Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1921
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har slutta med amfetamin, er på uke 10 nå!

Suget melder seg oftere og oftere for tiden. Jeg sniffa alltid, elsker følelsen av at det svir litt i nasen. Noen som vet om noe jeg kan dra opp, som ikke er skadelig eller er et rusmiddel?
Hornsalt vis du vil at det skal svi litt i nasen, hvor skadelig det er vet jeg ikke
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snuff! En slags sniffe snus. Får bestilt det fra forskjellige nettsider. Svir mer enn amfetamin
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snuff! En slags sniffe snus. Får bestilt det fra forskjellige nettsider. Svir mer enn amfetamin
Vis hele sitatet...
Snuff thunder
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet om noe jeg kan dra opp, som ikke er skadelig eller er et rusmiddel?
Vis hele sitatet...
..Snuff er et rusmiddel (tobakk) dog lovlig.

Forøvrig bra jobba å kutte amf!
Hang in there.
Godt jobba! Ja, prøv snuff, husker vi drev med det når vi var unge. Svir greit det!
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
..Snuff er et rusmiddel (tobakk) dog lovlig.

Forøvrig bra jobba å kutte amf!
Hang in there.
Vis hele sitatet...

Jeg tenker ts refererer til *ulovelige* rusmidler, dog nikotin ikke er klassifisert som rusmiddel
Tror du fort trigger lysten på speed om du skal begynne sniffe ting som ligner, men selvfølgelig ikke har samme effekt.
ren koffeinpulver med litt sitronsyre for ekstra svi, dog trenger ikke da reint koffein svir litt/middels, dog må blande det ut med noe da du ikke trenger så mye, dog ikke så lurt sånn sett
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for tips og skryt folkens, betyr mye!

Så snuff burde jeg gå for! ��
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lykke til!
Anonym bruker
"Leken Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I retrospekt så har jeg missbrukt amfetamin siden jeg har hatt adhd jeg aldri har blitt behandla for! Jeg falt for pepper første gang jeg prøvde det for mange år siden. men nå får jeg medisiner og sånn og jeg har nesten glemt amf
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk for det!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
I retrospekt så har jeg missbrukt amfetamin siden jeg har hatt adhd jeg aldri har blitt behandla for! Jeg falt for pepper første gang jeg prøvde det for mange år siden. men nå får jeg medisiner og sånn og jeg har nesten glemt amf
Vis hele sitatet...
Godt å høre! Er faktisk gjennom utredning for adhd selv, as we speak 👍