Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1335
hey
jeg trenger en spotify alternativ til iphonene min...
det må være gratis...
vet du om noen?
Ingenting er gratis. Spotify premium er billig.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
har selv premium kun pga iPhone, og det fungerer svært bra. Verdt hver eneste krone. 99 kr blir bare akkurat i overkant av 3 kroner dagen.
Hiver meg på de andre svarene. Har spotify premium på htc'n min og det fungerer utmerket. 99kr mnd er ikke mye.
TS sa selv at det /må være gratis/. Å si spotify er da et ganske dårlig svar. Jeg vet ærlig talt ikke selv, men det hadde vært kult om man kunne få noe á grooveshark inn som en app.
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Ja, spotify er kanskje et dårlig svar, men det finnes ingen alternativer som i det hele tatt når spotify til kneet, og da er det vell kanskje ikke så dumt å komme med alternativer?
Tull.

WIMP, gratis prøvetid i 30 dager.
Mener jeg husker at det gikk an å "lage sin egen spotify", altså lage ett bibliotek på en server med programvare slik at du kan streame det fra hvor du enn er, bare du kobler deg opp til serveren din og har programmet installert. Dog, tror ikke dette finnes til mobilen(?)
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Igjen, _Prøvetid_ .
Nå vet ikke jeg for iPhone, men Grooveshark har iallefall app på Android Market. Så kansje det finnes på appStore og?
Sitat av ShaolinMonk Vis innlegg
Igjen, _Prøvetid_ .
Vis hele sitatet...
Så du synes det virker rart at jeg nevner det?
Da har han iallefall ett midlertidig alternativ, som er _gratis_.

Og jeg nevnte at det var prøvetid, men om man har tilgang på flere mobilnummer, kan man også skaffe seg flere måneder.
Profitt.
Fant noe som kan fungere. Se her.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
http://grooveshark.com/

Gratis alternativ til spotify.

Lasted ned en "cracked? (usikker)" versjon til android en gang og den fungerte.

Ingen lyd-reklame, bedre lydkvalitet, BEDRE UTVALG.
Dårligere grensesnitt på pc.

Betaler du får du bedre grensesnitt og ingen flash reklame på siden.
Sist endret av Alphanio; 29. november 2010 kl. 14:34.
WiMP er en abonnementstjeneste som koster kr 99,- pr måned. Det samme er spotify. Nå vet ikke jeg hvem som har størst utvalg. Jeg vil tro Spotify er det beste alternativet uansett.
wimp er bedre på norsk musikk, men liker best spotify
Ellers kan du med litt hopp og sprett få Pandora (som egen app) til å fungere. Ligger vel kun i den amerikanske butikken…

Pandora har reklame-sponset modus også på iOS - eller så kan du betale en neve dollars får et årsabonnement (med mye hopp og sprett for å betale).