Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 106390
synd jeg ikke kunne kommer, skal prøve så godt jeg kan å komme på neste!
Sitat av skepsis Vis innlegg
synd jeg ikke kunne kommer, skal prøve så godt jeg kan å komme på neste!
Vis hele sitatet...
Do it! Jeg koste meg i hvertfall max, og gleder meg til neste gang!
Jeg kunne ikke komme, pga. økonomiske årsaker. Men neste gang, da kommer jeg.
var seriøst lei meg får og måtte droppe alt

Hadde en del planer med venninner/kompiser om Oslo turen, men siden jeg måtte droppe det, så dro ingen av oss.
Men som sagt, next time i will come!
Sist endret av justastonedhuman; 7. juni 2011 kl. 15:21.
Her er et par av bildene jeg knipsa!







*fnis*, ble noe timelapse-materiale, ja. Men uhell/max noobing fra min side irriterte meg grønn, så jeg var ikke akkurat motivert til å styre mye.

Greide å glemme igjen kamerafestet til ene stativet hjemme, ble sittende med kun en Gorilla-pod. Pluss at batteriet til pad'n jeg kontrollerer motorboksen med var dødt .. så ingen panorering, hadde gjort det en smule fetere.

Irritasjon over dette + at jeg aldri har rørt premiere før = kjapp redigering, rett fra kamera + crop
Er et lite sek. med svart og som jeg trodde jeg hadde fiksa, la ikke merke til denne før etter jeg hadde bounca ut så MEH

Anywho;

http://www.youtube.com/watch?v=xMx2M7M4jwU

Den lange, "tomme" delen i starten er filler/en god represantasjon av dansegulvet tidlig på festen
Sitat av helk Vis innlegg
Anywho;

http://www.youtube.com/watch?v=xMx2M7M4jwU

Den lange, "tomme" delen i starten er filler/en god represantasjon av dansegulvet tidlig på festen
Vis hele sitatet...

Jeg ser meg! Wooh! :P

Fet video.
Veldig bra helk! Ideelt med tanke på å formidle stemning, uten å identifisere individer som ønsker en viss anonymitet. Musikkvalget var selvsagt og velvalgt
Så og hørtes bra ut det her, synd at jeg ikke var gammel nok på grunn av at jeg dessverre er født et par dager etter 4 juni, men kommer gjerne neste år om det blir noe!
Creds til helk for kongevideo :-)
Kjente ikke igjen en dritt på videon utenom luni. Gikk for fort, men fortsatt fett å se
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Jeg i videoen, jo!
http://www.youtube.com/watch?v=xMx2M7M4jwU

Så ryggen min der, jeg er kjendis
Sitat av Raymond Vis innlegg
Kjente ikke igjen en dritt på videon utenom luni. Gikk for fort, men fortsatt fett å se
Vis hele sitatet...
Du står ihvertfall ute med meg i videoen, jeg ser også Forconin i bakgrunnen.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg er ikke sikker for å være helt ærlig. Jeg holder i alle fall kameraet, og gutten i blått er en kompis av meg, placebo på forumet. Ellers er det sikkert en og annen oldis som er med ja
Vis hele sitatet...
haha, da vet jeg hvem dere er irl Arti!

Jeg var desverre ikke der, men kommer neste år! Jobb er teit si. :P
Jeg er mulig å se der også. Sånn 13ish sekunder uti, med mørk jakke og oransje skjorte stående stort sett på samme sted hele tiden.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg er mulig å se der også. Sånn 13ish sekunder uti, med mørk jakke og oransje skjorte stående stort sett på samme sted hele tiden.
Vis hele sitatet...
Kjente deg igjen se.
Etter det jeg kan se er det ingen med mørk jakke og oransje skjorte. Ser en med oransje, og mange med mørk jakke, men det er nå meg.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg er mulig å se der også. Sånn 13ish sekunder uti, med mørk jakke og oransje skjorte stående stort sett på samme sted hele tiden.
Vis hele sitatet...
Da vet jeg hvem du var og. :P Tror ikke jeg fikk hilst på deg, men jeg står ca 3 meter i fra deg på klippet.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg fikk hvertfall dokumentert at jeg er en kløpper på å stå helt stille over lengre perioder mens jeg drikker øl.
Dæven at jeg drakk opp alle pengene dagen før. Dæven å jeg angrer på at jeg ikke kom i den FETE Elvisdressen min
Jeg tok kun ett bilde og det var av barstucks "sløyfe" stiftet inn i armen. Auch!
Det ser imidertid ut som at jeg ikke klarte å stå stødig nok når bildet ble tatt.. Ble litt blurry.

Sitat av MartinB Vis innlegg
Du står ihvertfall ute med meg i videoen, jeg ser også Forconin i bakgrunnen.
Vis hele sitatet...
Ah, haha. Jeg så faktisk deg først og skjønte ikke hvem du sto å snakka med for det ser ut som jeg har oransje hår der.
Sitat av luni Vis innlegg
Takk for en knallbra fest, alle sammen!
Mine favorittøyeblikk var nok "Du ser jo ikke ut som noen sosialistkjerring" og han som utbasunerte at kompisens mål i livet var å hilse på meg. Jeg håper det var kødd.
Vis hele sitatet...
Nope, nå er jeg på vei til Australia for å dykke med hvithai, som er det neste på min "100 things to do before I die"-liste.

Hehe, rimelig flau introduksjon ja, det var nok dessverre kødd, men jeg spurte faktisk Restyle om hvem du var. Som nFFs mest breiale kvinne så må man jo nesten forvente litt stalking.
Sist endret av Gamgee; 9. juni 2011 kl. 06:31.
Neste gang. Neste gang! Angrer på at jeg ikke kom etter å ha sett hva dere sier nå post-party.

Jeg trodde for å være helt ærlig at hele greien skulle bli mislykket og at ingen kom til å komme. Jeg er glad ikke alle tenker som meg!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Boo-Boo: Jeg vet at vanlige treff ofte har rundt 50% oppmøterate, men med forhåndsbetalte billetter og rundt 300 som sier de skal komme? What were you thinking?!
Ikke spør. Jeg joiner dere på neste fest. ^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kom meg aldri dit =( Var redd noen idioter skulle køtt.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Kom meg aldri dit =( Var redd noen idioter skulle køtt.
Vis hele sitatet...
Hva er køtt?
Og forøvrig tror jeg ikke jeg så en eneste idiot på hele kvelden
▼ ... over en uke senere ... ▼
skulle ønske jeg hadde blitt aktiv inne på freakforum litt før var sikkert en kjempekul event? :P
Det skulle vært treff fordelt på steder i landet istedenfor bare i oslo.
Jeg kunne ikke komme fordi det er drittdyrt å komme seg fra Verdal til Oslo, og det langt under midten av Norge, så det er sikkert mange lengre nord som vil ha treff litt mer sentralt i Norge..
Jeg skulle ønske jeg var med, håper det passer bedre neste gang, og at neste gang blir snart!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det skulle vært treff fordelt på steder i landet istedenfor bare i oslo.
Jeg kunne ikke komme fordi det er drittdyrt å komme seg fra Verdal til Oslo, og det langt under midten av Norge, så det er sikkert mange lengre nord som vil ha treff litt mer sentralt i Norge..
Vis hele sitatet...
Bor i Finnmark - Helt på toppen av dritten, jeg hadde kjøpt billett, og var 98% nært med og bestille flybillett nedover, men skadet jo kneet mitt...
Prisen ble ganske så dyrt. (Men litt penger kan jo ofres for nFF)

Nei synes Oslo er den perfekte plassen til og ha et treff.
Sist endret av justastonedhuman; 13. juli 2011 kl. 15:37.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det skulle vært treff fordelt på steder i landet istedenfor bare i oslo.
Jeg kunne ikke komme fordi det er drittdyrt å komme seg fra Verdal til Oslo, og det langt under midten av Norge, så det er sikkert mange lengre nord som vil ha treff litt mer sentralt i Norge..
Vis hele sitatet...
FYI så arrangeres det jevnlige treff i Trondheim, som jeg har vært med på mange ganger. Hold et øye på sosialiseringsforumet (eller signaturen til Jonta ). Bor på Inderøya, som er en halvtime med bil nord for Verdal...

Og forresten, det koster ikke mer enn 600 tur/retur Trondheim-Oslo med Lavprisekspressen. Det finnes også billigere alternativ.
Sist endret av BomberMan; 13. juli 2011 kl. 15:46.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av olaPola Vis innlegg
Det skulle vært treff fordelt på steder i landet istedenfor bare i oslo.
Jeg kunne ikke komme fordi det er drittdyrt å komme seg fra Verdal til Oslo, og det langt under midten av Norge, så det er sikkert mange lengre nord som vil ha treff litt mer sentralt i Norge..
Vis hele sitatet...
Det er bare til å arranger.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Her er settet jeg spilte på FreakFest 2011

Samme låtene, pluss minus et par. Har ikke skrevet ned noen tracklist men det får evt komme senere. Enjoy
Sitat av Tierra Vis innlegg
Her er settet jeg spilte på FreakFest 2011

Samme låtene, pluss minus et par. Har ikke skrevet ned noen tracklist men det får evt komme senere. Enjoy
Vis hele sitatet...
litt ot, men takk, da har jeg musikk til resten av kvelden :P
Sitat av Tierra Vis innlegg
Her er settet jeg spilte på FreakFest 2011

Samme låtene, pluss minus et par. Har ikke skrevet ned noen tracklist men det får evt komme senere. Enjoy
Vis hele sitatet...
Wow, har du en youtube channel eller lignende?
Syntes nettsiden din var en smuuuule uoversiktlig (a)
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Wow, har du en youtube channel eller lignende?
Syntes nettsiden din var en smuuuule uoversiktlig (a)
Vis hele sitatet...
Har litt låter på Youtube ja, ingen kanal dessverre. Nettsiden min er en vits siden den aldri ble ferdig Må få samlet alt jeg har laget en gang jeg har litt tid..
Sitat av Tierra Vis innlegg
Har litt låter på Youtube ja, ingen kanal dessverre
Vis hele sitatet...
Er ikke dette deg da?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Er ikke dette deg da?
Vis hele sitatet...
Ah jo det stemmer, det jeg mente å si var mer at det knapt er noe der i forhold til alt jeg har gjort Burde få opp mer av det og samle det ett sted. Har en Facebookside i tillegg til hjemmeside, samt noe er på SoundCloud, og Urørt. Så har jeg mye som ikke er på nett. En hjemmeside for alt hadde vært genialt men har ikke tid til å begynne på noe sånt
Sist endret av Tierra; 18. oktober 2011 kl. 23:51.
Sitat av Tierra Vis innlegg
Ah jo det stemmer, det jeg mente å si var mer at det knapt er noe der i forhold til alt jeg har gjort Burde få opp mer av det og samle det ett sted. Har en Facebookside i tillegg til hjemmeside, samt noe er på SoundCloud, og Urørt. Så har jeg mye som ikke er på nett. En hjemmeside for alt hadde vært genialt men har ikke tid til å begynne på noe sånt
Vis hele sitatet...
Hm, hva med å samle alt på et sted da. Det er vel mindre jobb enn å lage hjemmesiden ferdig + samle det.

Edit: Souncloud f.eks
Sist endret av Daybreak; 18. oktober 2011 kl. 23:55.
Finnes det noen bilder fra denne Freakfesten?