Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1154
Hei

Jeg driver å synkroniserer bitcoin lommebok, er 93 uker bak...
Har hørt at jeg kan bruke denne metoden http://www.youtube.com/watch?v=y_3e0yBssO0 for at det skal gå kjappere.

MEN jeg har bitcoins som kommer inn på lommeboken en eller annen gang iløpet av de ukene, vil de bli levert til lommebok adressen min eller vil ikke lommeboka klare å motta dem hvis jeg bruker denne metoden?


Håper det er noen som har peiling på det her som kan svare...!


På forhånd, takk for svar!
Hvorvidt du kjører et wallet-program eller ikke har ingen innvirkning på om BTC kommer fram. Det skjer uansett, ingenting å bekymre seg for.

Anbefaler MultiBit, den synkroniserer veldig raskt.
Se på walleten din mer som en nøkkel enn en lommebok. BitCoinene ligger lagret i en "BitCoin"-bank som er på internett - og når du ønsker tilgang til dine bitcoins må du bruke nøkkelen din - som du finner i walleten. Det vil si, bitcoinene er helt uavhengige av din datamaskin og wallet-fil, eneste er bare at om du mister nøkkelen så får du ikke brukt de.
Så jeg kan bare kjøre på med den metoden som er vist i youtube videoen uten å risikere at jeg ikke får bitcoinsa?
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Så jeg kan bare kjøre på med den metoden som er vist i youtube videoen uten å risikere at jeg ikke får bitcoinsa?
Vis hele sitatet...
riktig. Ta gjerne backup av wallet-fila før du prøver om du er redd for at noe skal gå galt.
Jeg la bootstrap.dat fila over i bitcoin mappa og starta bitcoin lommeboka på nytt igjen men den går fortsatt helt vanlig...(treig)

Ser ikke ut som jeg fikk det til, hva gjorde jeg galt? Jeg fulgte youtube videoen..!

Prøvde å restarte PC'en nå...no luck

Ingen som vet hva jeg kan ha gjort galt?
Sist endret av Pillefreak; 24. februar 2014 kl. 20:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Jeg la bootstrap.dat fila over i bitcoin mappa og starta bitcoin lommeboka på nytt igjen men den går fortsatt helt vanlig...(treig)

Ser ikke ut som jeg fikk det til, hva gjorde jeg galt? Jeg fulgte youtube videoen..!

Prøvde å restarte PC'en nå...no luck

Ingen som vet hva jeg kan ha gjort galt?
Vis hele sitatet...
letteste løsning: bare la den kjøre. Den vil etterhvert bli ferdig - og første gangen er den tregeste. Folk kan sende penger til deg uansett om klienten din ikke er helt i sync enda.