Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1059
Hørt om flere forskjellige 2-c stoffer nå. Men hva er egentlig forskjellen på de? Hørt at 2-cb er som å mikse lsd og mdma, men samtidig ikke. Takk på forhånd
2cb har for meg alltid funket slik at jeg får visuelle halliser på samme nivå som en ordentlig god dose sopp eller LSD, men at hodeloket uteblir fullstendig. Litt kjedelig fordi du får ikke samme lættisen, men også kult fordi du kan sitte i parken f.eks med helt sprengt synsfelt uten å overbevise deg selv om at alle skjønner at du er tura eller andre vrangforestillinger. Har kun prøvd 2c-b
Vil vel heller si at 2c-i er som å mikse LSD og MDMA. Litt mindre lokete enn LSD, litt mindre empatisk enn MDMA. Men det deler litt av kvalitetene til de begge.

2c-e er det mest visuelle jeg har prøvd. Og spesielt lyd/musikk blir helt spinnvilt, audiovisuelle inntrykk uten like(har du noengang hørt fargen lilla? I have). Absolutt også mest trippa av 2c-familien som jeg har vært borti. Headspace, loka tanker, lættis, vanskeligheter med å gjennomføre enkle oppgaver(tror jeg og kompis brukte 2 timer på å få stekt en pizza, og før det 45 minutter på butikken for å handle smågodt, nevnt pizza og brus), tidsforstyrrelser. Absolutt et spennende psykedelika, men kanskje hakket mindre morsomt enn LSD og sopp.

2c-b er gøyale visuals på fest. Ting blir bare bittelitt lokete og spennende i synsfeltet, men det gir ingen dybde eller endret oppfatning av virkeligheten. Blir liksom ikke en fullverdig rus alene imho, best å blande med andre ting, som nexus flip for eksempel.

2c-c oppfattet jeg som ganske rolig. Antagelig det minst psykedeliske av dem alle. Har ikke tatt det så mye da de andre som er nevnt over gir mer value.

Det var vel de jeg har vært borti og har personlig erfaring med, hvis vi dropper å dra inn sånt som 25I-NBOMe
2-CB er vel kalt tripping med støttehjul, og 80% klassens klovn, av folk her inne. Forvent ikke for mye, men du kan bli positivt overrasket.
Og ja det ernok bedre til fest og rave enn f.eks.syre.

2c-C og -D skal el godt gjøres å skaffe her til lands. Noe snillaktig psykedlika (likheter med LSA mon tro ?) som du kan få bra reiser ut av.

2C-P er blant de mest interesante stoffene jeg har lest om. Det er kanskje noe av det nærmeste du kommer et syntetisk stoff som minner om ayahuasa, eller tar jeg feil ? Da mener jeg visjonene og reisene det kan gi, pluss at en bad tripp på dette stoff kan være særlig brutalt.

Det er psychonautwiki jeg har smålest om disse stoffer, men det viktigste med dem er nok at bare 2C-B er nogenlunde lett å skafe.
Personlig vil jeg si 2cb k høye doser er noe av det heftigste jeg har tatt. Tatt det meste av stoffer. Tatt meg så hardt det man sammenlignes med en DMT trip på 2 timer.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Personlig vil jeg si 2cb k høye doser er noe av det heftigste jeg har tatt. Tatt det meste av stoffer. Tatt meg så hardt det man sammenlignes med en DMT trip på 2 timer.
Vis hele sitatet...
Det aller meste i høye nok doser blir fort veldig heftig (2c-i i åra feks), men tror vel TS var ute etter effektene i normale doseringer...
2c-i syns jeg var sterkest og mer sammenlignbart med sopp og syre mens 2c-b har jeg bare opplevd forsterket farger og visuals på og ikke mistet befatning eller virkelighetssans på noen måte.