Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1530
Jeg har prøvd flere ganger nå, uten om å lykkes. Ønsker å lage yoghurt, men jeg må gjøre noe galt, fordi jeg blir ikke fjern.

Slik har jeg gjort det hittil:
1. smeltet 1ss med smør over vannbad
2. tilsatt 0,5g hasj
3. latt hasjen smelte i ca. 2 min
4. helt det over yoghurten, rørt rundt og spist.

Noen som har noen tips eller vet hva jeg gjør galt?
Når jeg lagte edibles med hasj(hasj er jævligt i edibles) så kunne jeg ha det i smøret i gode 1+ timer å fikk full effekt.

Du finner guides på nordcan.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv en god del lenger enn to minutter og ikke innta hasjen rett etter et stort måltid, 0.5 med bra hasj er normalt en ganske stor dose.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompis lager det med kokossmør. Får alltid bra funk på det
Pleier gjøre det enkelt:

Tar litt under 100g smør i kjele + kokkos masse. tilsetter 10-15g hasj og lar det stå i en times tid på laveste varme. Rører rundt hvert 5.-10. minutt. Funker som bare det.

Kokkos hjelper veldig p smaken, men også opptak av thc i fettet.

N'joy
+1 for kokkos men jeg har induksjonsplater og selv på det laveste så blir smøret for varmt så thcen fordamper, kjøp en sikkelig termostat vis du ikke har en liggende til å ha kontroll over varmen.
Du må bruke minst en halvtime, gjerne en time så all THCA blir konvertert til THC. Pass på at temperaturen ikke blir for høy. Bruk f.eks. vannbad eller sett smør/kokoskrem/whatever med hasjen inne i ovnen i steden for på plata.
Du må bruke lengre tid. Det du må gjøre er å google/youtube decarbing weed/hash
Skakk yoghurt:
ta ønsket mengde hasj .03-.06 alt etter som hvor vandt du er, lag mengden til små kuler.
ta en spiseskje, eller noe større om du trenger, men spiseskje er hva jeg har brukt, ha vann i skjeen, ha hasjen i vannet, kok skjeen med lighter, til hasjen har smeltet/bobler ut med vannet.
Ha det rett i yoghurten, du trenger ikke smør siden yoghurt har fett..
Bland å rør godt, spis med en gang om du vil.
Blir du ikke fjærn, så ville jeg revurdert dealern.
Sist endret av Eyeamare; 11. august 2018 kl. 15:45.
Kan skrive under på at den oppskriften Eyeamare kommer med funker.
Eneste er at jeg har pleid å bruke olje/smør istedenfor vann.
Smaker ikke spesielt godt, men hiver du det nedpå fortnok så legger du ikke merke til det.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta en spiseskje med smør eller kokosfett, ta ca. 0.150 hasj i smøret og rør rundt på lav varme i 15min-ish. Når smøret er helt brunt så er det ferdig.

Har gjort dette 100x og blir fitte fjern hver gang, er ikke så vanskelig.