Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 962
Hei, noen som vet hvordan man får ren prøve forrest mulig? Må tisse rent om tre dager. Hjelper det å trene og svette mye? Jeg er veldig aktiv og forbrenner mye fett daglig, men vet ikke om det har noe innvirkning på det.
Legg gjerne til hvor mye du har brukt og over hvor lang periode, er veldig vanskelig med den infoen du har gitt
Vær aktiv, tren mye, drikk mye og ta vanndrivende. Sørg for at urinen er blank som vann når du leverer. Kan kjøpe en test på apoteket og sjekke at det er greit før du leverer. Og når du er rein så pisser du på en eller annen beholder slik at du har rein urin til senere prøver.
Trådstarter
6 0
Tok engansinntak på 2g, røyka det. Og jeg tisser hos legen under tilsyn så blir sikkert veldig vanskelig å ta med rent piss, hvis ikke så hadde jeg fått hunden min til å tisse i en kopp haha....
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kommer ikke til å teste positivt for heroin men kanskje for kodein eller morfin i inntil 4dager. Kan si du fikk en smertestillende av bestemor
Anonym bruker
"Underernært Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det sies jo at heroin sitter i urin i 72 timer så du burde være rein om tre dager. Viss ikke du tar sjansen så får du si at du hoster og er syk, da vil de ikke ha deg der på en stund, så får du utsatt prøven din