Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1303
Har noe Marsipan amf, og en stein liggende,
Marsipanen må jeg tørke 15-30 min for å kakke opp, og syns ikke den er så bra, den er ganske ok å droppe, men å snorte er skikkelig ekkelt, den svir som faen i både nesa og hjernen lol, så 5min etter linern så renner nesa mi som en foss med bensin, smaker så ekkelt!
Den steinen svir ikke, svetter ikke så mye i moderate mengder, men på marsipan gjør den det. Steinen ligner på coke og jeg har en del erfaring med amf og dette er en av de renere typene, mye bedre enn Marsipan. Sikkert masse eter og annen drit i marsipan speed. Noen som har samme erfaring?
Hva mener du marsipan? En speedblanding med amfetamin og meth full av avfallstoffer som ikke er renset vekk?

Tørk den og la alt dritet fordampe.


Leste litt for fort... Bra du skjønner at marsipan er ikke så fett som man skal ha det til.
Sist endret av Naturgrønn; 22. juni 2020 kl. 23:12.
Trådstarter
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Hva mener du marsipan? En speedblanding med amfetamin og meth full av avfallstoffer som ikke er renset vekk?

Tørk den og la alt dritet fordampe.


Leste litt for fort... Bra du skjønner at marsipan er ikke så fett som man skal ha det til.
Vis hele sitatet...
Ja, den er gul og klissete og lukter så fader meg kjemisk, ikke en god kjemisk lukt som de renere typene har men en sånn stikkende ekkel lukt, klebrer seg fast i nesa med engang og får ikke puste... Lurer på hva som er i denne populære marsipan speeden,godt mulig det er meth, men jeg er ikke våken i to døgn etter noen feite lissere så tror ikke det er meth oppi.
Kan være enig i det som sies om marsipan.

De få gangene jeg har fått marsipan, har min erfaring vært at du får mindre for pengene. Har jeg forstått riktig så er den våt fordi noen av avfallsstoffene ikke har tørket ferdig.

Vekten minker når dritten tørkes, og selv om den har fått tørke kan den være vanskelig å snorte.

Jeg gidder ikke å prøve å snorte marsipan engang. Bare ubehag og dårlig funk.

Vanskelig å si om det er meta eller ikke i det du har fått. Det meste av typisk «gatespeed» har vel noe meta i seg.
Trådstarter
Sitat av Kristiano Vis innlegg
Kan være enig i det som sies om marsipan.

De få gangene jeg har fått marsipan, har min erfaring vært at du får mindre for pengene. Har jeg forstått riktig så er den våt fordi noen av avfallsstoffene ikke har tørket ferdig.

Vekten minker når dritten tørkes, og selv om den har fått tørke kan den være vanskelig å snorte.

Jeg gidder ikke å prøve å snorte marsipan engang. Bare ubehag og dårlig funk.

Vanskelig å si om det er meta eller ikke i det du har fått. Det meste av typisk «gatespeed» har vel noe meta i seg.
Vis hele sitatet...
Ja merker jeg har mer kontroll på Stein Amf. Fått tak i mye ren amf, og den svir ikke og lukter ikke drit.
På den Marsipanen merker jeg at jeg kan få oppheng i ting fortere og den svir i skallen og nesa, høyt sannsynlig at det er noe Meta innblanda siden det også noen ganger er billigere å produsere.