Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  121 9883
Hei, Tenkte jeg skulle starte en tråd om dette, Lurte på hva dere her på nFF tenkte om Mists of Pandaria og ikke minst Pandaren.

- Nye Talent's
- Man får samme mounts på alle Characters
- Pet Battle
- Osv.
Med lanseringen til MoP så vil World of Warcraft offisielt være dødt.. :/ Trist at spillet måtte bli tatt over av 12 år gamle casuals.
Sist endret av Juicekongen; 27. august 2012 kl. 10:46.
Tenker dette blir spennende, det blir ganske store endringer i spillet og mye nytt å sett seg inn i! Pandaren blir sikkert kul den.. men jeg holder meg til gode gamle orcen min, en stund vertfall.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Med lanseringen til MoP så vil World of Warcraft offisielt være dødt.. :/ Trist at spillet måtte bli tatt over av 12 år gamle casuals.
Vis hele sitatet...
Det er på EN måte sant. Spillet var tross alt "Vanskeliggere" før (Vanilla, TBC)
Men nå er det ingenting som er en "Fast" Rotation som før i tiden for nå har vi masse procs å Cd's. Det var ikke like mye av det før i tiden
Men satser på Blizz gjør en skikkelig effort i det nye raidet som kommer. slik at det ikke er "mannen i gata" som har Full HC run etter 2 uker Sikter her til DS


Synes selv dette blir spennende. Akuratt ny gamer i hus så blir bra det Kan tenke meg det blir en svett vinter...
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Med lanseringen til MoP så vil World of Warcraft offisielt være dødt.. :/ Trist at spillet måtte bli tatt over av 12 år gamle casuals.
Vis hele sitatet...
Det kommer til å være mye mer liv der etter lanseringen enn det er der nå. Kanskje dødt for deg, men abonnentstallene kommer til å gå kraftig opp.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Med lanseringen til MoP så vil World of Warcraft offisielt være dødt.. :/ Trist at spillet måtte bli tatt over av 12 år gamle casuals.
Vis hele sitatet...
Og det kommer fra samme karn som sier ddos for justice om breivikbloggen. Skal bli så flott og se gw2 gå i søla etter et par uker mens wow igjen herjer med de vanlige subtallene etter mop relase, før alle idioter kommer med unnskyldninger på hvorfor kongen herjer og wannabeoppfølgere går i skyggen.

Tror prepatchen blir konge, og ikke minst release, som er på bursdagen min
Ser ut som pve er gjennomtenkt igjen og kan nesten ikke vente på scenarios.
Men er det noen her som har solid info ang acc wide achs og mounts, går det cross server og faction?
Ut i fra PTR (Public test realm) Så har jeg kun testet en server. Jeg har altså ikke prøvd Xrealm Transfer av looms, mounts osv. Hadde kanskje vert fint om folk hadde sagt hvilken server dem spilte på ?

- Kazzak (Horde)
Holy/Ret Paladin
Survival Hunter
Resto/ele Shaman
Sub/Comb Rogue
Arms/Fury Warrior
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
Nye expansions har alltid samme tilbakemelding fra old school spillere, "Vanilla var best", "TBC ødelegger alt", "Wotlk er døden for WoW". Ser fram til MOP blir et friskt pust i spillet og forhåpentligvis, en litt annerledes balansering i arena. Merker jo selfølgelig at en må være mer kritisk til hvem man spiller med til lengre eg spiller, da det blir en yngre generasjon som spiller, men dette er en logisk måte spillet vil utvikle seg på.
Selv syntes jeg TBC var best, men jeg tror MoP kommer til å løfte WoW like høyt som det var på den tiden. Jeg tror da at Blizzard har lært av cata feilen sin og gjør det bedre denne gangen.

Har spillt MoP beta helt siden jeg fikk min invite igjennom annual pass og jeg kan ikke si jeg er skuffet. Dungeons er er digg, raids er kult. Det er på en måte en litt ny vri i WoW med MoP.

Gleder meg til det kommer ut så man kan få noe nytt å gjøre.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Vel, Blizzard har jo kunngjort at dette er en PvP-expansion, så.

Selv syns jeg det virker utrolig fett! Det er masse de har brukt overdrevent mye tid på, som det at spillerne kunne ha PvE gear i arena. Dette har de nå gjort umulig.
Sist endret av Kusetjuv; 29. august 2012 kl. 11:05.
Leste noe om at de skulle innføre World PvP på et helt nytt nivå... Noen som kan bekrefte/Avkrefte dette her?
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Leste noe om at de skulle innføre World PvP på et helt nytt nivå... Noen som kan bekrefte/Avkrefte dette her?
Vis hele sitatet...
Ja det blir World PvP igjen. Les blizzard sine poster fra før sommeren så står alt om World PvP
Hadde vært ganske passende for meg, siden jeg tross alt heter "Cutepanda" på den ene karakteren min

men, Det er uansett hvordan man vrir og vender på det...Pandaer.
Så nei, blir nok ikke noe WoW på denne karen nei
Sitat av Pandalicious Vis innlegg
Hadde vært ganske passende for meg, siden jeg tross alt heter "Cutepanda" på den ene karakteren min

men, Det er uansett hvordan man vrir og vender på det...Pandaer.
Så nei, blir nok ikke noe WoW på denne karen nei
Vis hele sitatet...
Men fortsatt. Pandaer har vært i warcraft historien LENGE LENGE LENGE.
Så hvorfor folk klager over panda, forstår jeg ikke.
prøvde så vidt mop beta, men bestemte meg for og ta første lvlinga når endelig releasen kommer, for damn jeg trivdes i panda hud
Så nettop på youtube, Shockadin returns to Wow God damnit. Hadde jeg ikke vært på jobb hadde jeg ikke skrevet dette inlegget. Mist of Pandaria kommer til å være nyskapende for Wow har jeg en følelse for. Kanskje blåse ett frisk pust i en gammel flamme
Blizzard sin feil gjorde at Gw2 ble en suksess.. 70% av de som spiller GW2 er Wow spillere som ikke gidder mere. Wow er nede i 9mill brukere. De vil synke drastisk.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Blizzard sin feil gjorde at Gw2 ble en suksess.. 70% av de som spiller GW2 er Wow spillere som ikke gidder mere. Wow er nede i 9mill brukere. De vil synke drastisk.
Vis hele sitatet...
Antall spillere i WoW sank drastisk mens DS var kjedelig (etter 1 mnd med DS).
Tror nok spillere sluttet å spille i påvente av MoP.

Se bare på statistikken før WotLK og Cata. Antall spillere sank godt før disse ble gitt ut, men steg også kjapt etter at Exp kom ut.

Sånn har det alltid vært og kommer alltid til å være sånn når deet tar tid imellom Exp.
Liker virkelig ikke denne nye patchen, 50% av alle spells er jo blirt tatt bort, skal jo likksom blir mer å gjøre, ikke mindre.

Et friskt pust hadde vært en til side, F.eks Burning Legion eller Scourge.
Alle expansion packs etter BC har egentlig vært dårlige, jeg kommer garantert til å hoppe over til Guild Wars 2 snart.
Egentlig, så føler jeg at alle som klager på MoP, er de vanilla gamerne. Og jeg er helt enig, det var veldig morro i vanilla og BC. Men spill forandrer seg, hvis ikke så blir man også lei. Folk blir jo lei uansett.

Off-topic: Hvis dere fortsatt har lyst til å spille BC, så fins det private servere som er helt like blizzard sine. Eneste er at det er en god del fortere lvling (14x exp), noe som ikke er så dårlig. PM om dere er interresert, vet ikke om det er tillatt å legge det ut!
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Men fortsatt. Pandaer har vært i warcraft historien LENGE LENGE LENGE.
Så hvorfor folk klager over panda, forstår jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Så de kan joine den gjengen på internett som sier det bare er sååå lol, antakligvis samme gjengen som styrer humoren sin etter hva som er på artige.
Har nå testet den nye patchen. Det er sikkert noe av det beste som har skjedd WoW siden TBC i guess. So far so good Gleder meg noe vanvittig til MoP Release!
Jeg også. Blir morro med pet battles! Men en ting jeg har merka allerede, er at palla er helt sinnsykt OP. Ret pallas healer mer enn blood dk
Kjenner det kommer til å ta en tid for å bli vandt med det nye talensystemet / finne ny behagelig rotasjon.
Uvant, men liker det. Prot warrior med bladestorm!
La merke til at de har fjernet rage fra en del skills fra både warrior og druid.

Likte forøvrig account wide mounts/pets/titles, men føles noe rart å ri rundt på spectral tiger med Insane tittelen på en level 25.
Sitat av Lanjelin Vis innlegg
Kjenner det kommer til å ta en tid for å bli vandt med det nye talensystemet / finne ny behagelig rotasjon.
Uvant, men liker det. Prot warrior med bladestorm!
La merke til at de har fjernet rage fra en del skills fra både warrior og druid.

Likte forøvrig account wide mounts/pets/titles, men føles noe rart å ri rundt på spectral tiger med Insane tittelen på en level 25.
Vis hele sitatet...
Druid og warrior er helt forjævlig å tanke med akkurat nå. Har bare spillt beta i det siste og prøvd druid og warrior, men å få rage, det virker som en utrolig stor utfordring.

Men heldigvis så skal de fikse dette når MoP er lansert ifølge support ^^
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Druid og warrior er helt forjævlig å tanke med akkurat nå. Har bare spillt beta i det siste og prøvd druid og warrior, men å få rage, det virker som en utrolig stor utfordring.

Men heldigvis så skal de fikse dette når MoP er lansert ifølge support ^^
Vis hele sitatet...
phew

greit og vite, for jeg sleit villt igår, ikke fikk jeg rage og ikke klarte jeg og holde rage(pga lack of rage)

har ikke fått tid til og prøve stort anna en warrn igår, men gleder meg til og prøve magen, da det sku være OP så det holdt visstnok

droodn gidder jeg ikke spelle på før jeg har tanken og dpsn opp til 90
Kan bekrefte at Mage er fantastisk
menne veldig OT

men er http://www.netshop.no/Avdelinger/Dat...000188927.aspx en kurant SSd mtp stabilitet osv?

og kan jeg bare kjøpe den og så putte i maskin og instalere windows? eller må jeg få den formatert først?
Mange sier at det kommer til å bli så dårlig pga historien til wow osv, men blizzard går tom for ideer og må finne på noe nytt.. hadde dere andre klart å finne på noe nytt etter 12 år? trukke det..

Trur det blir bra med forandringer, men synes enda icc tiden var best.. shaman talents var ikke noe og skryte av og holy pally ble en ny dps class
Sitat av funk3 Vis innlegg
Kan bekrefte at Mage er fantastisk
Vis hele sitatet...
hvilken specc kjører du?
Sitat av jugax Vis innlegg
Alle expansion packs etter BC har egentlig vært dårlige, jeg kommer garantert til å hoppe over til Guild Wars 2 snart.
Vis hele sitatet...
Samme her, gamer det nå.
Mage fikk en ordentlig overhaling igår, hvor du nå kan kontrollere pyro procs. Funket greit i DS senere på kvelden.
For alle som syter: stop it.
Har spillt siden vanilla, og det er mye som har forandret seg, uten tvil. Men hvis du ser helheten på det, har det endret seg til det bedre. OG, dere har nok fortrengt alt som var helt jævlig i vanilla også. (kremt westfall**)

1. Ingen tvinger dere til å spille
2. Det utvikler seg for det bedre

Gleder meg masse til MoP og all ny content som kommer
Sitat av funk3 Vis innlegg
Kan bekrefte at Mage er fantastisk
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig.
Man kan jo egentlig ikke forvente noe annet.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Blizzard sin feil gjorde at Gw2 ble en suksess.. 70% av de som spiller GW2 er Wow spillere som ikke gidder mere. Wow er nede i 9mill brukere. De vil synke drastisk.
Vis hele sitatet...
Tror de vil være der lenge eller?
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Tror de vil være der lenge eller?
Vis hele sitatet...
Jeg vet at jeg ikke ble på GW2 lenge værtfall. Noe så grusomt skal man lete lenge etter ^^
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Jeg også. Blir morro med pet battles! Men en ting jeg har merka allerede, er at palla er helt sinnsykt OP. Ret pallas healer mer enn blood dk
Vis hele sitatet...
Jeg har selv en Paladin. Gå holy! De har imba dps i PvP! Ja jeg sa faktisk DAMAGE PER SECOND
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
hvilken specc kjører du?
Vis hele sitatet...
Kjører frost
Sitat av Leonardie Vis innlegg
Egentlig, så føler jeg at alle som klager på MoP, er de vanilla gamerne. Og jeg er helt enig, det var veldig morro i vanilla og BC. Men spill forandrer seg, hvis ikke så blir man også lei. Folk blir jo lei uansett.

Off-topic: Hvis dere fortsatt har lyst til å spille BC, så fins det private servere som er helt like blizzard sine. Eneste er at det er en god del fortere lvling (14x exp), noe som ikke er så dårlig. PM om dere er interresert, vet ikke om det er tillatt å legge det ut!
Vis hele sitatet...
Spill forandrer seg? Ja.
Etter et par år med suksess endrer firmaet mål: Penger.
Sitat av funk3 Vis innlegg
Kjører frost
Vis hele sitatet...
send meg gjerne link til armory på pm så kan jeg se buildn din
Sitat av Claryn Vis innlegg
Spill forandrer seg? Ja.
Etter et par år med suksess endrer firmaet mål: Penger.
Vis hele sitatet...
Og du tror ikke ALLE firma sin hensikt fra dag 1 er å bli en suksess å tjene penger??
Er du så vrang at du må komme med utrolig dårlige kommentarer?
Hvis du ikke liker MoP, hvorfor kommenterer du da egentlig?
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Og du tror ikke ALLE firma sin hensikt fra dag 1 er å bli en suksess å tjene penger??
Er du så vrang at du må komme med utrolig dårlige kommentarer?
Hvis du ikke liker MoP, hvorfor kommenterer du da egentlig?
Vis hele sitatet...
>Jeg bare sa hva jeg antar er grunnen til at alle spill blir dårligere og dårligere når de har vært ute noen år.
Edit:
Ts spurte også om hva vi synes om MoP
Sist endret av Claryn; 30. august 2012 kl. 15:24.
her er s12 gear for de som er interessert http://youtu.be/x95kULcomII?hd=1
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Men fortsatt. Pandaer har vært i warcraft historien LENGE LENGE LENGE.
Så hvorfor folk klager over panda, forstår jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Kan du peke ut i hvilken bok/bøker du finner noe som helst om pandaer i WoW universet?
For jeg har aldri lest om en
andre enn meg som faktisk liker forandringene i warr tanking?

jeg formelig Elsker den nye patchn og prot tanking
folk hyler og bærer seg for mage har blitt så sjukt op(de ekke op om de har dårlig gear i has one)

speller casual på Stormscale horde så hyl ut om du er online (tanken heter Soulgrind) så kan vi kjøre no insts om ønskelig:
Sitat av Pandalicious Vis innlegg
Kan du peke ut i hvilken bok/bøker du finner noe som helst om pandaer i WoW universet?
For jeg har aldri lest om en
Vis hele sitatet...
World of Warcraft bygger på Warcraft serien. Pandaren ble innført i Warcraft III RoC.

Her kan du lese mer om Pandaren.
Sitat av Tr4p Vis innlegg
Mage fikk en ordentlig overhaling igår, hvor du nå kan kontrollere pyro procs. Funket greit i DS senere på kvelden.
For alle som syter: stop it.
Har spillt siden vanilla, og det er mye som har forandret seg, uten tvil. Men hvis du ser helheten på det, har det endret seg til det bedre. OG, dere har nok fortrengt alt som var helt jævlig i vanilla også. (kremt westfall**)

1. Ingen tvinger dere til å spille
2. Det utvikler seg for det bedre

Gleder meg masse til MoP og all ny content som kommer
Vis hele sitatet...
Har også spilt siden vanilla, MEN vanilla var bedre på flere måter (mer utfordring, mer respekt mellom spillere, ingen masing om achievements, gamle AV, outdoor PvP(!) og mer) samtidig som noen exp. kom med noe nyttig (arena, achievements til en viss grad noe som ikke gjelder instance gjennomføring, litt mindre grinding før raids, guild levels, guildbank og mer).

Kremt westfall var episk, men WPL derimot..
Sitat av doffen67 Vis innlegg
Det er på EN måte sant. Spillet var tross alt "Vanskeliggere" før (Vanilla, TBC)
Vis hele sitatet...
Du har ikke raida noe HC uten buff i senere tid ser jeg..
Sitat av rolls Vis innlegg
Tenker dette blir spennende, det blir ganske store endringer i spillet og mye nytt å sett seg inn i! Pandaren blir sikkert kul den.. men jeg holder meg til gode gamle orcen min, en stund vertfall.
Vis hele sitatet...
Det er det de fleste sier når en ny expansion pack kommer ut til WoW, alle tror det er store endringer, som i cata. Men det klarte blizzard lett å ødelegge.
Alt er nytt å spennende i starten, men det blir fort kjedelig og jeg personlig vil ikke betale for det spillet mer as, kjøpte meg heller GW2, det eneste mmoet jeg faktisk har likt å gå rundt å explore i.
For min del så små gleder jeg meg litt, men har hatt en tendens til og bare nå max lvl de siste årene og kanskje fullføre et achiev eller to, for så gå lei med en gang -.-' Men skal kjøpe MoP hvertfall!