Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 4152
Undret på om noen av dere der ute har prøvd dere på en hasj strain som går under navent California, den skal tydelig vis være veldig lys og gå under å være polen type.
Trådstarter
7 1
Nice! kan dere lyse meg opp hvordan det føles å effekt av den
Personlig, som at eg aldri treng å røyke igjen for det hjelpe meg ikke nokka lengre.

For folk eg har hengt med tidligere så var det «jævli god røyk beste som har vært på fettlenge» men det høre man Anna kvær gang uansett
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av JegErHan Vis innlegg
hasj strain som går under navent California
Vis hele sitatet...

hahaha, du skriver som om du ikke vet noe som helst om cannabis.

jeg hadde aldri kjøpt hasj stemplet med California. Tviler sterkt på muslimske land(morroco,afghanistan,lebanon) lager god hasj med amerikanske navn/logoer.

gjerne last opp bilde/video av den så du kan fortsette reklameringen.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den er i omløp i Malmø nå også, er vist G13 Block så den er ganske innafor
Anonym bruker
"Mekanisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne vært i Trondheim lenge, men virker som noen bare stempler den selv. Har sett flere forskjellige stempler på samme hasj her i byen.
Men den er veldig balansert mellom THC/CBD/CBN, blir både stein å høy samtidig. Kvalitetshasj!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Denne vært i Trondheim lenge, men virker som noen bare stempler den selv. Har sett flere forskjellige stempler på samme hasj her i byen.
Men den er veldig balansert mellom THC/CBD/CBN, blir både stein å høy samtidig. Kvalitetshasj!
Vis hele sitatet...
Er dette den samme hasjen som selges som strainet Kritical Kush?
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Er dette den samme hasjen som selges som strainet Kritical Kush?
Vis hele sitatet...
Critical Kush er weed og ikke bønne.
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Er dette den samme hasjen som selges som strainet Kritical Kush?
Vis hele sitatet...
Det er to vidt forskjellige strains. Hva din lokale løk sier de heter når h*n selger dem er en helt annen sak.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hahaha, du skriver som om du ikke vet noe som helst om cannabis.

jeg hadde aldri kjøpt hasj stemplet med California. Tviler sterkt på muslimske land(morroco,afghanistan,lebanon) lager god hasj med amerikanske navn/logoer.

gjerne last opp bilde/video av den så du kan fortsette reklameringen.
Vis hele sitatet...
Synes da det er du som virker ganske kunnskapsløs (og arrogant..), jeg. Hvorfor skal du absolutt dømme bønna utifra hva den heter? Og hva i det huleste vet du om hvor denne bønna kommer fra, hvem som har navngitt den, og hvem/hvor/hva som kunne fått bønna til å bli hetende California?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg hadde aldri kjøpt hasj stemplet med California. Tviler sterkt på muslimske land(morroco,afghanistan,lebanon) lager god hasj med amerikanske navn/logoer.
Vis hele sitatet...
Kjipt for deg, det er en prima spansk strain.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hahaha, du skriver som om du ikke vet noe som helst om cannabis.

jeg hadde aldri kjøpt hasj stemplet med California. Tviler sterkt på muslimske land(morroco,afghanistan,lebanon) lager god hasj med amerikanske navn/logoer.
Vis hele sitatet...
Nei, du skriver som om du ikke vet noe om cannabis.
Tror du hasjen kommer direkte fra "muslimske land" og til Norge?
Den er igjennom så mange "checkpoints" på veien at du ikke aner.
Hva som skjer på disse kan være alt ifra ompakking og stempling til dritt som blir lagt til for å øke vekta.
At bakmenn velger å bruke mer lukrative og kjente navn er heller ikke noe sjokk, bare se på alle de forskjellige weed strainsa i verden og alle rare navn der.

Du skulle ikke tro at "Cherry Pie, Irish Cream, White Tahoe Cookies eller Blue Magoo" var noe som facker deg totalt opp utifra navnet, men likevel er de noen av verden sterkeste strains.(februar 2018)

Så hva navnet angår, så kan det hete teddybjørn koseklem og fortsatt være noe av den beste sorte nepalen du har fått.
Anonym bruker
"Mekanisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av livsnyter Vis innlegg
Er dette den samme hasjen som selges som strainet Kritical Kush?
Vis hele sitatet...
Nei, critical kush’en som er i byen er søppel etter min mening, samtidig som det er buds og ikke hasj. Ikke la deg lure av stempelet, mann lukter å ser kvalitet som regel
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Critical Kush er weed og ikke bønne.
Vis hele sitatet...
Og all bønne lages av weed... så derfor har de selvfølgelig et navn de også (så fremt man vet det faktiske navnet, og ikke bare finner på et for å selge bedre!)

Edit: Skal nevnes at jeg selv fikk noen grammere med en veldig lys og pollenaktig hasj i går, trolig at det er den samme som omtales i denne tråden.
Helt grei røyk, føler ikke jeg kan klage - og jeg har ganske høy toleranse.
Har selvfølgelig vært borti bedre
Sist endret av Alzo88; 22. mai 2018 kl. 16:24.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
I Marokko forklarer noen bønder at vestlige kommer og kjøper fks 100kg hasj og vil at denne skal ha fks 20% henna.

Blir buffet ved startstreken
Bønne blir laget av weed, og har fått bønne laget fra både silver haze og skikkelig amnesia. California er jo eller har hvertfall vært ganske gode på weed dyrking
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Bønne blir laget av weed, og har fått bønne laget fra både silver haze og skikkelig amnesia. California er jo eller har hvertfall vært ganske gode på weed dyrking
Vis hele sitatet...
Det er de, men hvis det er ekte California er den fra Spania.
Er det stemplet på selve hasjen eller er det en papirlapp det står california på? Vært borti begge deler.
Anonym bruker
"Mekanisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den jeg har sett er med papirlapp.
Fikk noe lignende eller det samme idag, hvit papirlapp på blokka, veldig myk konsistens (minner om våt sand)
Flere rundt om i landet jeg kjenner som har fått den samme typen også.
Ganske god, har smakt bedre men har også smakt mye verre.
Anonym bruker
"Mekanisk Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nokk den samma. Du behøver sikkert ikke å brenne den når du mekker?
Anonym bruker
"Selvforsynt Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Soletti Vis innlegg
Fikk noe lignende eller det samme idag, hvit papirlapp på blokka, veldig myk konsistens (minner om våt sand)
Flere rundt om i landet jeg kjenner som har fått den samme typen også.
Ganske god, har smakt bedre men har også smakt mye verre.
Vis hele sitatet...
Åja, tror jeg har den samme. Det er sant, det minner litt om våt sand. Synes den var knall. Litt annerledes enn det man vanligvis kommer over
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er nokk den samma. Du behøver sikkert ikke å brenne den når du mekker?
Vis hele sitatet...
Nei, er bare å gni det inn og skrape fingra godt