Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1042
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei en kompis har kommet over disse som visstnok skulle være 100mg zopiclone, jeg kan ikke tro at det finnes da vanlig imovane er 7,5mg. de er veldig små, hvite med «100» print på, så har de en veldig snodig shape, som en «V» sett fra siden







Ser ut som levaxin 100 microgram, blitt scamma der
Han over her ser ut til og ha rett , desverre! Så ville revurdert han kompisen din :/
Sist endret av AbSoul; 16. juli 2020 kl. 07:50.
hvorfor ble det sletten når jeg spurte om hvor mye han betalte?
Sitat av spider_man Vis innlegg
hvorfor ble det sletten når jeg spurte om hvor mye han betalte?
Vis hele sitatet...
Er ikke lov og diskutere, eller noe i den duren! Er noe i den duren, søker du finner du det nok bedre forklart og svart på hvitt
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Er ikke lov og diskutere, eller noe i den duren! Er noe i den duren, søker du finner du det nok bedre forklart og svart på hvitt
Vis hele sitatet...
lurer på hvor mye han ble svindlet for ikke noe annet..
Kansje vis du spør sånn så går det, ett smutthull.
Sist endret av AbSoul; 16. juli 2020 kl. 09:45.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
jeg har ikke blitt scammet, kjøper ikke piller jeg ikke veit hva er forno, altså utseende messig, sikkert kjøpt et fake bein eller to eller riv oppigjennom men hvis jeg aldri har sett en pille før kjøper jeg ikke eller inntar for den saks skyld før jeg veit hva det er/skal være. tror ikke kompisen min hadde betalt noe for dem eller, bare kommet over i et eller annet stuke miljø
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar forresten!

en ting til, noen som veit hva det heter eller kan beskrives som når delestreken er ei «grøft» slik som på disse?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg har ikke blitt scammet, kjøper ikke piller jeg ikke veit hva er forno, altså utseende messig, sikkert kjøpt et fake bein eller to eller riv oppigjennom men hvis jeg aldri har sett en pille før kjøper jeg ikke eller inntar for den saks skyld før jeg veit hva det er/skal være. tror ikke kompisen min hadde betalt noe for dem eller, bare kommet over i et eller annet stuke miljø
Vis hele sitatet...
Du vet jo ikke hva dette er?
Vel kompisen din har kommet over en haug med tull, og det kalles vel en delestrek selvom det er grop! Det er vel bare en av flere utsener på en delestrek