Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 23827
Sitat av etse Vis innlegg
problemer at du ikke finner et bra sted med 18 års grense. Enten så må man slå seg til ro med dårlige lokaler, eller så må man ha 20 års grense. Personlig synes jeg fabrikken hadde for høy musikk, og for lite utvalg i baren. (og det jeg fikk var ofte varmt). Så synes det nye stedet virker perfekt
Vis hele sitatet...
Nå skal ikke jeg være sutrepomp fordi jeg ikke er 20 når festen skjer, men etter min oppfatning så trodde jeg freakfest var en samling for oss freaks, ikke øl-smaking i Bayern eller interiør konkurranse for Vi Menn.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Nå skal ikke jeg være sutrepomp fordi jeg ikke er 20 når festen skjer, men etter min oppfatning så trodde jeg freakfest var en samling for oss freaks, ikke øl-smaking i Bayern eller interiør konkurranse for Vi Menn.
Vis hele sitatet...
Det er en fest for medlemmer her, og som alld andre fester har lokalet innvirkning på om det blir en bra fest eller ikke. I tillegg er det nok fler enn meg som synes det er kjipt å drikke lunka hansa hele kvelden.

Det er jo litt synd om mange av de som møter opp stikker andre steder utover kvelden for å kunne få litt utvalg i drikke.
Rolig musikk hele kvelden? Ikke mye fest det da :/ må jo kunne danse og slå hæla i taket, eller? Hva med Bushwick?
Sist endret av kn^tte; 18. januar 2014 kl. 14:21.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Rolig musikk hele kvelden? Ikke mye fest det da :/ må jo kunne danse og slå hæla i taket, eller? Hva med Bushwick?
Vis hele sitatet...
Om eg skal på fest finst det et dusin av dei i uka. Litt av poenget med freakfest for min del er å treffe og preike med folk eg kjenner via nett, ikkje å feste i tradisjonell forstand. Då er det greit om det er eit lydnivå, iallefall første del av kvelden, som gjer ein samtale mogeleg. I 2012 fungerte det bra, fordi det var mogeleg å sittje ute. I fjor fungerte det ikkje bra, fordi det var crappy bar og null mulighet til å ta med drikker utanfor - så då vart det fristande å gå over vegen etter øl...
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Rolig musikk hele kvelden? Ikke mye fest det da :/ må jo kunne danse og slå hæla i taket, eller?
Vis hele sitatet...
Folk er forskjellige noem forbinder en god fest med høy musikk og dansing, mens andre heller vil ha litt roligere musikk, god drikke og bli kjent med nye folk (og snakke med de - uten å føle man må rope over musikken). Så umulig å tilfredstille alle.

Personlig faller jeg i grupoe nummer 2 og holder meg langt unna alt som heter dansegulv.

Det beste hadde jo vært et lokale med en del med høy musikk og dansing, samt en rolig bar hvor folk kan sette seg ned med god drikke og prate. Men ser ikke ut som vi får tak i et slikt lokale.
Sist endret av etse; 18. januar 2014 kl. 14:26.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Nå skal ikke jeg være sutrepomp fordi jeg ikke er 20 når festen skjer, men etter min oppfatning så trodde jeg freakfest var en samling for oss freaks, ikke øl-smaking i Bayern eller interiør konkurranse for Vi Menn.
Vis hele sitatet...
Det fine med dette, er at det er ingenting som hindrer deg, eller noen andre under 20 i å finne et bra sted! Det skader i alle fall ikke å prøve å komme med forslag.

Jeg har aldri vært med, men det er alltid(?) et før-treff for de som ikke skal på festen/ikke er gamle nok. Det er heller ingenting som hindrer deg eller noen andre som evt. ikke er gamle nok til å lage en egen tråd der dere er med på før-treffet, for så å gå videre til et 18-års sted. Du er garantert ikke alene i å ville ha et treff for de som er under 20, så få med likesinnede! (hvis det skulle bli et 20-års utested)

Blir det billettsalg i år og, eller er det uvisst så langt frem i tid?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Xasma Vis innlegg
Blir det billettsalg i år og, eller er det uvisst så langt frem i tid?
Vis hele sitatet...
Sitat av Cappy Vis innlegg
Sånn ellers vil loaklet være åpent for alle så lenge de betaler for inngang, man kan kjøpe billetter på billettservice for å være på den sikre siden.
Vis hele sitatet...
Tror også det er en fare for at gruppe 1 (dansing > skravling) blir en høylytt minoritet. Kanskje live-musikk ikke er så bra likevel. DJ-er o.l. blir nok (forståelig) lett fristet til å dra opp volumet etterhvert, egget på av ivrige dansere. Og så har man ikke lyst til å virke som en festbrems ved å be dem skru ned volumet, selv om man avtalte dette ganske klart da man rigget med dem tidligere på dagen. Og… volumet er da ikke sååå høyt vel?

Neimen se for en mengde greier vi kan gjøre og fortsatt kalle det fest.

Smelteverket ser pent ut, med sitteplasser og lav grad av shabby. Jeg gleder meg.
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Rolig musikk hele kvelden? Ikke mye fest det da :/ må jo kunne danse og slå hæla i taket, eller? Hva med Bushwick?
Vis hele sitatet...
Ganske kipt om det blir rolig hele kvelden ja.. Muligheter og sjekke ut andre ???
Sitat av Raymond Vis innlegg
Spørsmålet er om det i det heletatt var noen under 20 på de andre treffene
Vis hele sitatet...
Var både folk under 20 og 18 på det forrige treffet hvert fall.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Xasma Vis innlegg
Blir det billettsalg i år og, eller er det uvisst så langt frem i tid?
Vis hele sitatet...
Ja, når baren og datoen er bestemt blir det billettsalg gjennom billettservice. Prøver å få til dette i nærmeste framtid, så kan folk planelegge tidligere.

Sitat av kn^tte Vis innlegg
Rolig musikk hele kvelden? Ikke mye fest det da :/ må jo kunne danse og slå hæla i taket, eller? Hva med Bushwick?
Vis hele sitatet...
Sitat av etse Vis innlegg
Det beste hadde jo vært et lokale med en del med høy musikk og dansing, samt en rolig bar hvor folk kan sette seg ned med god drikke og prate. Men ser ikke ut som vi får tak i et slikt lokale.
Vis hele sitatet...
Jeg skal sjekke ut et siste lokale som det kanskje kan oppfylle begge ønsker.

Sitat av Jonta Vis innlegg
Tror også det er en fare for at gruppe 1 (dansing > skravling) blir en høylytt minoritet. Kanskje live-musikk ikke er så bra likevel. DJ-er o.l. blir nok (forståelig) lett fristet til å dra opp volumet etterhvert, egget på av ivrige dansere. Og så har man ikke lyst til å virke som en festbrems ved å be dem skru ned volumet, selv om man avtalte dette ganske klart da man rigget med dem tidligere på dagen. Og… volumet er da ikke sååå høyt vel?
Vis hele sitatet...
På Smelteverket er det ikke mulig å skru opp volumet, de er strenge på det.

Sitat av Oddiii Vis innlegg
Ganske kipt om det blir rolig hele kvelden ja.. Muligheter og sjekke ut andre ???
Vis hele sitatet...
Why? Skal du "liksom" komme denne gangen også? :P
I like turtles
Skyfex's Avatar
Jeg kan anbefale Månefisken, jeg har vært der på et arrangement før, og det var veldig bra. Og jeg skal ha et arrangement der selv i Mai.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Skyfex Vis innlegg
Jeg kan anbefale Månefisken, jeg har vært der på et arrangement før, og det var veldig bra. Og jeg skal ha et arrangement der selv i Mai.
Vis hele sitatet...
Takk for tips. Det er dem jeg skal kontakte nuh..
Håper vi kan få fiksa dato og slikt i god tid, så de som bor langt unna får tid til å bestille billige tog/flybilletter.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av Muradi Vis innlegg
Håper vi kan få fiksa dato og slikt i god tid, så de som bor langt unna får tid til å bestille billige tog/flybilletter.
Vis hele sitatet...
Derfor jeg fikser dette nå..
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Vi kan leie Månehallen lørdag 21 juni. Der er det mulighet til å prate inne/ute, innta kaldt variert drikke og danse. Aldersgrensen er fortsatt 20 år. Planen er foreløpig at det spilles lav musikk fra en spilleliste for å holde volumet nede, også skrus lyden opp ved for eksempel 01:00 når konserten starter opp. Hovedfokuset er tross alt mingling og konversasjon.
Høres veldig bra ut Cappy Noe jeg for all del vil prioritere.
Sist endret av Oddiii; 24. januar 2014 kl. 00:16.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Dealen er i boks, mer informasjon kommer. Nå kan folk helt trygt planlegge en tur til Oslo lørdag 21 juni.
Cappy, du er en helt!
Kjipt for oss under 20, men dere andre får ha det gøy!
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
BTW Kjell Pop's Rum Barrel smaker fortsatt plastikk..
Sitat av Cappy Vis innlegg
Dealen er i boks, mer informasjon kommer. Nå kan folk helt trygt planlegge en tur til Oslo lørdag 21 juni.
Vis hele sitatet...
Nice titegn
▼ ... over en uke senere ... ▼
høres ut som et kult opplegg
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cappy Vis innlegg
Dealen er i boks, mer informasjon kommer. Nå kan folk helt trygt planlegge en tur til Oslo lørdag 21 juni.
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. Til den tid er jeg kanskje bosatt i Østfold området.
▼ ... noen uker senere ... ▼
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Innen kort tid blir det laget en tråd med informasjon om freakfesten. De av dere som av en eller annen grunn trenger billetter med en gang kan kjøpe dem på billettservice fra 17 mars 09:00.

Arrangementet er lørdag 21 juni 20:00 på Månefisken i Oslo, aldersgrensen er 20 år. Det blir også fortreff og annet opplegg rundt festen.
Sist endret av Cappy; 16. mars 2014 kl. 21:51.
Hvorfor står det på ett punkt "Det dukker opp jenter". Hvorfor blir de fremstått som noen sjeldne vesen? Er det fordi det bare er noen få jenter på dette forumet? (ok dette innlegget ble litt rart fordi det bare var 3 spørsmål. Kunne formulert på en helt annen måte men regner med at dere forstår poenget.)
Det er listet opp fordi ved hvert freaktreff er det noen som spør om det kommer jenter eller bare er en stor pølsefest. Folk er tydeligvis redde for å komme på en fest uten jenter, ikke at jeg forstår hvorfor.
Så koselig, føler det er på tide å møte opp

Regner ikke med det er noe fare for at bilettene blir utsolgt? Tenkte å vente litt med å handle pga diverse ting.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Sitat av frø Vis innlegg
Så koselig, føler det er på tide å møte opp

Regner ikke med det er noe fare for at bilettene blir utsolgt? Tenkte å vente litt med å handle pga diverse ting.
Vis hele sitatet...
I år blir det lagt ut hundre billetter til salg. Lokalet er oppgradert med utsikt mot akerselva, musikken er layback og det er større utvalg av drikke. Foreløpig har tjue billetter blitt solgt, kanskje pga folk langveisfra som ønsker å helgardere seg? Anyway, kjøper dere tidlig er dere helt safe..

Freakfesttråden kommer opp i løpet av morgendagen.
Sist endret av Cappy; 21. mars 2014 kl. 20:38.