Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2995
har lenge lurt på om det finnes snus i form av urter, ? naturlige og sunne, gjerne uten tobakk og annet illebefinnende stoffer som måtte skade kroppen.

hvor digg hadde det ikke vært med en snus lagd av Mate urt og minte? med ett snev av koffein som man kunne tatt på morgen og våknet litt?
Gjest
Trådstarter
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Kick up titegn
Vis hele sitatet...
http://www.kickupshop.se/cgi-bin/ibu...=Egen&Visn=Std

nice... andre man bør sjekke ut?
Fås kjøpt på teknikmagasinet btw
Onico er også en, har hørt at den er nesten mer skadelig for munnen enn vanlig snus. Selges på Meny.
Sist endret av discfarmer; 2. april 2012 kl. 01:42.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Kick up titegn
Vis hele sitatet...
Hvordan synes du denne funker i forhold til vanlig snus, og evt. hvilken snus til sammenlikning? Beskriv gjerne følelsen av å bruke Kickup og hvordan var 20. posen kontra den 1. ?
Når eg sluttet brukte jeg Kick-Up, var egentlig ingenting som lignet vanlig snus. var mer som en "sunn" treningssnus (som xhacktly sporte etter). smakte ingen smak som lignet den nikotin fylte smaket i vanlig snus, men fortsatt. Det er en "sunn" snus. Så hvis du vil slutte/trappe ned, ville jeg annbefalt den
Sitat av x3m187 Vis innlegg
http://www.kickupshop.se/cgi-bin/ibu...tva&artgrp=192'

Brukte disse for å slutte med vanlig snus.
Vis hele sitatet...
Er det uproblematisk å få levert dette til norge? Er det noen grense for hvor mye man kan bestille?
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Er det uproblematisk å få levert dette til norge? Er det noen grense for hvor mye man kan bestille?
Vis hele sitatet...
Ved utsjekking så får jeg kun opp Sverige som alternativ for hvilket land jeg befinner meg i, så du må nok belage deg på å ta en tur over grensa dersom du skal prøve ut noe av det.

Ellers ble det jo nevnt ovenfor her av Pyromanic at snus-produktene deres er å finne på Teknikmagasinet.
Ikke akuratt snus, men en del somaliere i nabolaget her tygger mye kath, tror man blir ganske gira av det