Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  919 304809
Hei og Hå!

Vel istedenfor og ha glemt et spill så søker jeg. tenkte det var mye bedre en og starte en ny tråd og spare Freak sine servere for all den plassen.

Hunter game. likte godt cablellas 2009 til ps2. Men er etter god grafikk som du kan kose deg med og ta en kopp te.
dyra er og redde for deg og kan vere vanskelige og ta. søker ikke hunter unlimited eller noe heller ikke cabellas 2012. synes det blei litt mye konkuranse i det ettersom jeg så på youtube.

2nd valg er zombie co-op survival Lan til meg og kamerat. L4D 2, Dead island, Borderlands.

Takker gode svar=kp

Hei og Hå!

Vel istedenfor og ha glemt et spill så søker jeg. tenkte det var mye bedre en og starte en ny tråd og spare Freak sine servere for all den plassen.

Hunter game. likte godt cablellas 2009 til ps2. Men er etter god grafikk som du kan kose deg med og ta en kopp te.
dyra er og redde for deg og kan vere vanskelige og ta. søker ikke hunter unlimited eller noe heller ikke cabellas 2012. synes det blei litt mye konkuranse i det ettersom jeg så på youtube.

2nd valg er zombie co-op survival Lan til meg og kamerat. L4D 2, Dead island, Borderlands.

Takker gode svar=kp
Sitat av trygve Vis innlegg
Hei, spuilte et spill for lenge siden.
Jeg husker at poenget med spillet er å komme til månen. Og du må bygge et verksted og sånt for å få det til.
tror kanskje det var med i happy meal på macdonald, men er ikke sikker. Noen tips?
Vis hele sitatet...
Romjakten that is.
noen som vet hvordan jeg kan skaffe romjakten?
Har prøvd å lastet ned litt, men allt står det at jeg ikke har cdn inni (som jeg ikke har)
Sitat av trygve Vis innlegg
noen som vet hvordan jeg kan skaffe romjakten?
Har prøvd å lastet ned litt, men allt står det at jeg ikke har cdn inni (som jeg ikke har)
Vis hele sitatet...
Antar du har vært hos i bukten. Har du lagt over cracken?
jeg kjørte bare den der romjakten fila. la ikke noe over til cd. vet heller ikke hva jeg skal legge over på cd. var mange filer
▼ ... noen uker senere ... ▼
Savner et spill jeg spilte som barn. Var vell på slutten av 90-tallet. 1998 kanskje? Jeg husker absolutt ingenting fra spillet, bortsett fra noen få ting. Jeg kan huske du var i et hus. Hvis jeg husker riktig, gikk det ut på å skru på lysene?
Jeg kan ikke huske om vi var mennesker, men kanskje en gul blyant, med viskelær på toppen, hvis jeg husker riktig? Med øyne altså.

Som sagt så husker jeg absolutt ingenting fra spillet, bortsett fra disse få tingene. Jeg håper virkelig det er noen her som klarer å hjelpe meg. Skal se om jeg kommer på noe mer.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Dette er førbanna viktig!!: Det er et motorsykkelspill. 3d. Jeg husker iallefall at banene jeg spilte på var av sand. Husker også at hvis du kom deg opp på fjellene ved siden av ble du "sprengt" ned igjen.

Dette spillet er minst 4 år gammelt. Hvis noen kan fortelle meg hvilket det er blir jeg lykkelig i alle mine dager.
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Dette er førbanna viktig!!: Det er et motorsykkelspill. 3d. Jeg husker iallefall at banene jeg spilte på var av sand. Husker også at hvis du kom deg opp på fjellene ved siden av ble du "sprengt" ned igjen.

Dette spillet er minst 4 år gammelt. Hvis noen kan fortelle meg hvilket det er blir jeg lykkelig i alle mine dager.
Vis hele sitatet...
Mx vs ATV...
Husker ett spill fra barndommen, tror jeg bare hadde demoen og det var nok til windows Xp.

Man spilte en slags spion og oppdraget jeg husker jeg spilte var i en asiatisk setting, i en liten landsby med typisk asiatiske hus osv. Husker man startet litt utenfor og måtte snike seg inn, og det endte opp med ett blodbad. Man møtte også på en robotfugl som snakket og ga deg tips og forklarte ulike ting.

Husker man kunne bruke ulike våpen, men det jeg husker best er "ninjakastestjerner". Tror også den personen man spilte var en kvinne.
Spillet var 3D og spilte det for ca. 8-10 år siden.
Sist endret av M3talll; 1. juli 2012 kl. 21:00.
Jeg spilte det på barneskolen på store hvite PC'er.
Man er en liten fyr/dame som løper rundt å finner bokstaver i et ganske pixlete 2D miljø.

Av og til møter man monstre, da trykket man på space, så kom det en dude i en UFO og helte en bøtte rosa slim på de for deg. Det var basic kontroll, piltaster og spacebar.
Noen som vet hva jeg snakker om?
Sitat av olaPola Vis innlegg
Jeg spilte det på barneskolen på store hvite PC'er.
Man er en liten fyr/dame som løper rundt å finner bokstaver i et ganske pixlete 2D miljø.

Av og til møter man monstre, da trykket man på space, så kom det en dude i en UFO og helte en bøtte rosa slim på de for deg. Det var basic kontroll, piltaster og spacebar.
Noen som vet hva jeg snakker om?
Vis hele sitatet...
Det store ordeventyret,finnes også tilsvarende med tall. Jeg har prøvd og få tak i de før,men jeg har ikke lykkes.

Sitat av M3talll Vis innlegg
Husker ett spill fra barndommen, tror jeg bare hadde demoen og det var nok til windows Xp.

Man spilte en slags spion og oppdraget jeg husker jeg spilte var i en asiatisk setting, i en liten landsby med typisk asiatiske hus osv. Husker man startet litt utenfor og måtte snike seg inn, og det endte opp med ett blodbad. Man møtte også på en robotfugl som snakket og ga deg tips og forklarte ulike ting.

Husker man kunne bruke ulike våpen, men det jeg husker best er "ninjakastestjerner". Tror også den personen man spilte var en kvinne.
Spillet var 3D og spilte det for ca. 8-10 år siden.
Vis hele sitatet...
Høres ut som Tenchu.
Sist endret av Hydroide; 4. juli 2012 kl. 10:48.
Sitat av M3talll Vis innlegg
Husker ett spill fra barndommen, tror jeg bare hadde demoen og det var nok til windows Xp.

Man spilte en slags spion og oppdraget jeg husker jeg spilte var i en asiatisk setting, i en liten landsby med typisk asiatiske hus osv. Husker man startet litt utenfor og måtte snike seg inn, og det endte opp med ett blodbad. Man møtte også på en robotfugl som snakket og ga deg tips og forklarte ulike ting.

Husker man kunne bruke ulike våpen, men det jeg husker best er "ninjakastestjerner". Tror også den personen man spilte var en kvinne.
Spillet var 3D og spilte det for ca. 8-10 år siden.
Vis hele sitatet...
Høres ut som No One Lives Forvever (2'eren) - YouTube.

Om ikke annet, et spill som er verdt å spille.
Sist endret av Lanjelin; 4. juli 2012 kl. 10:55.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Høres ut som No One Lives Forvever (2'eren) - YouTube.

Om ikke annet, et spill som er verdt å spille.
Vis hele sitatet...
Ja, der har du det vettu! Tusen takk, bringer tilbake utrolige minner!
Har lenge lett etter et spill jeg spilte på en maskin på flere hoteller rundt om i landet for mange år siden...

Det du gjør på spillet er å kjøre rundt i en "pickup?" og jakter på forskjellige dyr. Ettersom du finner riktig dyr kan du kaste et "garn?" eller noe.. Det som var på hotellet var at du hadde gass pedal, ratt og 2 spaker som du kastet "garnet?" med.

PLEASE anyone help me.. Vært episk å kunne spille det spillet igjen
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Hvilket spill er dette fra? Anyone?

http://www.artige.no/bilde/34205
Vis hele sitatet...
Battlefield 3
Du kan bruke repair torchen til å svi inn ting på vegger osv, ganske morsomt egentlig, om andre legger merke til det :P
Sitat av Svergja Vis innlegg
Har lenge lett etter et spill jeg spilte på en maskin på flere hoteller rundt om i landet for mange år siden...

Det du gjør på spillet er å kjøre rundt i en "pickup?" og jakter på forskjellige dyr. Ettersom du finner riktig dyr kan du kaste et "garn?" eller noe.. Det som var på hotellet var at du hadde gass pedal, ratt og 2 spaker som du kastet "garnet?" med.

PLEASE anyone help me.. Vært episk å kunne spille det spillet igjen
Vis hele sitatet...
Kan det være "Jambo! Safari"?
http://en.wikipedia.org/wiki/Jambo!_Safari
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Battlefield 3
Du kan bruke repair torchen til å svi inn ting på vegger osv, ganske morsomt egentlig, om andre legger merke til det :P
Vis hele sitatet...
Mange takk
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei jeg leter etter navnet på et spill der man følger en blå figur med rød topp rundt på forskjellige plasser.
Man får engelske ord som man skal finne på plassene for å komme seg videre.
Tror man startet i en kjeller og så videre ut til skogen.
Det er også andre små pusle oppgaver.
Tror muligens d var windows 98, men kan også være windows xp.

Husker ikke så mye mer, men håper noen kan hjelpe meg.
Det har seg sånn at når jeg var liten kan jeg huske at jeg spilte noe på min pappas PC, jeg tror det var i slutten av 90-tallet. Det var et program eller spill, hvor du var en person, du kunne gå fritt rundt og se. Jeg husker at det var en rekke med hus. Jeg husker spesifikt at det var et murhus, jeg gikk inn i dette og det var fyr på peisen og et bilde av min familie over peisen. tror spillet var i third person. Det var ikke noe poeng, så langt jeg kan huske, bare å gå rundt å se på ting, som får meg til å tro det var mer et program for å leke seg med objects.

Jeg er usikker på om dette er et program hvor du kunne lage dine egene ting, og plasere ting rundt på et map, eller om det var et spill hvor du bare la inn bilder. Jeg husker at jeg alltid pleide å falle i vannet der det gikk en bru over, så glitcha spillet og jeg kom meg aldri ut. Veldig basic grafikk og sånt

Noen som har noen ide hva dette var? Hadde vært gøy å se igjen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Håper dere kan svare meg på denne.
Det er to spill jeg har lett etter veldig veldig lenge.
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. 1
Jeg husker jeg spilte et slags "pek og klikk" spill når jeg var yngre, er snakk om kanskje 12-13 år siden men husker ikke hvor gammel jeg var.

Hva går spillet ut på?
Aner ikke, husker bare en bane der en skulle komme seg forbi en vaktbu. Du spiller en blond kar, som muligens har på seg en slags dektektiv frakk eller lignende. Ved siden av vaktbua er det en metallport. Du skulle komme deg forbi denne porten. Det var ved siden av ett vann, du kunne peke slik at hovedpersonen gikk ned på sida av vaktbua. Fra der kunne du gå inn i vaktbua via en luke (eller kikke inn). Der satt en svær kar og muligens en vakthund? Eneste jeg husker videre er at fyren slapp en fis (vakta, altså...)

Hvilken plattform
PC
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. 2
Dette kan muligens vere Indiana Jones? Er sikkert til Win98. Første persons (FPS).

Hva går spillet ut på?
Jeg husker at du kunne spille som en fyr i brun bokse og skjorte. Du gikk rundt på banene og samlet perler, jeg husker noe som kan vere en pyramide-lignende. Som våpen kunne du slå og sparke. Fiendene var hovedsakelig noe som kan minne om stammefolk? Iallefall noen merkelige vesener som lagde rare lyder og som var svarte, med maling i ansiktet.
Husker også at på slutten av ene banen var det en svær gullaktig (muligens treaktig) figur som var boss.

Hvilken plattform
PC

Håper dere kan hjelpe meg. Har savnet disse spillene veldig!
Nysgjerrigper
Gulosten's Avatar
Sitat av Brunosten Vis innlegg
Jeg husker at du kunne spille som en fyr i brun bokse og skjorte. Du gikk rundt på banene og samlet perler, jeg husker noe som kan vere en pyramide-lignende. Som våpen kunne du slå og sparke. Fiendene var hovedsakelig noe som kan minne om stammefolk? Iallefall noen merkelige vesener som lagde rare lyder og som var svarte, med maling i ansiktet.
Husker også at på slutten av ene banen var det en svær gullaktig (muligens treaktig) figur som var boss.
Vis hele sitatet...
Høres ut som Indiana Jones and the Infernal Machine.
Sist endret av Gulosten; 27. juli 2012 kl. 08:59. Grunn: Skrivefeil.
Sitat av Gulosten Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei er ikke dette, spillet var første persons... Er ikke sikker på om det er Indiana Jones, men det kunne ha vært det. Helt ærlig så aner jeg ikke...
Sitat av Brunosten Vis innlegg
Håper dere kan svare meg på denne.
Det er to spill jeg har lett etter veldig veldig lenge.
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. 1
Jeg husker jeg spilte et slags "pek og klikk" spill når jeg var yngre, er snakk om kanskje 12-13 år siden men husker ikke hvor gammel jeg var.

Hva går spillet ut på?
Aner ikke, husker bare en bane der en skulle komme seg forbi en vaktbu. Du spiller en blond kar, som muligens har på seg en slags dektektiv frakk eller lignende. Ved siden av vaktbua er det en metallport. Du skulle komme deg forbi denne porten. Det var ved siden av ett vann, du kunne peke slik at hovedpersonen gikk ned på sida av vaktbua. Fra der kunne du gå inn i vaktbua via en luke (eller kikke inn). Der satt en svær kar og muligens en vakthund? Eneste jeg husker videre er at fyren slapp en fis (vakta, altså...)

Hvilken plattform
PC
Vis hele sitatet...
Jeg får en følelse av Broken Sword serien, kan det stemme tro?

Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Dette er førbanna viktig!!: Det er et motorsykkelspill. 3d. Jeg husker iallefall at banene jeg spilte på var av sand. Husker også at hvis du kom deg opp på fjellene ved siden av ble du "sprengt" ned igjen.

Dette spillet er minst 4 år gammelt. Hvis noen kan fortelle meg hvilket det er blir jeg lykkelig i alle mine dager.
Vis hele sitatet...
Ellers kan det være Microsoft Motorcross Madness (2?). Dette er da godt og vel mye mer enn 4 år gammelt.

Sitat av Mith Vis innlegg
Kan det være et av Close Combat spillene?
http://en.wikipedia.org/wiki/Close_Combat_series
Vis hele sitatet...
Kan det være Sudden Strike? (1, 2 eller 3?)
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Jeg får en følelse av Broken Sword serien, kan det stemme tro?
Vis hele sitatet...
Jaa! Tusen takk du er en engel!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Prentasid Vis innlegg
Savner et spill jeg spilte som barn. Var vell på slutten av 90-tallet. 1998 kanskje? Jeg husker absolutt ingenting fra spillet, bortsett fra noen få ting. Jeg kan huske du var i et hus. Hvis jeg husker riktig, gikk det ut på å skru på lysene?
Jeg kan ikke huske om vi var mennesker, men kanskje en gul blyant, med viskelær på toppen, hvis jeg husker riktig? Med øyne altså.

Som sagt så husker jeg absolutt ingenting fra spillet, bortsett fra disse få tingene. Jeg håper virkelig det er noen her som klarer å hjelpe meg. Skal se om jeg kommer på noe mer.
Vis hele sitatet...
Ingen som tør gjette? Som sagt, så husker jeg ingenting fra spillet, men prøver desperat her å komme på noe annet. Husker ikke helt kameravinkel, men vi så det muligens ovenifra, eller på siden. Vi kunne gå rundt i et hus (tror jeg). Hvis det var et hus, hadde vi i alle fall oversikt over hele huset, tror jeg. Utrolig lenge siden jeg har spilt det.
Sitat av Prentasid Vis innlegg
Ingen som tør gjette? Som sagt, så husker jeg ingenting fra spillet, men prøver desperat her å komme på noe annet. Husker ikke helt kameravinkel, men vi så det muligens ovenifra, eller på siden. Vi kunne gå rundt i et hus (tror jeg). Hvis det var et hus, hadde vi i alle fall oversikt over hele huset, tror jeg. Utrolig lenge siden jeg har spilt det.
Vis hele sitatet...
Det er da utrolig vanskelig å gjette når det vi vet er at man er i et hus hvor man kan skru på lyset.
Lurer på et spill...
Plattform: PC
Det var av den type spill man finner på 123spill og 1001spill. Man styrte ei hand, formet som en pistol ( slik: http://images.spoof-media.com/thespoof/pdi/HandGun.jpg ) som man kunne skyte små troll med... Man bevegde seg rundt i en ekte by (bildene av byen var ekte) også kom det plutselig fram animerte små troll som man måtte skyte. Søker egentlig ikke etter selve spillet, men sangen som var i spillet.
takker for hjelp
3D-grafikk, på PC.

Sidescrolling slossespill ala Teenage Mutant Ninja Turtles 2 på NES, men dette spillet var i 3D-grafikk, og på PC.

Mener det var.. minst tre characters man kunne velge. En vanlig kis, vanlig dame, og en svær kis.
Husker ikke om man kunne bruke våpen, men man kunne ødelegge biler, det husker jeg veldig godt, man kunne slå de istykker.

Dette er et gammelt spill, jeg prøvde kun demoen, men jeg hadde det veldig mye moro med det. Hmm.. slutten av 90-tallet?
Finner virkelig ikke ut hva dette spillet heter. Det er et summer olympics spill, som jeg spilte på en arcade maskin på slutten av 90 tallet tror jeg.

Husker at jeg spilte mye 400m og shot put. Du kunne ogaå velge hvilken karakter du ville spille, og den eneste jeg husker var en kar med en skikkelig afro.

Noen som har peiling på hvilket spill det kan være?


Sitat av tlien Vis innlegg
3D-grafikk, på PC.

Sidescrolling slossespill ala Teenage Mutant Ninja Turtles 2 på NES, men dette spillet var i 3D-grafikk, og på PC.

Mener det var.. minst tre characters man kunne velge. En vanlig kis, vanlig dame, og en svær kis.
Husker ikke om man kunne bruke våpen, men man kunne ødelegge biler, det husker jeg veldig godt, man kunne slå de istykker.

Dette er et gammelt spill, jeg prøvde kun demoen, men jeg hadde det veldig mye moro med det. Hmm.. slutten av 90-tallet?
Vis hele sitatet...
Det høres veldig ut som Final Fight, men er ikke det bare til Snes?
Sist endret av Diztar; 11. august 2012 kl. 12:56.
Final Fight er 2D, spillet jeg tenker på var absolutt 3D, som jeg husker det, men takk likevel.

Aner ikke hvilket spill du tenker på, det sportsspillet.
Klarte å låse meg fast på sidescrolling, så da tenkte jeg kun 2D

Kommer ikke på hvilket spill du er ute etter nå i farta, men skal fortsette å tenke på saken
Sitat av tlien Vis innlegg
3D-grafikk, på PC.

Sidescrolling slossespill ala Teenage Mutant Ninja Turtles 2 på NES, men dette spillet var i 3D-grafikk, og på PC.

Mener det var.. minst tre characters man kunne velge. En vanlig kis, vanlig dame, og en svær kis.
Husker ikke om man kunne bruke våpen, men man kunne ødelegge biler, det husker jeg veldig godt, man kunne slå de istykker.

Dette er et gammelt spill, jeg prøvde kun demoen, men jeg hadde det veldig mye moro med det. Hmm.. slutten av 90-tallet?
Vis hele sitatet...
Kan det være Fighting Force?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei freaks.

Når jeg var mindre så spilte jeg og en venn et pc spill sykt mye, det var en arcade fly shooter hvor det var veldig mange upgrades(tror de stacka), det var mange bosser og spillet varte lenge.

Tror jeg spilte dette mellom 2001 og 2004, men spillet kan være gamlere, tror det var det.

Er veldig vanskelig å forklare 100% hvordan spillet var siden det er så lenge siden. Men vet dere kanskje om noen lignende spill som dette?
Leter etter et skateboard spill.

Er usikker på tidsrom ettersom det er et såpass vagt minne, muligens rundt 1995.
Jeg husker at broren min hadde spillet på diskett.
Tipper at dette var WIN95(usikker)
3.persons spill.
Spillet gikk ut på at du kjørte skateboard i store betong tuneller/avløpsrør, mer enn dette husker jeg faktisk ikke.
Sist endret av gummiand; 28. august 2012 kl. 21:17.
Sitat av pr0tonion Vis innlegg
Hei freaks.

Når jeg var mindre så spilte jeg og en venn et pc spill sykt mye, det var en arcade fly shooter hvor det var veldig mange upgrades(tror de stacka), det var mange bosser og spillet varte lenge.

Tror jeg spilte dette mellom 2001 og 2004, men spillet kan være gamlere, tror det var det.

Er veldig vanskelig å forklare 100% hvordan spillet var siden det er så lenge siden. Men vet dere kanskje om noen lignende spill som dette?
Vis hele sitatet...
Raptor: call of the shadows? (Hvis ikke, spill det likevel )
http://en.wikipedia.org/wiki/Raptor:...of_the_Shadows
Sitat av gummiand Vis innlegg
Leter etter et skateboard spill.

Er usikker på tidsrom ettersom det er et såpass vagt minne, muligens rundt 1995.
Jeg husker at broren min hadde spillet på diskett.
Tipper at dette var WIN95(usikker)
3.persons spill.
Spillet gikk ut på at du kjørte skateboard i store betong tuneller/avløpsrør, mer enn dette husker jeg faktisk ikke.
Vis hele sitatet...
Skate or die tipper jeg.
Sitat av Hydroide Vis innlegg
Skate or die tipper jeg.
Vis hele sitatet...
Nja, så skate or die når jeg googlet, men ser ikke ut som det spillet jeg er ute etter.
Man ser ikke spilleren ovenifra, men bakfra.
Takk for tipset anyway
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg lurer på et (kanskje 2) spill til PS1.

Begge er slåsse spill i samme stil som Tekken.
I det ene spillet kan alle personene gjøre et super angrep, og når det er ferdig så forandres personen til et dyr. De dyrene jeg husker man kan bli til er: Løve, Tiger, Kanin, Kameleon, Muldvarp, Ulv og Katt.

Jeg er ikke sikker på om det er samme spillet eller ikke, men alt jeg husker er at når du runder det mange nok ganger (en gang med alle personene e.l.) så unlocker du en ny person som heter Sho (eller Shoe). Og når du runder det med ham så unlocker du enda en person som bare er en siluette.

Jeg lurer på et (kanskje 2) spill til PS1.

Begge er slåsse spill i samme stil som Tekken.
I det ene spillet kan alle personene gjøre et super angrep, og når det er ferdig så forandres personen til et dyr. De dyrene jeg husker man kan bli til er: Løve, Tiger, Kanin, Kameleon, Muldvarp, Ulv og Katt.

Jeg er ikke sikker på om det er samme spillet eller ikke, men alt jeg husker er at når du runder det mange nok ganger (en gang med alle personene e.l.) så unlocker du en ny person som heter Sho (eller Shoe). Og når du runder det med ham så unlocker du enda en person som bare er en siluette.

Jeg tror jeg spilte dem rundt perioden 2000-2005.
Sist endret av R4obban; 25. september 2012 kl. 15:42.
Må finne dette spillet!!
Ok tror ingen har hørt om dette spillet men jaja.
Platform: PC
3D/2D: 2D
År: 1997-2000 I think
Handling: Det handler om småe mus. Det jeg tror jeg husker var at en man kom inn på ett hotel med masse mus i en slags eske elns. Han mistet den esken å alle musene spredde seg på hotellet, på forskjelliger rom å slikt. Det jeg fikk i oppgave var å fange alle disse musene å få dem på plass igen. Det jeg husker var at det var sånn at du måtte trykke fort på musen som for å sprang å hjemte seg på rommene, så fikk du fanget den. Alle på det hotellet var rasende på musene.

Pappa mener coveret var grønt å hete Mouse catcher.
Tusen takk til dem som klarer å finne dette spillet, betyr mye

Må finne dette spillet!!
Ok tror ingen har hørt om dette spillet men jaja.
Sist endret av Andrew007; 25. september 2012 kl. 17:18.
Sitat av Mith Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk, jeg har grublet på dette lenge. Men er det noen som vet det andre spillet, fant ikke han fyren på character listen. Jeg gjentar bare et spill ala. Tekken, hvor når du runder det nok får du en person ekstra som heter Sho eller Shoe e.l. (husker bare at jeg og broren min tulla med at navnet var som når du skal skremme vekk fugler). Og når du runder det enda flere ganger får du en som ser ut som en siluette.
God kveld, godtfolk.
Leter etter et spill for nostalgien sin skyld.
Konsoll: PS1
2D/3D: 3D
Type: Et bilspill med mange forskjellige biler/kjøretøy. Man kunne velge mellom en rød bil (med en sjåfør,hovedbilen om jeg husker riktig)
var også noen pingvin-brødre eller noe, samt en robotbil som var stor og kraftig. Også et tog som var spesialbil og en prinsesse (Peach fra mario?)

Takker for alle svar, belønnes med KP!!

AHHH, fant det "Motor Toon Grand Prix" dritbra spill!
Sist endret av Oatre; 28. september 2012 kl. 22:36.
Jeg registrerte meg her, kun for å skrive dette innlegget som et siste desperat forsøk på å finne et PC-spill jeg brukte å spille da jeg var lita. Har gått rundt og tenkt på det i det siste, googlet meg halvt i hjel og blir vanvittig irritert når jeg ikke finner ut noe som helst om det. Minnene er dessverre litt vage, men jeg skal gjøre mitt beste for å beskrive det:

Uten å være HELT sikker så kan jeg si at jeg tror jeg fikk det i en pakke med frokostblanding. Jeg er 20 år nå og var ganske ung da jeg fikk det (så, på 90-tallet eller tidlig 2000-tall en eller annen gang?). Det var et plattformspill der man spilte som en liten, smålubben gutt med blondt(?) hår. Han hadde en space-suit på seg, og formålet var ganske standard: hoppe rundt på brettet og drepe monster (aliens?) som skjøt ting på deg. Man kom til et nytt brett etter å ha fullført det gjeldende, og brettene hadde forskjellige farger. Husker det som et veldig fargerikt spill. Det er veldig vanskelig for meg å gi videre visuelle beskrivelser, hukommelsen min samarbeider ikke helt med meg. Men jeg mener at på enkelte plasser var det trampoliner (eller fjærer?) som du måtte hoppe over for å komme deg fra den ene plattformen til den andre. Noe av det vanskeligste med dette spillet er at det er så veldig standard. Men hvis det fulgte med i en pakke frokostblanding, så kan jeg vel umulig være den eneste som har spilt dette? Av en eller annen grunn har jeg fått for meg at det heter noe så enkelt som "Space boy" eller noe i den duren, men det er mulig jeg tar helt feil.

Er sikkert et skudd i natta, men tenkte det var verdt et siste forsøk! Hadde bare vært så utrolig gøy/nostalgisk å få se et bilde fra spillet, eller i det minste høre om noen andre som også husker det.
Sitat av jajablablabla Vis innlegg
Jeg registrerte meg her, kun for å skrive dette innlegget som et siste desperat forsøk på å finne et PC-spill jeg brukte å spille da jeg var lita. Har gått rundt og tenkt på det i det siste, googlet meg halvt i hjel og blir vanvittig irritert når jeg ikke finner ut noe som helst om det. Minnene er dessverre litt vage, men jeg skal gjøre mitt beste for å beskrive det:

Uten å være HELT sikker så kan jeg si at jeg tror jeg fikk det i en pakke med frokostblanding. Jeg er 20 år nå og var ganske ung da jeg fikk det (så, på 90-tallet eller tidlig 2000-tall en eller annen gang?). Det var et plattformspill der man spilte som en liten, smålubben gutt med blondt(?) hår. Han hadde en space-suit på seg, og formålet var ganske standard: hoppe rundt på brettet og drepe monster (aliens?) som skjøt ting på deg. Man kom til et nytt brett etter å ha fullført det gjeldende, og brettene hadde forskjellige farger. Husker det som et veldig fargerikt spill. Det er veldig vanskelig for meg å gi videre visuelle beskrivelser, hukommelsen min samarbeider ikke helt med meg. Men jeg mener at på enkelte plasser var det trampoliner (eller fjærer?) som du måtte hoppe over for å komme deg fra den ene plattformen til den andre. Noe av det vanskeligste med dette spillet er at det er så veldig standard. Men hvis det fulgte med i en pakke frokostblanding, så kan jeg vel umulig være den eneste som har spilt dette? Av en eller annen grunn har jeg fått for meg at det heter noe så enkelt som "Space boy" eller noe i den duren, men det er mulig jeg tar helt feil.

Er sikkert et skudd i natta, men tenkte det var verdt et siste forsøk! Hadde bare vært så utrolig gøy/nostalgisk å få se et bilde fra spillet, eller i det minste høre om noen andre som også husker det.
Vis hele sitatet...
Commander Keen? Tror ikke det fulgte med i noen frokostblanding da, men beskrivelen din av spillet passr ganske godt. Finnes vel 12 spill i den serien om jeg ikke tar feil.
Sitat av Oatre Vis innlegg
God kveld, godtfolk.
Leter etter et spill for nostalgien sin skyld.
Konsoll: PS1
2D/3D: 3D
Type: Et bilspill med mange forskjellige biler/kjøretøy. Man kunne velge mellom en rød bil (med en sjåfør,hovedbilen om jeg husker riktig)
var også noen pingvin-brødre eller noe, samt en robotbil som var stor og kraftig. Også et tog som var spesialbil og en prinsesse (Peach fra mario?)

Takker for alle svar, belønnes med KP!!

AHHH, fant det "Motor Toon Grand Prix" dritbra spill!
Vis hele sitatet...
Takk takk takk takk!! Har gode minner fra dette! +1
Sitat av R4obban Vis innlegg
Takk, jeg har grublet på dette lenge. Men er det noen som vet det andre spillet, fant ikke han fyren på character listen. Jeg gjentar bare et spill ala. Tekken, hvor når du runder det nok får du en person ekstra som heter Sho eller Shoe e.l. (husker bare at jeg og broren min tulla med at navnet var som når du skal skremme vekk fugler). Og når du runder det enda flere ganger får du en som ser ut som en siluette.
Vis hele sitatet...
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Battle_Arena_Toshinden
Kan det være et spill i denne serien du har spilt?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Plattform: PS1
Sjanger: Action/eventyr satt i tredjeperson.

Introen starter med at hovedpersonen blir (ofret) og kastet ned en svær klippe. Man våkner så opp i et tempel eller en ruin der man må løse et puzzle for å komme videre. Husker at det var mye vann der, og man måtte svømme.
Hovedpersonen er veldig skadet og er zombieaktig eller noe sånt, hvertfall lager han grufulle lyder når han angriper med nevene sine.
Tror dette spillet er Maya/Voodoo inspirert.
Sist endret av wavezor; 13. oktober 2012 kl. 13:04.
Sitat av wavezor Vis innlegg
Plattform: PS1
Sjanger: Action/eventyr satt i tredjeperson.

Introen starter med at hovedpersonen blir (ofret) og kastet ned en svær klippe. Man våkner så opp i et tempel eller en ruin der man må løse et puzzle for å komme videre. Husker at det var mye vann der, og man måtte svømme.
Hovedpersonen er veldig skadet og er zombieaktig eller noe sånt, hvertfall lager han grufulle lyder når han angriper med nevene sine.
Tror dette spillet er Maya/Voodoo inspirert.
Vis hele sitatet...
Høres ut som Shadow man
http://www.notactualgamefootage.com/wp-content/uploads/2011/01/Shadow-Man-pal-front.jpg
Sist endret av Hydroide; 13. oktober 2012 kl. 13:18.