Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2144
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kommet til den beslutning å realisere en barndomsdrøm og unndra politikontroll og starte en biljakt. Bare tanken for tennene løpe i vann. Om noen har erfaringer del dem gjerne.

Har en del Modafinil som jeg vurderer å ta før, hvordan påvirker modda konsentrasjon ? Er det lurt å innta det?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mods, hver så snill meld denne fyren til politet før han dreper noen på veien.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær så snill*
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Idiotidé på mange plan dette; å sette andres liv i fare, ressurssløs og å innta et medikament for første gang under gjennomføringen av planen. Begynn med motorsport heller.
Serr? Sikkert kult å leke kjeltring og kjøre fra politiet; men hva om du skulle kjøre på et annet menneske, og i verst tilfelle ta et liv? Er fort ikke like kult da..

Ta og hopp i fallskjerm, i strikk, rafte ned en frodig elv, klatre i fjellvegg eller noe annet som gir adreralinkick.

Å risikere og bli drapsmann bare for å tilfredsstille ett barnslig ønske om å kjøre fra politiet, gjør deg til kanskje det mest patetiske menneske jeg kan forestille meg.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette burde ses på som en trussel på lik linje med et planlagte angrep. Håper de som styrer her inne kan tipse politiet. Dette kan ende opp med at noen mister livet, i verste fall uskyldige barn.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Haha skjønner det var en dårlig ide. Skal ikke gjøre det likevel. Mods kan slette tråden.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjedde med freakforum egentlig
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva skjedde med freakforum egentlig
Vis hele sitatet...
Folk vokste opp. Ingenting spennende eller kult med å sette andres liv i fare på denne måten.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette kan ende opp med at noen mister livet, i verste fall uskyldige barn.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er uaktsom drap av uskyldige barn verre enn uaktsom drap av uskyldige voksne? Vi har da vel også lyst til å leve.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er uaktsom drap av uskyldige barn verre enn uaktsom drap av uskyldige voksne? Vi har da vel også lyst til å leve.
Vis hele sitatet...
Det er vel litt det samme som at voldtekt på uskyldige barn sees på som litt verre en voldtekt på uskyldige voksene. Selv om begge deler er grusomt.
Salvia 100x ekstrakt skal være bra før biljakt. Ta dobbel dose når du først skal kjøre på.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folk vokste opp. Ingenting spennende eller kult med å sette andres liv i fare på denne måten.
Vis hele sitatet...
Ikke kult. Men sikkert litt spennende å kjøre i hundre og helvete fra onkel.

Det er mindre og mindre som skal til før moralonklene her inne kommer flygende og kvester deg. Bare se på andre tråder. Joa, det betyr kanskje at folk har blitt litt mer oppegående. Men det er jo ikke noe gøy!! Jeg elsker amøber, det blir show.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mods, hver så snill meld denne fyren til politet før han dreper noen på veien.
Vis hele sitatet...
Det var ikke det h•n lurte på.
Sist endret av spider_man; 17. september 2020 kl. 23:43.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er uaktsom drap av uskyldige barn verre enn uaktsom drap av uskyldige voksne? Vi har da vel også lyst til å leve.
Vis hele sitatet...
Et lite barn har nesten nesten ikke fått opplevd noe i livet, synes det er tristere når barn dør enn voksne, de har så mye igjen av livet. Det er en ganske vanlig innstilling å ha er det ikke?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mindre og mindre som skal til før moralonklene her inne kommer flygende og kvester deg. Bare se på andre tråder. Joa, det betyr kanskje at folk har blitt litt mer oppegående. Men det er jo ikke noe gøy!! Jeg elsker amøber, det blir show.
Vis hele sitatet...
Jeg blåser i hva du gjør med deg selv så lenge du ikke setter noen andre i fare, i hvert fall de som ikke er med på leken.

Sitat av spider_man Vis innlegg
Det var ikke det h•n lurte på.
Vis hele sitatet...
Jeg svarte ikke på noe spørsmål... Hvis du ikke ser hva som er galt med dette er det virkelig ikke noe håp for deg. Har du lyst til å møte en psycho på drugs i 200kmt på veien? Tulling.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Et lite barn har nesten nesten ikke fått opplevd noe i livet, synes det er tristere når barn dør enn voksne, de har så mye igjen av livet. Det er en ganske vanlig innstilling å ha er det ikke?
Vis hele sitatet...
Er det så ille at barnet ikke fikk oppleve så mye? Barnet slipper unna mye lidelse også, og fikk oppleve den mer care-free delen av livet (avhengig av miljøet så klart). Misforstå meg rett, jeg er ikke en depressiv person, bare lufter mine tanker. Jeg synes at barn og voksne bør likestilles i verdi, det er ikke mer synd på barn. Om en innstilling er vanlig, betyr ikke at den er nødvendigvis korrekt.
Irritere seg faktisk over at folk reagerer på meningsløse idiotiske tråder? Javel, så da er det helt greit å bare finne fram pop-cornet og se all på mens all verdens galskap utspiller seg fordi "du ikke vil være han kjipe som faktisk tar ansvar, sier fra eller melder fra"? Ja sikkert en kul holdning om man er 14, men etter som årene går så ser mennesker konsekvenser av handlinger i større grad og da ser en og forstår at de mest meningsløse impulser de trenger man faktisk ikke reagere på.

Stikke av i bil fra politiet på offentlig vei. Isolert sett så kan man lett se at det kan være et rush. Men da har man heller ikke gjort en kost/nytte analyse, eller sett på risikoen. Hva kan skje, hva er worst case scenario for utfall og er stuntet eller impulsen like kul om en tenker på mulige utfall, der ulykke, bildrap eller lemlestede mennesker er resultatet om ting går galt. Og i forhold til det å kjøre fra politiet så er det jo så mange ting som kan gå galt, også ting utenfor kontrollen til den som stikker av fra snuten.

Rushet som jages som vel er årsaken til at en tanke om biljakt fikk plass i huet i utgangspunktet må jo ikke løses med biljakt. Det er så mange måter å få tilfredsstilt jaget etter rush på at en ikke trenger drive med biljakt der uskyldige mennesker kan bli kvestet, lemlestet eller skade for alltid eller drept.

Det er nok ikke kult for alle at noen faktisk sier fra og reagerer på meningsløse ideer, men det er en helt fin reaksjon i mine øyne. Og 10-15 år frem i tid er det slett ikke utenkelig at også de som reagerte negativt på de som refset ts for å tenke på gjennomføring av biljakt faktisk vil tenke det samme selv - i det minste håper jeg det går den veien. De aller aller fleste av oss er jo heldigvis ikke 14 år i hodet hele livet. Og det er en veldig fin ting.