Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 3800
Tiden er snart inne, og hvem skal på Roskilde 2012? :-)

Hvilke camp skal dere campe på?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vurderes, var der ifjor, og har utrolig lyst å dra i år og. Men har seg sånn at han ene fra gjengen som var ifjor ikke skal i år, så da ble plutselig alle di andre så usikre, så får se hva det blir til. Har egentlig jobb og da så avhenger litt om jeg får fikset meg fri, men sannsynligvis går det i orden! Så satser på å ta turen i år og.

Lå på "get a tent" campen ifjor, å det anbefales absolutt ikke. Greit nok at man kommer til ferdig oppslått telt + plass, men allikevel. Utrolig tamt på den campen + at det er laangt å gå til selve festival området. Tror vi blir å satse på å få plass på g eller c campen i år. =D
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Ikke lenge igjen nå - så bumper denne tråden!

Musikkprogrammet er endelig ute og det er mulig å planlegge litt nå! Drar selv ned så jeg kan stå klar til å storme gjerdet den 30. Satser på å få en god plass. Er det noen medfreaks som tenker å campe på C/E? Jeg, med mine, smeller ihverfall opp en dugelig stor camp. Har ikke kommet noe navn ennå, men regner med at det kommer straks...
lolkeen's Avatar
Trådstarter
Vi skal iallefall campe i B campen. Så bare å komme dit for å ta en øl og kanskje en splæ?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av lolkeen Vis innlegg
Vi skal iallefall campe i B campen. Så bare å komme dit for å ta en øl og kanskje en splæ?
Vis hele sitatet...
Veldig gjerne haha!

Får jeg tak i no grønn maling skal jeg male freaken på teltet mitt/et annet synlig sted. Hold øynene åpne!
lolkeen's Avatar
Trådstarter
Hahaha! Will keep my eyes open indeed!
lolkeen blir da i samme camp som meg, vi skal da prøve oss på en plass i B. Dere får lete etter CampMustache, blir få barter i år men.
Det er ikke tilfeldigvis samme CampMustche som i P3s Festivaljomfruer?
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Det er ikke tilfeldigvis samme CampMustche som i P3s Festivaljomfruer?
Vis hele sitatet...
Jupp, tilfeldigvis, men jeg var aldri med på kamera heldigvis
Siden de fleste av kompisene mine backer ut i år drar jeg muligens ned på shotgun-skilde med en kamerat og leter etter en snill gjeng vi kan campe med. Send meg en PM om noen har plass til to lettere psykisk ustabile men festglade campmedlemmer.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
Siden de fleste av kompisene mine backer ut i år drar jeg muligens ned på shotgun-skilde med en kamerat og leter etter en snill gjeng vi kan campe med. Send meg en PM om noen har plass til to lettere psykisk ustabile men festglade campmedlemmer.
Vis hele sitatet...
Sender ingen PM, da det er veldig usikkert med både campnavn og campområde, men jeg skal gjøre mitt ytterste for å få smelt opp et flagg/banner med en freak på

Finner du den, er du hjertelig velkommen, så lenge det er plass
Sitat av fetter Vis innlegg
Siden de fleste av kompisene mine backer ut i år drar jeg muligens ned på shotgun-skilde med en kamerat og leter etter en snill gjeng vi kan campe med. Send meg en PM om noen har plass til to lettere psykisk ustabile men festglade campmedlemmer.
Vis hele sitatet...
Lykke til mann! Hadde akkurat det samme problemet som deg i år. Jeg pussyed out og drar på Hove istedenfor. Menmen, lykke til
Det er så mange inkluderende mennesker på roskilde at det blir nok ikke noe problem, men morsomt å høre om noen her hadde planlagt en større camp
Vi er mellom 20-30stk eller noe samlet i en camp,og vi er en sammensveiset vennegjeng fra ungdomsskolen/barneskolen. Tror det er noen få venner av venner av venner som skal være med, men vi er for det meste folk som har kjent hverandre i alt fra 7-17 år. Bare å komme innom og ta seg en øl eller brett, vi er bare hyggelige og inkluderende
Sist endret av Pagliacci; 19. juni 2012 kl. 14:40.
lolkeen's Avatar
Trådstarter
Alle er velkomne i CampMustache og bli med på velkomstspliff den første kvelden iallefall. Størrelsen har ALT og si.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er så mange inkluderende mennesker på roskilde at det blir nok ikke noe problem, men morsomt å høre om noen her hadde planlagt en større camp
Vis hele sitatet...
Får jeg tak i en eller annen form for internett første dagen skal jeg poste her med sted og navn på camp!

Blir vel 15-30 stk, alt ettersom..
Sist endret av Screwdriver; 20. juni 2012 kl. 00:18.
Da sjekker jeg regelmessig etter inngang.
lolkeen's Avatar
Trådstarter
To dager folkens!

Noen som skal ned den 29`ende? Ta kontakt så blir dere med på en fest natta før Roskilde i København
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av lolkeen Vis innlegg
To dager folkens!

Noen som skal ned den 29`ende? Ta kontakt så blir dere med på en fest natta før Roskilde i København
Vis hele sitatet...
Virker ikke som freak stiller mannsterkt i år...

Kjører nedover fredag kveld, rett til køen, så blir ikke noen tur innom Køben dessverre. Campplass kommer først. Men det som er så herlig med Danmark er at det bare er å stikke innom en 7/11, også kan det bli fest i køen og
Er blitt anbefalt C-campen...Skal de fleste der?What?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av dustedgorilla Vis innlegg
Er blitt anbefalt C-campen...Skal de fleste der?What?
Vis hele sitatet...
Jeg skal selv på C.

Det har de senere årene blitt referert til som et av partyområdene med best stemning. Og jeg sitter med et inntrykk at det skal veldig mange nordmenn dit i år.

Kartet over området her
lolkeen's Avatar
Trådstarter
C-Campen er trash/party/ camp. Det ser drit moro ut. Har tidligere år vært på B camp, som også er ganske fett mtp party og liv. B og C er det mest nordmenn på også, etter hva jeg har hørt da.
i følge danskene selv er det øst som er den virkelige festivalen. G, L og P, for eksempel. I C ligger alle nordmennene, svenskene og de eldre. Det er litt komisk å ha fått det innblikket når jeg selv før tenkte at C og E må være de beste stedene.

men generelt synes jeg roskilde er fett overalt, utennom nede ved K. Ekleste stedet noensinne med den bæsjeinnsjøen.
lolkeen's Avatar
Trådstarter
Ja, du har rett, Eolin. Man vet aldri før man har utforsket. Jeg har i mine 3 år jeg har vært der, hørt at L campen er en narkocamp, og da mener jeg hard drugs, men tror det er bare rykter. Kanskje jeg skal rusle meg en tur neddi der og se ann livet!
Jeg bodde på L for to år siden, det var ganske morsomt, men det var endel unge folk der (snakker 15-17årige), og naboene våre var... ganske slitsomme. vi hadde også en hardcore biker hasj-mann som lå midt i campen vår, men han var drithyggelig. ellers har jeg ikke opplevd at L var noe spesielt "narkocamp". mange rykter
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Noen som er hyppe på å prøve å faktisk stable på plass et minitreff? Møtes ved skaterampen eller andre lette steder å finne, for så å slå seg ned i en camp?

Vet det blir veldig vanskelig da tid og rom gjerne sklir ut der nede, men hadde sikkert vært moro det
Noen som vet hvor lenge de driver på i kristiania? over midnatt?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Noen som vet hvor lenge de driver på i kristiania? over midnatt?
Vis hele sitatet...
Det er alltid minst en bod der, men du kan vel regne med at det er mest boder i tider 1400 - 0200, avhengig av vær og om det er helg eller ikke.

Sannsynligvis flere boder enn normalt i forbindelse med Roskildefestivalen. De står der og selger så lenge det er penger å tjene.
Har vært to år på L. Det er bare en jævla fest. Mye dansker, mye søte unge jenter. Mye weed og høy musikk.