Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 7383
Hvordan ligger det an med kunnskap om hvordan man oppnår den perfekte Amf rusen?
Hvor mange gram er perfekt mengde?
Hvor mange dager er det best å gå uten søvn og mat?
Hvilke andre rusmidler bør kombineres med amf og i hvilke mengder?

Det hører med til historien at jeg ikke har sovet på en uke og mengden amfetamin jeg har inntatt = akkurat litt for lite. Litt loco med halliser og eufori

Bare glem at jeg spurte. Tar mer og jobber mot optimal forvirring og klarsyn ved hjelp av alkohol hasj og drops av alle slag, og mer makka fra pakka i jakka
Sist endret av Makka1kgijakka; 4. november 2016 kl. 14:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Makka1kgijakka Vis innlegg
Hvor mange gram er perfekt mengde?
Vis hele sitatet...
Optimal dose er langt mindre enn det folk er vant til å ta. Positive effekter inntrer lenge før kjeven begynner å dirre og innholdsløse setninger begynner å renne ut av kjeften. Nøyaktig dose vil variere med kroppsvekt og toleranse, men det er noe man lett kan finne fram til ved å eksperimentere med lavere doser.

Sitat av Makka1kgijakka Vis innlegg
Hvor mange dager er det best å gå uten søvn og mat?
Vis hele sitatet...
Ingen, selvfølgelig. Det er best å spise og sove som normalt. Med fornuftige doseringer er ikke dette noe stort problem. Man kan spise og sove mer eller mindre som normalt, og dermed fullstendig unngå kjipe nedturer som mange forbinder med disse stoffene.

Sitat av Makka1kgijakka Vis innlegg
Hvilke andre rusmidler bør kombineres med amf og i hvilke mengder?
Vis hele sitatet...
Hva som bør inntas kommer jo helt an på hva man vil oppnå. Det er smak og behag.
Sitat av Makka1kgijakka Vis innlegg
Hvordan ligger det an med kunnskap om hvordan man oppnår den perfekte Amf rusen?
Hvor mange gram er perfekt mengde?
Vis hele sitatet...
Først må du kartlegge hva du skal bruke det til. Perfekt for hva? Skal du kose deg i eufori og galskap vil bivirkningene komme, og visse positive effekter vil forsvinne men visse nye vil oppstå. Vil du ha lesemaraton? Isåfall i 6 timer? I 20 timer? Alt etter hva du vil. Jeg slenger meg på mentalmelt når det gjelder prøving. Prøv deg frem med små doser til du treffer hva du søker etter.

Sitat av Makka1kgijakka Vis innlegg
Hvor mange dager er det best å gå uten søvn og mat?
Vis hele sitatet...
Ingen dersom du kan vel. Dersom du vil være våken og ikke spise noe vil naturligvis bi-effektene stige jo lenger du er våken, og det er ofte ikke i en monton grad, heller i økende over tid. For å avgjøre må du da bestemme deg for hvor linjen går for deg når det gjelder bivirkninger og eventuell glede ved å sulte deg og ikke sove.
Er ingen fasit på det du spør om ts.
Jeg kan droppe ca et halvgram uten toleranse og komme i grei form den ene helgen og helgen etter kan jeg bli dårlig og overjustert av en linje på 0.2.
Den beste måten å ta speed på er å gjøre det etter du har stått opp, spist frokost og bare holde seg til et halvgram/gram om dagen, da er det også større sannsynlighet for at du får sove på kvelden/natten.
Dog du kommer til å bli griseavhengig.
Har litt erfaring med amfetamin da jeg hadde en periode hvor dette ble brukt hyppig. Har ikke brent meg skikkelig på det enda med mindre et par halvtunge nedturer teller, og har ikke brukt på en stund. Om tilgang på kvalitet gjennom en jeg stoler på og økonomien hadde vært på plass kunne dette fint blitt et problematisk stoff, sånn med tanke på hvor utrolig deilig det er.
Da tenker jeg under de rette omstendigheter, hadde nok ikke blitt amf-junkie bare jeg hadde hatt 10lapper og et bra telefonnummer.

Desto mer amfetamin man får i seg desto tyngre er det for hele systemet så det sier jo seg selv at det optimale mtp. helse vil være en minst mulig dose og ingen/færrest mulig redoseringer for så å få i seg litt mat og søvn når det passer seg.
Da kan man jo heller bruke den ene dosen man får i seg som et verktøy og ta en skikkelig jobbeøkt (ikke tungt fysisk arbeid!), rydde kåken eller ha noen skikkelig fete timer med gutta. Men jeg vet jo av erfaring at det er vanskelig, om du har mer speed igjen, om du er impulsiv av natur, når du panisk merker at kriblingen i korsryggraden avtar og dysforien tar over stemningsleiet, å ikke gi etter for det primale, nærmest ustoppelige suget etter mer dopamin. Mange kommaer i den setningen ja, kan hende du må lese et par ganger

Hvis fart brukes på denne måten vil jeg også tro at risikoen for psykoser tilnærmet forsvinner da søvnmangel later til å være den grunnleggende faktoren for samtlige amfetaminpsykoser jeg har vært vitne til. Skal ikke se bort ifra enkelte episoder her og der, men tror statistikken hadde vært veldig annerledes om denne typen bruk hadde vært normen.

I TILLEGG blir det da enklere å kombinere f.eks. cannabis med amfetaminen da dette oftest blir problematisk om søvnmangel og/eller underernæring er i bildet.

God fredag kveld!
Sist endret av krystallkongen; 4. november 2016 kl. 23:29. Grunn: leif
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spis minst 3 måltider hver dag og sov hver natt. Gjør du d - vil du få et fint liv . XXX
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om man tar amfetamin kan man da svømme si 1000-2000 meter i moderat tempo på fettbrennerpuls ca 120-130 bpm uten å risikere noe hjertegreier? Små doser og søvn hver natt og 4 måltid dagen. Tar amfetamin 4 ganger per uke.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen som har svømt på amfetamin? Er litt doven og litt lat og feit rundt livet og tenker at nå som jeg likevel er uten jobb grunnet corona så ville det vært fint å svømme noen dager i uken. Men orker ikke gå i offentlig basseng nykter. Om pulsklokka viser forbrenning og jeg holder med stabilt på såpass lav puls som under 130 så er det vel ikke rare sjansen for hjertefuck i bassenget selv om jeg har tatt litt amfetamin? Så digg om jeg hadde svømt av meg bilringen. Svømming er eneste trening jeg takler, orker ikke gå turer eller vektløfting.
Hvis du skal gå ned i vekt må du fikse kostholdet ditt, ikke svømme på amfetamin. Amfetamin kan hjelpe til å redusere appetitt, men synes uansett det er helt waste ettersom riktig diett også reduserer appetitten og er helt avgjørende for suksess over tid uansett. Sjekk ut keto og intermittent fasting. Med den comboen går man raskt ned i vekt uten å slite med crawings. Trening er ikke nødvendig engang, bare et pluss. Helsa er vel viktig i tillegg, ikke bare gå ned i vekt?