Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 955
Hei alle sammeeen.
Jeg har hatt litt problemer med... Interesser? Før kunne jeg si at jeg ville bli det eller dette, eller at jeg likte å tegne, lese, men nå, nå har det endra. Ingenting jeg gjør er "morsomt" jeg har liksom ikke no hobby, og det folk normalt gjør som mesteparten ikke kaller en hobby (gaming, netflix og sånt) er ikke gøy heller. Det eneste jeg gjør er å ligge på senga mi som et lik. Jeg har prøvd å gjøre nye ting og shit, men det er ikke no spesielt. Føles ut som om jeg har gjort det samme 5 tusen ganger før i tiden. D æ litt håpløst. Vet noen kanskje hva jeg kan gjøre for å få vekk denne dr***en?
((Jeg beklager for å bruke sånne styggeord i denne her-))
Kjøp deg våpen eller ta motorsykkellappen så skal du se at det blir vanskelig å kjede seg
Har litt samme problem selv. Det er vanskelig å komme i gang med noe om man lar deg distrahere av internett, det har vært et problem for meg ihvertfall. Faller inn i dårlige vaner hvor jeg sjekker reddit hele tiden for å ta et eksempel. Instant gratification er et problem med tv, gaming og internett, dvs du trenger ikke jobbe spesielt hardt for å få dopamin.

Det enkleste er å drive med noe langt i fra senga di og pc,en, gjerne utendørs eller i et lokale med andre likesinnede. For eksempel klatring, jakt, fisking, trening, yoga, lese bøker, skating / snowboard eller ski.
Sist endret av andlov5000; 27. november 2019 kl. 02:15.