Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1505
Jeg skal røyke for første gang på nesten ett år. Så eg lurer på om noen har tips til noe gøy å gjøre imens? Når jeg først røyker vil jeg gjøre noe ut av det. Takk
Av erfaring så kan det være litt utfordrende å gjøre "ting" dersom man ikke har noe toleranse. Man ender fort opp med å se på TV. Kanskje en Sci fi dokumentar eller av den typen.
Stikk ut i skogen, tenn bål, ta med et par pils, sett opp telt, se på solnedgangen.
Beste jeg og kompisen min gjør er å røyke oss helt vekke for å så tryharde i cs :P Skikkelig gøy å spille når du gir liksom faen og alt er morsomt. Hvis ikke anbefaler jeg anime om du liker det? Har flere å anbefale om du er interessert. Komedie filmer er alltid morsomme. Kan være tøft om toleransen er lav å gjøre noe fysisk.
Røyke sammen med kompis(er), bestille noe digg mat og snacks og se en morsom film er min favoritt.
Sist endret av Stekesmør; 1. september 2020 kl. 16:32.
Lage taco og munch og se en lættis stonerserie som Workaholics, Wilfred eller The Office. Tegneserier som Southpark og Bo Jack Horseman fenger også bra når man er fjern hvis du er i lættis form, ellers naturdokumentar og sakte-tv om du er i stein fascinasjonsform! Enjoy!
Sitte å tenke er digg på canabis, jeg sitter i stolen min, fitte Stein og kommer så langt inn i tankene at jeg glemmer at jeg lever så plutselig er jeg til bake 20 sek senere å tenker faen jeg er skev. Det syntes jeg er det beste med canabis, spørs litt om det er indica eller sativa.
Sist endret av spider_man; 1. september 2020 kl. 17:47.
Digg mat, noen kompiser og filmer er en klassiker.
Ta deg en fisketur om du ikke har muligheten til å netflix/chill med ei dame som vil røyke med deg!

Er noe med det å sitte på ut kanten av et skjær med en Jonas og noe musikk (eller naturens gang) og blaze for å så bare nyte tilværelsen mens du fisker her og der.

Jeg er jævlig kjedelig da, og liker det rolig, så ikke sikkert alle er enige men jeg anbefaler det for en hver sjel eller, hvertfall mann
Gjør noe du hadde synes var gøy edru, som fjern.

se meme compilations
plastelina
skrive dagbok
bade i innsjø/basseng
f.eks
Å høre på mussik er skam digg.
Musikk, film/serie, sex, mat/snop samt bading/dusjing er mine favoritter
Sitat av freebird Vis innlegg
Musikk, film/serie, sex, mat/snop samt bading/dusjing er mine favoritter
Vis hele sitatet...
Anbefaler ikke dusjing, sto i dusjen fjern engang og var dritt redd for jordingsfeil så jeg skulle få strøm, hoppa ut av dusjen og aldri dusja fjern siden.
Anonym bruker
"Kvalm Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal du røyke med kompiser og har tilgang til konsoll. Så røyk dere balle og spill tekken eller cod Split screen med bare kniv kamp på små baner. Endte alltid opp i lok og latterkramper hos oss
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Viss du liker langturer på sykkel eller løpingen er tipset mitt et 100-150km tur på sykkelen. Spis en liten passelig mengde hasj i det du begynner turen . Når du har tråkket eller jogget en times tid kjennerndu vasken begynner å virke og at magen er varm. Du har god musikk på ørene (for meg alt fra reggae, hiphop til rocn) og de siste timene av turen blir magisk når.man kjenner hvordan thcn virker på kondisjonen, motivasjons og humøret.

Greit å finne en sted med god sykkelvei om du ikke er vant til å sykle fjern
Men gjorde dette selv en periode jeg tok opp thc bruket.

Helt fantastisk. Driver du med en annen sport du ikke kan holde på med 3-4 timer i strekk så kan du jo lage edibles av cannabissen din s og spise dette en times tid før du skal utføre gitt aktivitet.


Synes ofte edibles effekten er mye gøyere over tid en røykinge, men det er meg.
Frisbeegolf, krokket, boccia, gå en tur helst med utsiktspunkt. Konserter er magisk, men funker jo dårlig nå.