ta lengre tid, som nevnt over hvis man sovner slik at det blir tungt å puste, eller ligger slik at man drukner i spyet sitt, da dødsfallet er et direkte resultat av rusinntak, men ikke av rusmiddelet i seg selv. Som det også står over kan oral inntak være forsinket om man har spist et stort måltid i forkant.
Anonym bruker
"Vanskelig Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Avhenger på stoff og inntaksmetode og hva du har i magen som nevnt over. Har opplevd og holde på og "sovne inn" før jeg har pressa stempelet i bunn av pumpa med hjertestans med iv.
Har sovna å måttet få hlr og motgift opp mot 1 time etter oralt inntak og et greit måltid liggende på luringen i magesekken
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske dårlig av meg å si dette med tanke på at det ikke er garantert å redde liv, men et "triks" jeg bruker er å legge meg i redningsposisjon om jeg holder på å sovne tror jeg kan ende opp å drukne i mitt eget spy. Hjelper jo selvfølgelig ikke om hjertet stopper eller noe slikt, og anbefaler jo ingen å sette seg i en sånn situasjon og anta at det går bra hvis man bare legger seg i redningsposisjon, men tror nok det har redda meg et par ganger.