Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108322
Det her kommer til og være noe som blir snakket om lenge etter det har vært!!
Gutt/jente fordelingen tror jeg kommer til og være mer 35%-65% til 45%-55% ca. Bare ut i fra at det er fler jenter på forumet her enn dere tror.
Alders bilde på forumet her er vel gjennomsnitt 26år?? Mulig jeg er helt på trynet her.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Bais at det er 18-års aldergrense...
Vis hele sitatet...
Du kan trøste deg med at hvis dette blir en suksess har vi ambisjoner om å gjøre en årlig tradisjon av det
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
zlinkey: Aldersgjennomsnittet på forumet er ikke sååå betydningsfullt. Tenk heller på aldersgjennomsnittet av de som kan komme (automatisk >18) og de som har tenkt å komme.

felix_poker: Woo!
Sitat av kosepaa Vis innlegg
Hva med gutt/jente ratioen?
Vis hele sitatet...
Tror nok det blir en stor pølsefest
Woho, count me in!
I'm soooo down for this =D

Gleder meg^^
Kommer mesteparten av musikken til å være pille/syre -greier?
Sist endret av Patrick; 7. april 2011 kl. 13:15.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av Patrick Vis innlegg
Kommer mesteparten av musikken til å være pille/syre -greier?
Vis hele sitatet...
Hvis du ser på artistene som er listet opp i førsteposten vil du raskt se at mesteparten av artistene som er booket så langt ikke er "pille/syre"-greier.

Samtidig så er det fremdeles plass til noen artister til, bare å komme med forslag. (Husk at vi ikke har mulighet til å betale artistene da dette er et dugnadsprosjekt.)
Faen, skulle kommet hvis det ikke hadde vært for at jeg er 16, bor i nord-trønderlag, og er rullestolbruker.
Valgfri brukertittel?
Eplefisk's Avatar
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Faen, skulle kommet hvis det ikke hadde vært for at jeg er 16, bor i nord-trønderlag, og er rullestolbruker.
Vis hele sitatet...
Det eneste som stopper deg fra å komme er vel alderen? Ser ikke hvordan de to andre tingene skulle holde deg borte. Kom om et par år
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Faen, skulle kommet hvis det ikke hadde vært for at jeg er 16, bor i nord-trønderlag, og er rullestolbruker.
Vis hele sitatet...
Alderen er et problem, men om det er rullestolbrukere som ønsker å komme, så fikser vi det! Ingen skal være ekskludert her! Så hvis denne festen blir bra får du heller bli med senere
Sitat av RoadKill94 Vis innlegg
Faen, skulle kommet hvis det ikke hadde vært for at jeg er 16, bor i nord-trønderlag, og er rullestolbruker.
Vis hele sitatet...
Om festen gjentar seg, så kan du kommer nedover om to år
Angående det med rullestol er det sikkert ikke noe problem! Fabrikken har flere HC WC i følge plantegningene.
Hva slags drikke vil bli solgt der? Hvis det skulle bli solgt drikke. Og vil det være mulig å ta med seg hjemmefra?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Er det noen interesse for klassisk(romantisk) musikk, og det er piano tilgjengelig, så kan jeg sikkert ta en trall eller to av 200 år jubilanten Franz Liszt

I allefall, høres fett ut, og jeg kommer sikkert!
Sitat av Up Vis innlegg
Er det noen interesse for klassisk(romantisk) musikk, og det er piano tilgjengelig, så kan jeg sikkert ta en trall eller to av 200 år jubilanten Franz Liszt

I allefall, høres fett ut, og jeg kommer sikkert!
Vis hele sitatet...
Hey, det hadde vært smooth

Angånende rigging, kræsjer det med dagtreffet? Eller er det mulighet å bli med på begge deler?
Sitat av sali Vis innlegg
Hva slags drikke vil bli solgt der? Hvis det skulle bli solgt drikke. Og vil det være mulig å ta med seg hjemmefra?
Vis hele sitatet...
Det vil bli solgt øl og vin. Vi kommer med prisliste og slikt senere. Siden vi leier et lokale med bar blir det desverre ikke anledning til å nyte medbragt.
Sitat av moret Vis innlegg
Angånende rigging, kræsjer det med dagtreffet? Eller er det mulighet å bli med på begge deler?
Vis hele sitatet...
Tja, til en viss grad kræsjer det vel, men om man hjelper til litt med rigging (tror ikke det er voldsomt mye arbeid som trengs) så kan man jo ta en tur på treff før/etterpå?
Sist endret av felix_poker; 7. april 2011 kl. 13:50.
Er dette ett privat eller offentlig arangemang? Kommer det til å kry av politi der?
Det er en privat fest, men vi kommer til å ha nødvendig og sertifisert vakthold som følger de vanlige reglene for uteliv.
Sitat av Mith Vis innlegg
Det er en privat fest, men vi kommer til å ha nødvendig og sertifisert vakthold som følger de vanlige reglene for uteliv.
Vis hele sitatet...
Vil det si vakter eller politi?
Det vil si innleide vakter, men politiet kan komme til å bli kontaktet ved behov, akkurat som ellers. Det regner jeg med vi slipper.
Sist endret av Mith; 7. april 2011 kl. 15:17.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Dette blir gøy! En ny type fest for meg
Blir det kun salg av øl og vin? =)

Ikke noe rusbrus ?
Sitat av Hellblazer Vis innlegg
Blir det kun salg av øl og vin? =)

Ikke noe rusbrus ?
Vis hele sitatet...

Rusbrus er for fjortisser som blir høye av sukkersjokk...
Sitat av marius800 Vis innlegg
Rusbrus er for fjortisser som blir høye av sukkersjokk...
Vis hele sitatet...
La nå folk få drikke hva dem vil. Om folk har lyst på rusbrus eller sider og synes det er det beste alternativet så synes jeg for all del dem skal få lov til å drikke det. Eller vann for den saks skyld.
Man skal ikke drikke ting man ikke liker, om det da ikke er spandert en runde og det er sosialt forventet at man skal drikke.
Sitat av Hellblazer Vis innlegg
Blir det kun salg av øl og vin? =)

Ikke noe rusbrus ?
Vis hele sitatet...
Meget mulig, jeg er ikke så oppdatert på denslags, ettersom jeg kun drikker vin selv (med unntak av en cognac eller whisky i ny og ne)
Sitat av marius800 Vis innlegg
Rusbrus er for fjortisser som blir høye av sukkersjokk...
Vis hele sitatet...
Samme hvem det er for hvis man liker det vel.

De vil sikkert tilby rusbrus i baren også, uten at jeg kan garantere dette akkurat nå. Det er ganske vanlig.
Sist endret av mentalmelt; 7. april 2011 kl. 15:59.
Høres bra ut mentalmelt Det blir bra
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Til alle som har sendt/vil sende PM om å hjelpe til som frivillig/stille opp som artist. Det er rimelig mange henvendelser som kommer inn nå, jeg har desssverre ikke tid til å svare på hver eneste av disse akkurat nå. Men vit at alt blir mottatt og notert ned og at vi kommer tilbake til dere så snart som mulig.
Vil det bli satt opp spilleplan? Vil egentlig bare få med meg Binärpilot.
Hei. Det hadde vært kjekt om det fins bilde av det lokalet utvendig. Så jeg slipper å gå feil og havner i elva istedet for
Hva tror dere sånn ca pris på alkohol?
Sitat av Beastie Vis innlegg
Vil det bli satt opp spilleplan? Vil egentlig bare få med meg Binärpilot.
Vis hele sitatet...
Det vil bli satt opp, ja.

Håper imidlertid du vil bli for en skål og en prat
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Hei. Det hadde vært kjekt om det fins bilde av det lokalet utvendig. Så jeg slipper å gå feil og havner i elva istedet for
Vis hele sitatet...
http://fabrikken.no/kart-16.html

Det vil komme til å synes at det er fest der!
Sitat av Løken92 Vis innlegg
Hva tror dere sånn ca pris på alkohol?
Vis hele sitatet...
Det har vi ikke oversikt over enda, men det kommer nok til å bli standard by-pris. Ikke 150 spenn for en øl, liksom, men heller ikke rekordbillig. Vi oppdaterer når vi har fått priser.
å fyfaen som jeg gleder meg. blir definitivt årets event det her. får ikke sagt det med ord hvor mye jeg gleder meg til å diskutere rusmidler, religion, pyroteknikk, politikk, film og urban exploring med freaks fra hele landet!
kommer nok Bare å trykke opp t-sjorte med Kingliva på da : D
Sitat av kingliva Vis innlegg
kommer nok Bare å trykke opp t-sjorte med Kingliva på da : D
Vis hele sitatet...
Du fortell noe der

Kommer sikkert, drar ut og jobbe på sjøen nu ukene framover slik jeg får bygdt kapital men kommer an da, skal se om jeg klare og få med enten kompis eller vennine!
pølsefest ei ikke, kommer uansett !
man drar ikke ut for og pule, man drar ut for sosialen sin skyld : -p men fint med litt blanding da
Er ikke jævla godt kjent i Oslo så får håpe jeg finner fram. Går det buss/trikk fra Oslo s? Noen andre som tar transport derfra?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Er ikke jævla godt kjent i Oslo så får håpe jeg finner fram. Går det buss/trikk fra Oslo s? Noen andre som tar transport derfra?
Vis hele sitatet...
Jeg reiser nok derfra, har heller ikke peiling på hvor det er. Men finner nok fram med gps på mobilen tenker jeg. Fint om noen skriver en mini reiseguide for oss bønder i byen.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Er ikke jævla godt kjent i Oslo så får håpe jeg finner fram. Går det buss/trikk fra Oslo s? Noen andre som tar transport derfra?
Vis hele sitatet...
Æ annkommer gardemoen 16:00 den 4`de, og lurer på det samme...
Tenkte å ta buss + tog + buss, jeg.
Fant denne ruta men håper det finnes raskere og enklere (billigere) alternativer:

Kode

http://reiseplanlegger.trafikanten.no/no/Mellom/Fra/%281000018735%29Gardermoen%20Flysamling%20%28Ullensaker%29/til/%2830114622%29Maridalsveien%2013/etter/090420111600
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Er ikke jævla godt kjent i Oslo så får håpe jeg finner fram. Går det buss/trikk fra Oslo s? Noen andre som tar transport derfra?
Vis hele sitatet...
Buss 34(Tåsen) og 54(Kjelsås stasjon), gå av på Telthusbakken. Når du har gått av på Telthusbakken snu deg mot sentrum(nedover) og gå 100m. Da ser du masse store bygg nede i en grup med Vulkan på. Gå ned trappa og til høyre og "bak deg" er lokalet. Du hører nok musikken.

Begge bussene går ca 2 ganger hvert tiende minutt. I helgen ikke alt så ofte men max 7-8min ventetid. (Fra oslo s)
Sist endret av DildoJames; 8. april 2011 kl. 00:17.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Tur bestilt!
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Er ikke jævla godt kjent i Oslo så får håpe jeg finner fram. Går det buss/trikk fra Oslo s? Noen andre som tar transport derfra?
Vis hele sitatet...
Jeg tar også transport videre fra Oslo s, nå er jeg ikke akkurat godt kjent i Oslo, men hvis vi får med noen flere som har peiling vil jeg tro vi kommer frem
Sitat av olli408 Vis innlegg
Jeg tar også transport videre fra Oslo s, nå er jeg ikke akkurat godt kjent i Oslo, men hvis vi får med noen flere som har peiling vil jeg tro vi kommer frem
Vis hele sitatet...
Aldri vært i Oslo jeg, Men tar sjangsen at jeg kommer fram.
Regner med at jeg møter andre freaks på flyet jeg
Tynn i håret
ha12d's Avatar
unnskyld meg men hva er så lol med at folk ikke har vært i Oslo da? Siden man er norsk MÅ man liksom ha vært der eller?
Sitat av ha12d Vis innlegg
unnskyld meg men hva er så lol med at folk ikke har vært i Oslo da? Siden man er norsk MÅ man liksom ha vært der eller?
Vis hele sitatet...
Prøv å dra til Kina...
Bor i en plass med 17 - 20 K befolket plass, men kommer fra en plass med 4 tussen inbyggere..
er 18år og ikke 30 som har opplevd verden fra alle kanter, blir helt nytt og spendene, derfor oslo er så stort og reise til.

Ikke alle kommer fra Trondheim/andre store byer som krever tog reise
Sitat av Kain Vis innlegg
Prøv å dra til Kina...
Bor i en plass med 17 - 20 K befolket plass, men kommer fra en plass med 4 tussen inbyggere..
er 18år og ikke 30 som har opplevd verden fra alle kanter, blir helt nytt og spendene, derfor oslo er så stort og reise til.

Ikke alle kommer fra Trondheim/andre store byer som krever tog reise
Vis hele sitatet...
Kan sikkert møte deg ved Oslo s jeg, bønder hjelper hverandre vettu
Sist endret av The Rebel; 8. april 2011 kl. 15:06.
Stormen kommer!
Daaaa har jeg søkt om fri 3. og 6. så jeg får meg en langhelg der. Blir bra!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Stormen Vis innlegg
Stormen kommer!
Vis hele sitatet...
Det sier vel egentlig seg selv? Som om du hadde et valg, liksom!
Sitat av nso Vis innlegg
Det sier vel egentlig seg selv? Som om du hadde et valg, liksom!
Vis hele sitatet...
Sorry da, lizm.
Kommer jeg også. Flere ganger.