Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1553
Noen som vet om et bra program en kan filme spilling med i HØY oppløsning? Fått inntrykk av at fraps er dårlig oppløsning.Bonus om det finnes på piratebay/ er gratis
Sitat av sweetgraphic Vis innlegg
Noen som vet om et bra program en kan filme spilling med i HØY oppløsning? Fått inntrykk av at fraps er dårlig oppløsning.Bonus om det finnes på piratebay/ er gratis
Vis hele sitatet...
Fraps er vel det beste du kan filme med..
Romantisk Gamer
Gamer_hero's Avatar
90 6
Sitat av sweetgraphic Vis innlegg
Noen som vet om et bra program en kan filme spilling med i HØY oppløsning? Fått inntrykk av at fraps er dårlig oppløsning.Bonus om det finnes på piratebay/ er gratis
Vis hele sitatet...
Fraps er jo det desidert beste!? Du har jo Dxtory som er i samme liga men da trenger du en rask HDD...
fraps er helt fantastisk, men kan bli tungt på svake maskiner
Fraps filmer i så dårlig oppløsning? Vel, det kan du sette selv. Jeg for min del tar opp med Full HD i Fraps. Syns det er bedre og lettere enn mye annet jeg har prøvd. Krever en del av maskinen å ta opp høy oppløsning. Merker f.eks. 30 FPS (samme som jeg har satt Fraps til å ta opp med) drop i BF3 på Ultra i Full HD når jeg tar opp, men når det er ned fra 190, så har det ikke så mye å si for min del.
Sist endret av Jay-O; 20. mars 2012 kl. 22:10.
Fraps, enkelt og greit.

Har testet ut DXtory, D3DGear, WeGame og så og si alle andre programmer som finnes til og recorde. Og Fraps i Full-Screen 60FPS er helt klart best, både i bilde og lyd. Det krever dog en del av PC'n.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
FRAPS!

Full HD! Sitter sjøl her med 6 minutter gameplay som enda opp med å være 23 gb totalt.... Ikke noe problem der.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Jeg bruker MSI Afterburner og synes det fungerer helt ypperlig, ihvertfall til mitt beskjedne bruk. Full HD, on the fly-konvertering og gamma-korreksjon. I tillegg er allerede Afterburners OSD-funksjon genial.
Fraps funker som demoverjon (kan bare filme i 30 sek elns), men du må selvfølgelig betale for fullversjon. Så du kan bare glemme det uansett.

Vet ikke om noe annet gratis som funker bra.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Fraps funker som demoverjon (kan bare filme i 30 sek elns), men du må selvfølgelig betale for fullversjon. Så du kan bare glemme det uansett.

Vet ikke om noe annet gratis som funker bra.
Vis hele sitatet...
Nesten alt på internett kan være gratis
Sist endret av Pyromanic; 21. mars 2012 kl. 04:26.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Fraps funker som demoverjon (kan bare filme i 30 sek elns), men du må selvfølgelig betale for fullversjon. Så du kan bare glemme det uansett.

Vet ikke om noe annet gratis som funker bra.
Vis hele sitatet...
Uansett er det bare 10 dollar for lifetime fullversjon. Verdt det imo. 1080p gameplay videoer er fete å ha. ^^
Min erfaring så langt er at Bandicam er bedre enn Fraps. Det filmer i like bra kvalitet og har ikke den irriterende restriksjonen med at filene kan være på maks 4Gb, slik at man må sitte seg ned å lime sammen 15 forskjellige filer, for så å konvertere dette til et ordentlig format.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Min erfaring så langt er at Bandicam er bedre enn Fraps. Det filmer i like bra kvalitet og har ikke den irriterende restriksjonen med at filene kan være på maks 4Gb, slik at man må sitte seg ned å lime sammen 15 forskjellige filer, for så å konvertere dette til et ordentlig format.
Vis hele sitatet...
Er ikkje akkurat så mye arbeid da, bare markere alle filene og dra dem inn i Sony Vegas samtidig, så legger dem seg rett etter hverandre automatisk, også rendre dem rett ut igjen i .wmv filer feks.
Sitat av dolan_duck Vis innlegg
WeGame funker bra
Vis hele sitatet...
Ikkje for Full-HD recording.
Romantisk Gamer
Gamer_hero's Avatar
90 6
Sitat av Taurean Vis innlegg
Fraps funker som demoverjon (kan bare filme i 30 sek elns), men du må selvfølgelig betale for fullversjon. Så du kan bare glemme det uansett.

Vet ikke om noe annet gratis som funker bra.
Vis hele sitatet...
Fins masse cracker...

Sitat av sweetgraphic Vis innlegg
Noen som vet om et bra program en kan filme spilling med i HØY oppløsning? Fått inntrykk av at fraps er dårlig oppløsning.Bonus om det finnes på piratebay/ er gratis
Vis hele sitatet...
Og det du sier med Oppløsning!? Det er din oppløsning fraps filmer...