Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 819
Jeg har utviklet en fysisk avhengighet og toleranse til opiater. For mellom 1.5-2 måneder siden seponerte jeg og gikk gjennom felativt milde abstinenser med kaldsvette, moderat depresjonsfølelse, moderat angstfølelse, diaré og mild kvalme. I tillegg til noen andre symptomer.
Det hele gikk over i løpet av 1 ukes tid.

For noen dager siden testet jeg ut oxycnotnin igjen og våknet idag med abstinenser. Kun depresjonsfølelse, mer angst enn til vanlig og svetting.
Sist gang var nesten 2 måneder siden. Må man virkelig vente i mer enn 2 måneder før man kan ta dette igjen etter å ha vært avhengig?
Toleransen min har heller ikke gått særlig ned. Jeg pleide å få eufori ved 20-30 mg, mens nå er den fortsatt på 40-60 mg.

Det sies jo at toleransen på opiater fort går ned. Men at det går over 2 måneder høres ikke særlig raskt ut.
Så mitt spørsmål er om dette her er vanlig? Og hvor raskt det faktisk pleier å gå for toleranse og fysisk avhengighet forsvinner.

Kan det at jeg bruker Lyrica ha noe å si for hvor raskt en fysisk avhengig og toleranse vil gå bort?

Hva med Kratom? Har litt Red Ball Kratom liggende, og denne sies å også virke på opiatreseptorene. Kan denne brukes dersom hovedformålet er å bruke noe som har opiatlignende effekt som euforia? Eller har kratom krysstoleranse med opiater som Oxycontin?

Ingen som vet noe om dette?
Sist endret av Defending; 16. juli 2020 kl. 18:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjernen "kjenner igjen" rus som den var avhengig av og blir flinkere til å havne i samme baner, inkl umiddelbar toleranse og raskere abstinenser. Les også om 'kindling'.