Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1525
Heisann!

Jeg og en del andre flytter til Bodø for å gå skole der nå til sommerferien, og i den anledningen så må vi vell få igang et treff?

Selv er jeg rimelig godt kjent i Bodø's gater, og kan da være behjelpelig med det. Men det er jo ikke alle som er like godt kjent der, så dersom vi freakere møtes, så kan folk spørre om hvor de finner det og det, så blir det et flott skoleår/jobbår/liv på alle som ønsker hjelp!


Det blir jo selvfølgelig kombinert med et treff, så alle som bor i Bodø fra før er jo hjertelig velkommne!


Jeg forslår at vi lufter idèen først, så får vi bli enige om en dato senere
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Jeg er glatt med på det : )
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Jeg er glatt med på det : )
Vis hele sitatet...
Skal du fortsette på VGS etter sommerferien? Bare svar på PM om du ikke føler deg komfortabel med å legge det ut på forum
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Jeg er og med!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Jeg og 95markro er med. Vi er i Bodø i slutten av august og utover
Sist endret av Soppsui; 13. april 2012 kl. 23:34.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Da er vi 5 totalt isåfall
▼ ... over en uke senere ... ▼
im in! drar sannsynligvis til bodø jeg og!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Er det noen hjemme i helga? Er jo meldt katastrofalt bra vær til bodø å være imorgen, så det hadde vært idiotisk å samles for noe drikkende på en uteresturant i morgen!