Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 14804
NÅR:

Møtes FRA KL. 13:37 Søndag 29. april TIL når det enn måtte ende

HVOR: I KUBAPARKEN, OSLO der bildet viser (nær studentsiloene i grunerløkka, rett nedenfor trappa til høyre om du har ryggen mot studentsiloen).
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00821/kubaparken-680_821544i.jpg

HVA: La oss spise freaklunsj ute i sola og bli brune mens vi er sosiale. Weeeee. GRILLING hadde vært konge, om det ikke er strengt-ulovlig.

NB: VÆRFORBEHOLD
Ja, jeg blir nok med. Har et par andre planer på kvelden, men blir med en liten stund ihvertfall.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Flott initiativ alltid hyggelig med treff!

Dato er holdt av, håper på godvær
Tar steget og holder av dato.
Kanskje jeg tar turen
Blir heftig^^ Dato er holdt av Hardstyle DNA dagen etterpå^^ blir to bra dager
Jeg blir vel også med tenker jeg Kan bli fett dette Får vel dra med selveste Elytsmoorhs!
Sist endret av Little Pixie; 8. april 2012 kl. 00:55.
Jeg møter opp så sant jeg ikke skal jobbe eller noe annet plutselig dukker opp.
Vurderer sterkt å prøve å få dette til!
Alkoholisert gamer
Hadde vært fint med en liten veibeskrivelse, for oss som ikke har filla peiling på hvordan man kommer seg dit.
Beskrivelse fra oslo S f.eks.
(regner med at de fleste greier å komme seg til osloS på egenhånd)
Sist endret av ekoli; 11. april 2012 kl. 23:37.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Vurderer sterkt å prøve å få dette til!
Vis hele sitatet...
Håper du stiller! Har et lite ønske om å møte deg nemlig. Men uansett: Jeg stilller opp med mindre foreldrene mine konverterer til übernazireligionen innen den tid, jeg må jobbe, eller annet mer viktig skjer (hvilket jeg ikke tenker meg).

Snakkes på Sønda'n! Håper på godt vær og hyggelige freaks!
Sitat av ekoli Vis innlegg
Hadde vært fint med en liten veibeskrivelse, for oss som ikke har filla peiling på hvordan man kommer seg dit.
Beskrivelse fra oslo S f.eks.
(regner med at de fleste greier å komme seg til osloS på egenhånd)
Vis hele sitatet...
Jeg kan sikkert møte opp på Oslo S og fungere som guide for dere utenbysfra.
Parkettetterligning
Skal være ledig da. Bor vestfold så hvis jeg har tid, penger og nsb klarer å få meg til oslo så håper jeg at jeg kan stille. Litt nervøs for første treff, tenkte at jeg skulle ta første i trondheim da jeg bor ikke for langt unna og kjenner folk der. Men siden jeg alltid er optatt når de er så får jeg bare få meg dit. Håper folk er hyggelige mot en stakkar 17 åring som omtrent aldri har vært i oslo :P
Alkoholisert gamer
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Skal være ledig da. Bor vestfold så hvis jeg har tid, penger og nsb klarer å få meg til oslo så håper jeg at jeg kan stille. Litt nervøs for første treff, tenkte at jeg skulle ta første i trondheim da jeg bor ikke for langt unna og kjenner folk der. Men siden jeg alltid er optatt når de er så får jeg bare få meg dit. Håper folk er hyggelige mot en stakkar 17 åring som omtrent aldri har vært i oslo :P
Vis hele sitatet...
Har heller aldri vært på treff før, men en gang må jo være den første.

Hvis resten er for skumle for oss, så får vi bare sette oss i utkanten!

Btw: Hva gjør vi hvis været ikke er med på freaktreff ute? Kler vi oss bare bedre?
Parkettetterligning
Hvis været ikke blir så bra så kunne vi jo vurdert en plass inne? vet ikke om det er noe bra med sånt i oslo? ellers så funker jo jakke og støvler fint
Alkoholisert gamer
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Hvis været ikke blir så bra så kunne vi jo vurdert en plass inne? vet ikke om det er noe bra med sånt i oslo? ellers så funker jo jakke og støvler fint
Vis hele sitatet...
Inne ett sted er jo en mulighet, men blir vell litt vannskelig hvis vi blir veldig mange ^^

"Hei, jeg skulle gjerne hatt ett bord til 30 stk"
Er været skrot så stikker vi selvfølgelig inn et sted. Peppe's er en klassiker de fleste har vært med på før bar for å ta et eksempel.

Sitat av ekoli Vis innlegg
Inne ett sted er jo en mulighet, men blir vell litt vannskelig hvis vi blir veldig mange ^^

"Hei, jeg skulle gjerne hatt ett bord til 30 stk"
Vis hele sitatet...
Har vært gjort før
Parkettetterligning
Bare å dra på mc-donalds. alltid god plass og siden inngangsbilletten er minst 10 kroner (cheeseburger) er jo det greit etter min oppfatning. Kan jo også bestille bord til et større selskap :P Selv om etter min mening så smaker maten dritt da :P
Bra initiativ
Mitt forrige og første freak-treff var fjorårets siste grillings i parken, kanskje dette blir årets første?

Fant litt info til de litt mindre lokalkjente (ikke at det er nødvendig med moret som selvoppnevnt guide )

Kollektivtransport:
Buss 34 eller 54 til Telthusbakken (nærmest)
Trikk 11, 12 eller 13 til Olaf Ryes plass

Google maps: http://g.co/maps/567bq
Grilling er alltids kos! Spørs nok om jeg må ta turen innover hvis været blir bra, har godt av å komme meg unna bondelandet en gang iblant Er forøvrig veldig kult om noen stiller som guide fra oslo s, blir som regel ganske god til å gå meg vill så fort jeg er utafor sentrum.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
hm dette er jo gå-avstand fra meg
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Skeptisk på om jeg klarer komme meg dit. Er invitert på konkurranse i utlandet dagen før, så vet ikke når jeg er hjemme igjen

Først Gullfisken, så dette... Er jeg uønsket på treff?
Sist endret av Up; 12. april 2012 kl. 02:03.
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Håper du stiller! Har et lite ønske om å møte deg nemlig. Men uansett: Jeg stilller opp med mindre foreldrene mine konverterer til übernazireligionen innen den tid, jeg må jobbe, eller annet mer viktig skjer (hvilket jeg ikke tenker meg).

Snakkes på Sønda'n! Håper på godt vær og hyggelige freaks!
Vis hele sitatet...
Jassågitt? I'm fladdered.

Har veldig lyst til å komme, men lommeboka mi er ikke helt medgjørlig om dagen. Vurderer å teste ut den togsnikeguiden som ble postet for noen dager siden - sparer ca. 400 kr på det.
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Bra initiativ
Mitt forrige og første freak-treff var fjorårets siste grillings i parken, kanskje dette blir årets første?

Fant litt info til de litt mindre lokalkjente (ikke at det er nødvendig med moret som selvoppnevnt guide )

Kollektivtransport:
Buss 34 eller 54 til Telthusbakken (nærmest)
Trikk 11, 12 eller 13 til Olaf Ryes plass

Google maps: http://g.co/maps/567bq
Vis hele sitatet...
Må skuffe deg der, det blir nok årets andre etter grillings på treff 2. april
Fillern, stevne da :-(
Sitat av Huztle Vis innlegg
Må skuffe deg der, det blir nok årets andre etter grillings på treff 2. april
Vis hele sitatet...
Virka som han mente årets første for han, men det er bare slik jeg tenker.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Jeg kommer på sykkel Hvis det er andre freaks som liker å sykle, er jeg med på turer når som helst, hvor som helst, og kan også bli med hvis noen trenger en å rote seg bort med på vei til Kubaparken.
Egget's Avatar
Trådstarter
Det blir også mitt første treff så jeg håper flere som er på vippen av "skal jeg gjøre dette jeg har jo ikke gjort det før" tar steget. Jeg tenkte, ja blir det ikke rart å se hvem som er fra freakforum og hvem som ellers er der eks "hei er du fra freakforum" person: "ehhhh, hva?" men jeg regner med det vil ordne seg, har vurdert og ta med/lage et skilt som jeg kan ha oppstått som gir en trygge følelsen om at HER er de riktige folka : ) Kult om flere forbigående joiner oss av nyskjerrighet og fremtidig oppretter bruker (markedsføring NFF? )

Noen som kan ta orket å ta med bærbar høytalere for bakgrunns musikk?

Ellers om det blir dårlig vær kan vi manne oss opp og gjøre det beste ut av det/finne lokal (ta det som det kommer?Eventyr i hverdagen) som flere har hintet til.
Sitat av Egget Vis innlegg
Det blir også mitt første treff så jeg håper flere som er på vippen av "skal jeg gjøre dette jeg har jo ikke gjort det før" tar steget. Jeg tenkte, ja blir det ikke rart å se hvem som er fra freakforum og hvem som ellers er der eks "hei er du fra freakforum" person: "ehhhh, hva?" men jeg regner med det vil ordne seg, har vurdert og ta med/lage et skilt som jeg kan ha oppstått som gir en trygge følelsen om at HER er de riktige folka : ) Kult om flere forbigående joiner oss av nyskjerrighet og fremtidig oppretter bruker (markedsføring NFF? )

Noen som kan ta orket å ta med bærbar høytalere for bakgrunns musikk?

Ellers om det blir dårlig vær kan vi manne oss opp og gjøre det beste ut av det/finne lokal (ta det som det kommer?Eventyr i hverdagen) som flere har hintet til.
Vis hele sitatet...
Har deltatt på en god del treff før dette, og det minste problemet er å gjenkjenne freaks. Føles egentlig ut som en dyr som vil hjem til flokken sin, men for all del. Skader ikke!
Jeg regner med at jeg blir med. Jeg har planer om en hyttetur den helga, men godt mulig jeg er hjemme til treffet, eller slutten av treffet.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Hvis jeg ikke ligger alt for langt bak eksamensskjemaet skal jeg prøve å møte opp.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Nå begynner det å nærme seg. Håper å se så mange av dere som mulig på søndag
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Minner om treff på søndag Håper å se noen nye ansikter!
skal, skal ikke, skal, skal ikke, sk.............?
Kanskje jeg og min kjære tar oss en tur, om det er greit i og med at hun ikke er en freak?
og spanderer noen øl på henne, så er det ikke lenge igjen før hu kan underholde med litt cwalk, shuffling. haha, neida.
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Kanskje jeg og min kjære tar oss en tur, om det er greit i og med at hun ikke er en freak?
Vis hele sitatet...
Det er helt greit Skal selv ta med ei vennine som ikke er freak, og heller ikke vet hva nFF er i det hele tatt(lol).
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Det er noe som sier meg at jeg burde møte opp, siden jeg tross alt bor ikke langt unna!

Bare for å dobbeltsjekke; Dette er parken som ligger på vei ned fra Sagene rett før du kommer ned forbi Hausmania?
Aaaah, skulle gjerne bodd i Oslo akkurat nå, høres jævlig deilig ut.
Faen, hvorfor kunne ikke treffet vært på lørdag? Er faktsk i Oslo denne uken men reiser hjem søndag kl 10.

Typisk min flaks, hehe.
Bursdag til lillebror er desverre den dagen:/ Så hvis det ikke blir en ny dag kommer jeg nok desverre ikke
hvor ofte går busser i oslo på søndag?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Siden toget det dumme toget bare går hver andre time så er jeg på stasjonen 12:54. Kommer med Drammentoget, noen andre som skal på det samme?

Husk varme klær! Det er meldt overskyet med tempraturer fra 6-14 C
Sist endret av Echuz; 24. april 2012 kl. 20:02.
Sitat av AdolfCartman Vis innlegg
hvor ofte går busser i oslo på søndag?
Vis hele sitatet...
Ofte nok Hvert 10-15min på de fleste som kjører i sentrumsområdene om jeg ikke tar alt for feil.
faen dere oslofolk er heldige! her ute går bussene en gang i timen, får se om jeg kommer.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Ikke umulig at jeg dukker opp. Hvis jeg finner fram.
just a speck of dust
wait what.. er gresset allerede grønt nede i Oslo ?
Sitat av DogheadPenguin Vis innlegg
wait what.. er gresset allerede grønt nede i Oslo ?
Vis hele sitatet...
Det er det hele året, he-he.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Ikke umulig at jeg dukker opp. Hvis jeg finner fram.
Vis hele sitatet...
Det hadde vært koseligt Du har nummer mitt, så ring om du ikke finner frem.

Og til alle som tenker på / vurderer å ta turen: Kom man kommer fort i snakk og blir kjent med folk(type:freaks), det er mange andre som også kommer alene.
Ta turen, dette blir kos!