Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1397
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg har fått tak i litt amfetamin, i nedre Viken.

Selger er kontaktet og jeg venter på en ordentlig svar fra han, as we speak.

Kort fortalt gir denne ingen funk. Den har sånn typisk "kjemisk blomsterhage" duft, men den smaker ingenting. Puls, pupiller etc er uforandret. Den svidde inn i helvette i nesa. Kan også legge til at jeg ikke har noe som helst toleranse.

Selger sa igår at han hadde fått noen til å prøve 0,15g av denne og at den ga "bra funk". Jeg har tatt nå mye mer enn dette men merker ingenting.

Så er mine spørsmål som følgende-

Lukta på amfetamin. Er dette noe svada som kan tilsettes i ettertid for at det skal lukte slik "ekte" amfetamin gjør?

Tidligere ganger jeg har prøvd amfetamin så har den også smakt ganske jævelig. Er det et rødt flagg at denne typen ikke smakte noe som helst?

Er det andre som erfarer at det er mye fake amfetamin i omløp om dagen?
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Legger til at jeg kanskje ha sniffet/droppet ca 1,5g det siste døgnet. Jeg mener selv med kun 10% virkestoff så burde jeg ha merket iallefall "litt".
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tidligere ganger jeg har prøvd amfetamin så har den også smakt ganske jævelig. Er det et rødt flagg at denne typen ikke smakte noe som helst?
Vis hele sitatet...
Ja, det er definitivt et rødt flagg. Amfetamin smaker sterkt, bittert og jævlig.
Ekte amf smaker og lukter helt jævlig, ut i fra det du skriver så har du nokk blitt buffa ja
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
«Ekte amf» er BS når snittrenheten i beslag er på 30-40% ekte vare, altså søppeldop.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
«Ekte amf» er BS når snittrenheten i beslag er på 30-40% ekte vare, altså søppeldop.
Vis hele sitatet...
Du forstår hva jeg mener