Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2486
Luren om noen har litt erfaring med MDMA når kommer til, bladet med sterke alkohol midler. bruker å drikker hjemmebrent eller 60% fra vinmonopolet

Kan finn på drikke alt for mye brennevin\hjemmebrent
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Styr unna
Jeg synes alkohol ødelegger mye av magien MDMA gir deg. Til nød går det med en eller to pils mens man venter på oppturen, men selv så små mengder endrer hvordan jeg opplever mdma-rusen. Det virker som om du snakker om å bælje nedpå store mengder rein (?) brennevin samtidig som du tar MDMA, og det ville for min del ødelagt turen fullstendig.
En flaske vin før man dropper kan være smud. Etter oppturen mister jeg lysten på alkohol totalt, men jeg er ikke den tørsteste.
Alkohol gjør deg nummen i kroppen og MDMA gir deg skikkelig godfølelse i kroppen. Ved blanding så risikerer du å numme vekk mye av godfølelsen MDMA gir. Når alkohol begrenser MDMA rusen slik så sier det seg selv at å blande ikke er smart fordi det forringer opplevelsen.
Anonym bruker
"Fri Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må du absolutt drikke, ville jeg heller kombinert dette med 0,4g coke
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Ikke en kombo jeg anbefaler eller mener det er mye å hente fra. Ta heller en øl på forhånd hvis det er nervene som skal dempes

Alkohol reduserer og forandrer effekten av MDMA også, i mine øyne. På en negativ måte
Sist endret av meaculpaUIO; 25. november 2019 kl. 15:47.
Ikke særlig smart kombo, nei. Noen jeg kjenner fortalte at de ofte tok MDMA i fylla før, og at resultatet ofte var blackouts og hemningsløs oppførsel.
Når du kun husker bruddstykker av at du går kliss naken i leiligheten og spør om å suge alle, men ikke hvorvidt du faktisk gjorde det eller ikke, kan det naturligvis by på litt ekstra fylleangst.

Som flere nevner, er det ikke noe krise å ta en øl eller to liksom, men her spør du jo spesifikt etter en hard kombo med sprit, så da må jeg anbefale at du ikke blander.
Høres ut som waste og potensielt ubehagelig
Sitat av Alzo88 Vis innlegg
Noen jeg kjenner fortalte at de ofte tok MDMA i fylla før, og at resultatet ofte var blackouts og hemningsløs oppførsel.
Når du kun husker bruddstykker av at du går kliss naken i leiligheten og spør om å suge alle, men ikke hvorvidt du faktisk gjorde det eller ikke, kan det naturligvis by på litt ekstra fylleangst.
Vis hele sitatet...
Dette. Store doser MDMA kombinert med sprit kan gi deg skikkelig mongo oppførsel og fullstendig blackout, snakker av egen erfaring.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smart? Nei.