Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 609
Våknet opp igår kveld etter noen lange minutters avdupping å merketat hørselen er radikalt svekket og jeg hører en lyd som høres ut som vann som blir kastet til en veiklippe konstant hvert 3 sekund.

fant noen kilder:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6312560/
1. Commonly abused opioid drugs consisted of heroin, morphine, opium, methadone, ... Some patients in addition to hearing loss have tinnitus and vertigo.
2. The number of drugs that genuinely cause tinnitus is very small. ... marijuana, cocaine or heroin usage increases the risk of developing tinnitus.

Så spørsmålet mitt er: vil dette være permanent, og vil det?
Sist endret av Speedfrik; 17. september 2020 kl. 04:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Somregel er det forbigående. Har du det enda?
ja, men etter jeg tok vann i øret og holdt det der i et par minutter + tørke øret med papir så har det løsnet seg litt opp i høyre øret, lurer på hva dette kan være
Sist endret av Speedfrik; 17. september 2020 kl. 04:41.
Dra til Aleris og få ørelegen til å ta en titt i øret ditt, samt rense opp.