Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 4641
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier dere å ha noe dere får sove på når dere tar speed eller er dere våkne helt til dere sovner av dere selv?

Hvor lang tid tar det før pu-pillene blir normale igjen?

Dere som helgeruser dere, hvor mange striper tar dere vanligvis?

Når kan man kjøre bil igjen etter å ha tatt siste stripe?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Benzo til å sove
Speed i ca en uke, så kolaps og sove i 2 dager. Gjenta.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lenge siden man drev med det men for meg var 7-11 timer etter siste stripe leggetid. Stor forskjell på amf og meth da. Meth holder deg våken lenger på mindre mengde.

Kun røykings til å sove på
røyker meg ned
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dere som helgeruser dere, hvor mange striper tar dere vanligvis?

Når kan man kjøre bil igjen etter å ha tatt siste stripe?
Vis hele sitatet...
Blir helt umulig å svare på. Både potens (styrke/konsentrasjon) og personlige preferanser varierer. Noen foretrekker å snøfte brøytekanter, mens andre (som meg) foretrekker småjusteringer.
100mg seroquel funker ganske bra i de fleste tilfeller.
Sitat av Triceptor Vis innlegg
100mg seroquel funker ganske bra i de fleste tilfeller.
Vis hele sitatet...
Antipsykotika og stimulanter er meg bekjent en dårlig mix. I værste fall ender man opp totalparalysert, husker ikke om det er permanent.

Speed frigjør jo masse dopamin, mens antipsykotika gjør det stikk motsatte.
Seroquel er helt normalt å bruke for å slukke lyset etter pepperturer. Aldri hørt om noen som har havnet i trøbbel grunnet den mixen.
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Antipsykotika og stimulanter er meg bekjent en dårlig mix. I værste fall ender man opp totalparalysert, husker ikke om det er permanent.

Speed frigjør jo masse dopamin, mens antipsykotika gjør det stikk motsatte.
Vis hele sitatet...
Aldri hørt om dette før men, er jo mange forskjellige AP der ute, seroquel 100mg er vell ganske lav dose i forhold til hva som er normalt for å behandle diverse psykiske lidelser men, stor nok dose til å slokne etter det meste

Aldri hatt problemer med kombinasjonen før, våkner ganske frisk og rask etter ca 8timers søvn.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Seroquel er helt normalt å bruke for å slukke lyset etter pepperturer. Aldri hørt om noen som har havnet i trøbbel grunnet den mixen.
Vis hele sitatet...
Hm, mulig det kun gjelder førstegenerasjons antipsykotika.
Klarte ikke finne kilden nå xd
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husk bare at det KAN være lettere å få hallusinasjoner/psykose om du går på god speed og ikke får sove verken av antipsykotika, sovemedisin eller røyk.
Jeg har alltid benyttet Seroquel når jeg har det tilgjengelig, noe som alltid får meg til å slokne på 1, 2, 3, men det skal sies at det ofte skjer at meg eller venner som tar seroquel for søvn på speed, sovner, men snakker/beveger seg i søvne. Jeg har i følge en kamerat pratet piss i flere minutter om en eller annen krig(?) har sett samme person vifte puta si rundt i søvne og ved en annen anledning strekt ut armen omtrent som en nazistisk hilsning. Detter er noe jeg ikke har opplevd som skremmende eller farlig men bare ting som man ler litt av. Hvis man mot formodning klarer å holdee seg våken på 100mg+ med seroquel begynner det å skje rare ting som hallusinasjoner, kroppen trekkes mot bakken eller andre rare ting. På tross av dette er det nok ikke direkte farlig å kombinere speed og seroquel, og jeg for min del velger lett dette over benzo, da benzo + amf kan gi meg en chill rus som jeg ikke vil "sløse" på søvn
Du må alltid ha en plan B viss du skal ta speed noe å roe ned på er viktig men for meg ble det en del rot rundt bruken ikke betalte jeg husleien og ikke betalte jeg regninger jeg skøyt det i blodet det er sinnsykt godt du føler at alle hårene på kroppen går rett til værs og en euforisk god varm følelse i hele kroppen fikk god matlyst av speeden som bare det etterhvert så avtok det og for hvert skudd jeg tok sovna jeg kanskje tok jeg for lite hadde et forbruk på 400kr dagen, ikke ble jeg gira lengre til slutt sto politiet inne på stua mi med speeden fremme på bordet. Jeg fikk et nytt forhold på meg ikke det at at jeg gjorde noe annet en å bryte meg inn i leiligheten jeg ble kastet ut fra.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har også avsluttet lange kvelder på amfetamin med seroquel. I relativt små doseringer type 50-75mg seroquel virker det hvertfall på meg som en AV-bryter for amfetaminen slik at jeg kan sove, selv om jeg redoserte 5 min før. Er mange som bruker akkuratt seroquel til å gjøre det samme med lik/lignende effekt/effektivitet. :-) Aldri opplevd noe ubehag som følge.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
våken 3-7 dager, røker hasj og tar 75 mg Truxal. Voldsomt matbehov etter 1 time, røyker etter mat og går i koma 8-16 timer
Benzo for å få sove kan være litt sjansespill, lett å føle seg så fin at man dytter innpå mer speed, for benzo og speed er en gull-kombo.
Quetiapin for å få sove og truxal for å sove lenge (Sover aldri mer enn ett par timer etter en bender, så der er truxalen god.)
Blomzterkasse
Immovane for å sove.
Immovane er helt klart bedre, men personlig foretrekker jeg seroquel om jeg er på et punkt hvor jeg er nødt til og sove.