Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118014
Er det noen som er på Geekevents som ikke skal på TG som er såpas langt nede at det er mulighet for bilett? Isåfall hadde jeg vært evig takknemlig om jeg kunne fått/lånt GE accounten så jeg får kommet meg dit. Send PM om muligheter.
Det er god sjangs for å få billett etter hvert, mange billetter returneres etterhvert som mange finner ut at de ikke kan osv. Du vil garantert få muligheten til å kjøpe en billett av noen hvis du har stå-på vilje og følger med på forums.gathering.org.
Sitat av InZaneAga Vis innlegg
Er det noen som er på Geekevents som ikke skal på TG som er såpas langt nede at det er mulighet for bilett? Isåfall hadde jeg vært evig takknemlig om jeg kunne fått/lånt GE accounten så jeg får kommet meg dit. Send PM om muligheter.
Vis hele sitatet...
Som sagt 912938912 ganger.

Sitat av TobNor Vis innlegg
Du er ikke fortapt
det pleier å være noen billetter som blir levert tilbake, også mange "gjenger" med venner som står "sammen" så når en blir valgt går alle ut
Vis hele sitatet...
Hvor lange er de lengste rekkene? I fjord feks? Og hva heter de?
Kunne noen gitt meg en "guide" på hvordan jeg kan skaffe billetter? Er desperat....
Sitat av jonastheman Vis innlegg
Kunne noen gitt meg en "guide" på hvordan jeg kan skaffe billetter? Er desperat....
Vis hele sitatet...
1. Finn selger
2. Betal selger
3. Motta billetter
4. ???
5. Profitt
Still deg i kø på GE, følg med på forumet etterhvert.
Er nummer 743 i køen, hvis noen er først i køen eller har to billetter til overs er jeg mer enn villig til å kjøpe
▼ ... noen uker senere ... ▼
In the kitchen
muRit's Avatar
Da var temaet for TG12 avslørt, finally!
Såpekoker av rang
At ikke TG kjører et litt mer omfattende designopplegg by now, i 2012, finner jeg litt skuffende.
Ingen "wow" faktor. De har blitt bedre på å uttrykke temaene under arrangementet ellers, dog.
Sitat av muRit Vis innlegg
Da var temaet for TG12 avslørt, finally!
Vis hele sitatet...

Var ganske tøft jo! Gleder meg til velkomst sangen slik som i fjor.
Om temaet blir verdensrommet osv, og jeg faktisk har tid dette året, så fikk jeg veldig lyst å bygge en matt svart hylle med plenty med stjernehimmel-lys på sidene osv.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=212349

Ville bare nevne at jeg mekka en uoffisiell Wallpaper basert på årets tema.

Gleder meg sykt til å se hvordan de dekorerer skipet i år.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg trenger sårt en enkelt billett. Send en PM hvis du har en til overs eller vet om noen som har. 8. året på rad, hvis jeg får tak i billett
▼ ... noen uker senere ... ▼
I lyset av nyheten om bredbåndsoppgradering for neste års TG, kom jeg til å lure på hvor mye nedlastningshastighet jeg kan få.
Tar jeg veldig feil om jeg tror at hovedkortet/nettverkskortet er det som er flaskehals her?
Skjønner jo også at torrents har begrenset nedlastningshastighet, ettersom det ofte er veldig begrenset med seeds, men om man f.eks tenker på å laste ned fra Steam, iTunes osv.
OM det er hovedkortet som fungerer som flaskehals, kan noen svare med på om jeg vil kunne få "vanlige" nedlastningshastigheter med dette hovedkortet?: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=593882
Da var internett-hastigheten annonsert! Dobbelt opp!

http://www.gathering.org/tg12/en/new...-the-universe/
Sitat av Huztle Vis innlegg
Da var internett-hastigheten annonsert! Dobbelt opp!

http://www.gathering.org/tg12/en/new...-the-universe/
Vis hele sitatet...
HELT unødvendig hvis du spør meg. Greit at det er ny verdensrekord, men det må da være grenser. Vi kommer ikke til å bruke 10% av det engang.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
HELT unødvendig hvis du spør meg. Greit at det er ny verdensrekord, men det må da være grenser. Vi kommer ikke til å bruke 10% av det engang.
Vis hele sitatet...
Det er gøy da
Sitat av Heiho Vis innlegg
Det er gøy da
Vis hele sitatet...
Så lenge netthastigheten faktisk blir sponset så er det gøy, men hvis de må bruke penger av budsjettet ser jeg virkelig ikke poenget. Det kunne heller bli brukt til å skaffe semi-kjente artister, eller fantastiske foredragsholdere.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
HELT unødvendig hvis du spør meg. Greit at det er ny verdensrekord, men det må da være grenser. Vi kommer ikke til å bruke 10% av det engang.
Vis hele sitatet...
Så lenge det slår svenskene er det verdt det! Blir nok å ta med seg alle disker jeg har liggende og sette de opp i RAID, just for the fun of it^^

Noen som vet hvor man får tak i ipen til DC++ med en gang? Tok 2 dager før jeg fant ut av hva den var i fjor.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Så lenge det slår svenskene er det verdt det! Blir nok å ta med seg alle disker jeg har liggende og sette de opp i RAID, just for the fun of it^^

Noen som vet hvor man får tak i ipen til DC++ med en gang? Tok 2 dager før jeg fant ut av hva den var i fjor.
Vis hele sitatet...
bare og følge med på irc så dukker den fort opp
Sitat av Echuz Vis innlegg
Så lenge det slår svenskene er det verdt det! Blir nok å ta med seg alle disker jeg har liggende og sette de opp i RAID, just for the fun of it^^

Noen som vet hvor man får tak i ipen til DC++ med en gang? Tok 2 dager før jeg fant ut av hva den var i fjor.
Vis hele sitatet...
Hvis du henger litt på IRC så finner du det fort ut

Edit: Stupid fucking ninjas..
Sist endret av Pyromanic; 3. mars 2012 kl. 00:01.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Noen som vet hvor man får tak i ipen til DC++ med en gang? Tok 2 dager før jeg fant ut av hva den var i fjor.
Vis hele sitatet...
Tipper #tg.dc på EFnet er oppe i år også, pleier å være ganske populær. Fult av trøtte nerder som maser om ip til DC++ server, som står i topic.
Sitat av rolvs Vis innlegg
Tipper #tg.dc på EFnet er oppe i år også, pleier å være ganske populær. Fult av trøtte nerder som maser om ip til DC++ server, som står i topic.
Vis hele sitatet...
Hva er DC++?
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Hva er DC++?
Vis hele sitatet...
Fildelingsprogram som er meget effektivt på f.eks tg.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så pirate all day erry day på TG?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Så pirate all day erry day på TG?
Vis hele sitatet...
Tror det er blitt mindre og mindre piratkopiering siste årene, både fordi folk har raske linjer hjemme og at folk begynner å skaffe seg mer på lovlig måte. Men tror det fortsatt er mange som laster ned ganske mye på tg.
Da har jeg bestilt TG/Freak/pyromanic t-skjorte
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Merk at det ikke er lov å selge billetter til høyere pris enn det de koster orginalt
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Da har jeg bestilt TG/Freak/pyromanic t-skjorte
Vis hele sitatet...
Post pics!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Post pics!
Vis hele sitatet...
Det kommer gutten min Må bare få den, så poster jeg bilde av meg selv! I alle forskjellige vinkler.
Noen som har en billett til salgs? Begynner å merke presset nå for å si det sånn ..
TG12 blir mitt første TG! Skal sitte med 10 kompiser da, så det blir ikke noe Freak-Rekke på meg i år.

Edit: Noen som er interessert i å lage et Minecraft megabuild timelapse med meg?
Sist endret av En-hyggelig-bruker-29; 5. mars 2012 kl. 12:06.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
*bilder av t-skjorta*
Vis hele sitatet...
Haha, dritkult! Hvor bestilte du fra og hvor mye ble det inkludert frakt?
Sitat av Huztle Vis innlegg
Haha, dritkult! Hvor bestilte du fra og hvor mye ble det inkludert frakt?
Vis hele sitatet...
Det ble 600 med frakt. Ganske dyrt, men godt brukte penger
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Og, ja! Jeg vet at det er comic sans tekst, og en jesus fisk. Det er selvironi... gawd
Sitat av rolvs Vis innlegg
Fildelingsprogram som er meget effektivt på f.eks tg.
Vis hele sitatet...
Der deltakerne deler filer med hverandre?
Det må da være fullt med virusinfiserte filer? :P
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Der deltakerne deler filer med hverandre?
Det må da være fullt med virusinfiserte filer? :P
Vis hele sitatet...
Tror det er mot reglene å spre virus/ondsinnet programvare så regner med at de fleste ikke tar risken.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Tror det er mot reglene å spre virus/ondsinnet programvare så regner med at de fleste ikke tar risken.
Vis hele sitatet...
Tror nok det er mer som er mot reglene enn det å spre virus.

Men jeg har aldri hatt problemer med mye virus, men noe kan det jo være her som på andre fildelingsprogrammer.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Noen som har lyst til å ta på seg ansvaret med å fikse 2x bannere som vi kan ha på hver side av rekka? Finne priser og lage et design osv
Sitat av Echuz Vis innlegg
Noen som har lyst til å ta på seg ansvaret med å fikse 2x bannere som vi kan ha på hver side av rekka? Finne priser og lage et design osv
Vis hele sitatet...
Ja DU! Du som er ansvarlig her:P
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Fant denne siden: http://www.vistaprint.no/bannere.asp...1&xnav=TopItem

Ikke dårlig priser her. Kan få 2 store bannere (180x75cm) til 500kr. Er ikke sikker på hva frakt kan koste, lett å legge inn eget design også. Jeg kan godt lage design, gratis selvfølgelig
Sist endret av Blastabel; 7. mars 2012 kl. 18:36.
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Fant denne siden: http://www.vistaprint.no/bannere.asp...1&xnav=TopItem

Ikke dårlig priser her. Kan få 2 store bannere (180x75cm) til 500kr. Er ikke sikker på hva frakt kan koste, lett å legge inn eget design også. Jeg kan godt lage design, gratis selvfølgelig
Vis hele sitatet...
Tønsberg-gutt jo!

Kommer du på TG?
jeg er 771 plass i køen og det er 20 biletter gjen! tror noen at det er mulig at jeg får fatti 1 ??
Sitat av pyrrojibb Vis innlegg
jeg er 771 plass i køen og det er 20 biletter gjen! tror noen at det er mulig at jeg får fatti 1 ??
Vis hele sitatet...
Nei.


[COLOR="White"]titegn[/COLOR]
Helt egentlig
Blastabel's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Tønsberg-gutt jo!

Kommer du på TG?
Vis hele sitatet...
Det gjør jeg vettu

Billetter er i boks, men fortsatt usikker på hvor jeg skal sitte. Kommer med et par stykker dit
hei lurer på om tg bare er for pc eller er det får konsol også
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av pyrotec Vis innlegg
hei lurer på om tg bare er for pc eller er det får konsol også
Vis hele sitatet...
TG er et bredt arrangement med både pc og konsoll. Flere har begge deler.
Sitat av orbeck Vis innlegg
TG er et bredt arrangement med både pc og konsoll. Flere har begge deler.
Vis hele sitatet...
Helt riktig, konsollmiljøet på TG er voksende for hvert år har jeg hørt.