Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1703
Nysgjerrig
Jacobpk's Avatar
62 8
Hva er deres favorittpromille for fest?
R.i.p 23.04.2021
1,0 blant andre folk så ting ikke går skeis og man har fortsatt kontrollen på hva man driver med. Er det bare et par kompiser foran tven på en lørdagskveld kan det fort nærme seg 2.
Nå blir promille litt vanskelig men rundt 40-60% av edru -> spying. Nok til å være god i gassen og pratsom, men ikke nok til å snøvle og ikke plukke opp på vibbene til folk.

Kommer an på settingen da. Snakker vi full musikk og lite prat så må det bli i øvre sjiktet eller noe mer
Kommer litt an på dagsformen og på hvor uthvilt man er, sted og setting osv.. men 1,5 i promille pluss litt kokain for å piffe opp er ca. der jeg liker formen best på fest😊
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg vet faktisk ikke, fordi den eneste promillemåleren jeg har er kinashit og jeg tipper at den har feilmargin på omtrent 400%. Finnes det en som er nøyaktig-ish og ikke koster skjorta?
Black out or nothing