Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1585
Prøvde å søke litt på nettet men fant ikke noe konkret, men hva er best mulig måte å innta kokain på?

Hva ligger biotilgjengeligheten på kokain iht nasalt, oralt etc?
Psykedelisk bakverk
Husker ikke tall, men hold deg til nasalt. Veldig lav biotilgjengelighet oralt kombinert med tregt opptak og kort virkningstid gir deg minimalt med valuta for pengene
Mest sansynligvis å inhalere freebase. Dog ikke noe jeg vil anbefale med mindre du har stålkontrol og en sterk viljestyrke som kan stoppe deg fra å bli crackhead.
Har ikke sett på tallene men hva med plugging? Min anbefaler uansett den metoden til de eldste traverne..

Cola kan løses opp i vann, også kan du kjøpe sånne nesespray flaske med skrukork. Også 100 ml løsning kan du putte oppi en kork (eller litt under) med 40% alkohol eller over.

Alkoholen sørger for at slimhinnene tar til seg mer kokas. Hvertfall mer om enn om man bare sniffer pulveret/saltet
i rekkefølge fra mest til minst er det vel;
IV
IM
rektalt
nasalt
oralt

røkt freebase/crack er jeg usikker på, men den ligger vel rundt IM/rektalt regner jeg med.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
i rekkefølge fra mest til minst er det vel;
IV
IM
rektalt
nasalt
oralt

røkt freebase/crack er jeg usikker på, men den ligger vel rundt IM/rektalt regner jeg med.
Vis hele sitatet...

Det er godt mulig rangeringen din er korrekt, men har du noen kilder på det? Reagerer litt på at opptaket skal være høyere intramuskulært enn det er rektalt.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Det er godt mulig rangeringen din er korrekt, men har du noen kilder på det? Reagerer litt på at opptaket skal være høyere intramuskulært enn det er rektalt.
Vis hele sitatet...
godt mulig det, har ikke funnet noen kredible kilder, bare en antagelse fra min side å plassere IM der jeg gjorde. samme med røkt, kun en antagelse.

men resten av lista kan jeg gi gode kilder på om nødvendig.
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Det er godt mulig rangeringen din er korrekt, men har du noen kilder på det? Reagerer litt på at opptaket skal være høyere intramuskulært enn det er rektalt.
Vis hele sitatet...
Kan du komme med kilder på noe som har bedre biotilgjenglighet rektalt en im? Eneste jeg kommer på er vaselin.
Sitat av Aleneass Vis innlegg
Kan du komme med kilder på noe som har bedre biotilgjenglighet rektalt en im? Eneste jeg kommer på er vaselin.
Vis hele sitatet...
Det er jo akkurat det jeg spør om..?
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
i rekkefølge fra mest til minst er det vel;
IV
IM
rektalt
nasalt
oralt

røkt freebase/crack er jeg usikker på, men den ligger vel rundt IM/rektalt regner jeg med.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på dette? Tviler litt på at IM er høyere enn rektalt
Sitat av Polkos Vis innlegg
Har du kilder på dette? Tviler litt på at IM er høyere enn rektalt
Vis hele sitatet...
velkommen til samtalen..

om du ser så har Sjølvaste i et par poster over her spurt akkurat det du spør om nå, og jeg svarte..
Sitat av Munted Artist Vis innlegg

om du ser så har Sjølvaste i et par poster over her spurt akkurat det du spør om nå, og jeg svarte..
Vis hele sitatet...
Har du kilder på det!?

Nei, men jeg er enig i at resten av rangeringen din stemmer. Det var som sagt kun hvor IM skal plasseres jeg undret meg over.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
IV
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sørg for å smøre neseborene med litt vann og en finger før og etter hver linje. Mye går tapt når kokanpulveret møter knusktørre slimhinner og noe kan falle ut igjen. Ikke ta for store linjer, du skal bare lage et ekstra lag med kokainpulver langs slimhinnene i neseveggen og det er et ganske lite areal, så tar du en stor linje å er det åpenbart at mye av dette bare blir liggende utenpå den andre kokainen. Ta også små linjer, og ett i hver nesebord. For å unngå at det smulier ut av nesen din etter en linje så bruk litt tid på å finhakke det skikkelig og ikke vær redd for å ta i litt ekstra med lungene når du tar en lisse. Ikke for hardt, men ikke super løst som noen gjør heller. Lykke til.