Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 890
I wanna play a game.
Nokon som veit korleis eg lagrar skjermbilder frå steam? Altså bilder tatt in-game, via steam? Har prøvd å googla og sett på YouTube, men finn ikkje noko svar på det.
Kan du ikke bare ||| printscreen > paste i paint > lagre ?
Sitat av AirBlaster Vis innlegg
Kan du ikke bare ||| printscreen > paste i paint > lagre ?
Vis hele sitatet...
Printscreen funker faktisk ikke i Mw3(?) Antar at det er det spillet det er snakk om, siden det er avataren hans.
I wanna play a game.
Trådstarter
Sitat av Narsasistic Zebra Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Er nok Skyrim det er snakk om. PrtScr virkar ikkje der heller. Men visst du opnar bilete for full størrelse, "Kopier URL-adresse", lim inn i ein nett lesar og høgre klikk og lagre som

http://cloud.steampowered.com/ugc/64...FD9E7495BE79F/ , veit ikkje om du kan opne det, men det er dette bilete det er snakk om .
Sist endret av ToRdX95; 12. desember 2011 kl. 19:19.
Hvis du er in-game mener jeg å huske at F12 fungerer.
I wanna play a game.
Trådstarter
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Hvis du er in-game mener jeg å huske at F12 fungerer.
Vis hele sitatet...
Ja, men då blir det lagra i Steam. Og det går ikkje an å lagre bilder rett ifrå Steam. Du må lagre det ifrå ein nettlesar
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Fraps var vel det mest brukte i min tid, vil tro du finner det eller tilsvarende programvare gratis.
Trykk f12, når du avslutter spillet kommer det en boks der de blir lagra på hardisken din gitt!
Sitat av ToRdX95 Vis innlegg
Ja, men då blir det lagra i Steam. Og det går ikkje an å lagre bilder rett ifrå Steam. Du må lagre det ifrå ein nettlesar
Vis hele sitatet...
Http://steamcommunity.com/id/DinUniqueID/ og finn bildet der. Så kan du bare høyreklikke->save derfra.
Du trykker F12 i spillet.
Når du legger ned spillet får du et vindu med de bildene du har tatt opp, så kan du "show on disc", der vil alle screenshotsene du har tatt ligge.