Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1071
hei. Tok 150 ug lsd her om dagen. Føler det var som en middels sopptur ca 3 gram tørket flein.
Hva tenker dere om dette? Sjelden jeg har veid fleinen, så kan være jeg bommer litt.
3 gram flein kan være mye og det kan være lite, alt etter styrken av soppene.

Jeg synes at 3 gram flein tilsvarer 300 mic LSD, men folk er forskjellige og har forskjellig flein.
3g flein er vassere enn 150ug lsd etter min erfaring. Vil si at 3g cubenesis feks er mer sammenlignbart med 150micro lsd.
Psykedelisk bakverk
Vil absolutt si 3g spiss fleinsopp sender deg mer på tur enn 150mcg
3 gram flein er endel ja. Er enig med de over her, mulig du mener 3 gram cubenesis? Det kan være relativt likt 150micro.
Sitat av moret Vis innlegg
3g flein er vassere enn 150ug lsd etter min erfaring. Vil si at 3g cubenesis feks er mer sammenlignbart med 150micro lsd.
Vis hele sitatet...
Har lagt merke til at ikke all cubensis er kun cubensis. 3,5 g av en strain jeg prøvde ifjor (Albino AA+) slo meg like heftig (hvis ikke heftigere) som spiss fleinsopp. Men intensiteten til cubensis oppleves noe annerledes (mer rå og på'an) enn fleinsoppens.
Sist endret av Stray Wanderer; 29. november 2019 kl. 15:49.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
3 gram flein ville hitta meg uendelig mye hardere enn 150 ug "lsd"

og så er det flein som er sterkere enn cubes

hvis skal prøve noen av de kraftigste artene, kan man prøve psilocybe cyanens aller azurens
Sist endret av meaculpaUIO; 30. november 2019 kl. 15:02.
Som noen av de over sier, 3g fleinsopp treffer meg langt hardere enn 150µg LSD.
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Har lagt merke til at ikke all cubensis er kun cubensis. 3,5 g av en strain jeg prøvde ifjor (Albino AA+) slo meg like heftig (hvis ikke heftigere) som spiss fleinsopp. Men intensiteten til cubensis oppleves noe annerledes (mer rå og på'an) enn fleinsoppens.
Vis hele sitatet...
Det finnes mange type cubensis, og sopp man kan dyrke hjemme osv. Og det er mye forskjellig styrke på de Har spist 3,5 gram av en svak type, som ga meg en mild tur og 3 gram av en meget potent type cubensis hvor jeg ikke klarte stå oppreist på peaken hehe.

Så det kan være stor forskjell.