Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1896
Førstkommende lørdag, altså 5mai, er det bukket for en ny runde Tom Waits i Oslo.

For de som ikke vet hva Tom Waits går ut på kan dere kikke innom her. Kort fortalt går hele greia ut på å bli årets taper i rebusen. En rebus som går fra pub til pub, og hvor man skal drikke en halvliter på hver utested. Ikke at det er mange som klarer det.. Anbefaler heller å hygge seg på hvert utested, bli kjent med folk.

Prisene for en halvliter har pleid å ligge på rundt 50kr, og det anbefales å ta med kontanter, da det fort blir mye styr i køen med kortbetaling.

Startskuddet går av i middelalderparken klokken 14.00. Jeg tror årets rute blir noe av det samme som ifjor. Det blir mye folk på dagen, så sjekking av legitimasjon har vært så å si fraværende. Det er mer ut på kvelden når massene minker at utestedene har opprettholdt alderskontroll. 20år på mange av stedene.

Jeg og noen utvalgte venner skal, i år som i tidligere år, være med. Noen med-freakere som tenker å ta turen?
Høres fett ut, dette skal definitift drøftes med gutta!!
Trodde faktisk Tom Waits skulle komme til Norge nå, skuffa.. :/
Kan nevne at prisene stiger hvor lengre ut i løypa man kommer, men det vi fortsatt være vanlige priser pga det er på puber og ikke fancy nattklubber.

Gleder meg ihvertfall
Noen freakere som er med å ta en pils før det hele begynner? Hadde vært hyggelig å møte noen av forumets debattanter
Det heter "Tom Waits-løpet" og var opprinnelig en reaksjon på Grete Waitz-løpet.
Dette hørtes ut som noe morsomt, blir garantert tur på noen av gutta hvis været holder mål.