Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2031
reisetips ? gode hotel for noen festglade kompiser som skal på tur
Slik jeg har fortstått, vil det være flere Skandinaviere i Aya enn på Ibiza. Har fått inntrykk av at Ibiza er "Britisk", noe jeg absolutt ville styrt unna. Har forøvrig kun hørt positive ting om Aya, da det kommer til hotell er det vel viktigst at dere styrer unna familiehoteller osv som er veldig sensitive for bråk? Standarden har i allefall aldri vært viktig for oss, god tur!
Vi er en guttegjeng som skal til napa 30. juli. melpo antia er hotellet, og vi har hørt rykter om at det skal være et bra festhotell. På www.skaltil.no kan du se ungdommer som skal være på de forskjellige hotellene på de fleste partystedene.
( dra til napa rundt 30. så skal jeg spandere en øl på deg )

edit: tips
penger, pass, prevensjon
solkrem
Ikke ha med mer kontanter på byn enn at du tåler å miste det

edit2: Mcdonalds er også rett over veien!
Sist endret av AirBlaster; 3. juli 2012 kl. 18:14.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Ibiza kan ikke sammenlignes med Aya Napa.. Ville aldri i verden valgt bort Ibiza for noen andre steder. Liker du clubbing med verdens beste DJ`s velger du Ibiza..Liker du rølpefylla går du for Aya Napa.

Aya Napa har jeg vert i 14 dager, det holdt i massevis for min del.. Har vert i Ibiza 8 ganger, og flere skal det bli!

Velger du Ibiza så er det mange gode hoteller, Escalo Playa i San Antonio er en av mine favoritter.. Ungdomshotell der de ikke bryr seg om du kommer hjem med pupiller på størrelse med et par tennisballer.

Ibiza By er beste stedet å bo, der vil du være i nærheten av alle de største nattklubbene, men du får ikke samme strandlivet som du finner i San Antonio. Derfor har jeg de siste gangene valgt å bo i San Antonio, for så å ta taxi til Ibiza by når jeg vil til nattklubbene. Dessuten har du kortere vei til Cafe del mar!!

God tur!
Sist endret av ranman22; 3. juli 2012 kl. 19:27.
Trådstarter
16 6
for gå litt i tenkeboksen eller ei uke hver plass : ) takk for svar