Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5997
Hei. Hvor lenge sitter subutex/subxone og lyrica i urinen etter bare et inntak?:-) takk for svar
Lyrica ser de ikke etter og subutex flushes ut av systemet ditt innen 24 timer av bare ett inntak,bare husk å drikk rikelig med vann.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Lyrica ser de ikke etter og subutex flushes ut av systemet ditt innen 24 timer av bare ett inntak,bare husk å drikk rikelig med vann.
Vis hele sitatet...
Slutt å kom med feilinformasjon.
http://bildr.no/image/QnVaYk9u.jpeg
http://bildr.no/image/QnVaYk9u.jpeg

Buprenorfin/Subutex kan være i urinen i flere måneder, mitt siste inntak var i August en gang, og urinprøven der er min og den er fra 2. Desember, så gjerne 3-4 måneder.
Sist endret av Skyfx; 28. januar 2015 kl. 19:38.
Sniffer jeg en liten bump med subutex idag uten tidligere regelmessige inntak så kan jeg garantere at du vil levere en ren prøve etter 24 timer.Angående lyricaen tok jeg dessverre feil,i min krets er det vanlig å tygge lyrica fordi det ikke slår ut på prøven.
Sist endret av eyecandy654; 28. januar 2015 kl. 21:25.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan noen ved "sikkerhet" si at hvis jeg tar 4-8mg subutex/subxone på fredag at jeg er clean fredagen etter det?:-)
Lyrica tar ca 31 timer. Spurte på apoteket før helgen faktisk. Det tar ca 31 timer om du har tatt det i 1 år eller bare tar det 1 dag. Dette med halveringstid og felleskatalogen bør folk ta med en klype salt.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Sniffer jeg en liten bump med subutex idag uten tidligere regelmessige inntak så kan jeg garantere at du vil levere en ren prøve etter 24 timer.Angående lyricaen tok jeg dessverre feil,i min krets er det vanlig å tygge lyrica fordi det ikke slår ut på prøven.
Vis hele sitatet...

Du kan vel ikke garantere det vel.
Subutex kan spores i urinen i opptil en uke. (http://www.rustelefonen.no/index.php...=570&Itemid=42)
Og har man brukt det over lengre tid, kan det sikkert spores enda lengre enn det også.

Og Lyrica, det slår ut på prøver det også.
Kanskje ikke på striptester, men prøver som sendes til labriatoriet, ja.

Forressten, går ikke an å tygge Lyrica, da det bare finnes i kapselform (pulver inn)
Sitat fra furst:U-Buprenorfin (Temgesic, Subutex, Suboxone)

Analysen utføres med en immunologisk screeninganalyse og påviser buprenorfin og omdanningsstoffet buprenorfin-glukuronid. En vanlig dose Temgesic (0,2 - 0,4 mg) trenger ikke gi utslag på testen, mens Subutex som normalt er atskillig høyere dosert (4 - 32 mg) vil kunne gi positiv prøve i opptil en ukes tid. Dersom det er inntatt store doser av morfin eller kodein, kan dette medføre at analysen blir falsk positiv. Analyseresultatet kan således ikke benyttes ved mulighet for negative sanksjoner iht. IS13/2002.
Dersom det foreligger høye konsentrasjoner av kodein eller morfin, kan denne analysen bli falsk positiv. Dette vil i så fall bli kommentert.

Mest sannsynlig vil ikke en liten "bump" subutex gi utslag i det hele tatt på en urinprøve.
Sist endret av eyecandy654; 26. februar 2015 kl. 22:53.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg tar urinprøver en gang i uka pga benzo, men de tester ALT annet også. Testene blir sendt til sånn nazi-strengt grier i Trondheim. Det er vel en uke siden sist jeg tok suboxone. Bruker det ikke fast eller ofte.

Jeg skal ta urinprøve fredag. Kan jeg "trygt" ta en suboxone på 2 mg fedag og en 2 mg lørdag uten at det slår ut på nazi-testen jeg må ta neste fredag igjen? Har helt noia, men det hadde vært så digg med en på fredag og helst lørdag også nå som jeg er midt i de jævlige abstinensene med benzo.... bruker ellers veldig lite sub og er klar for å kutte det ut etter jeg er ferdig nedtrappa på benzo. Men jeg MÅÅÅÅÅ ikke bli tatt på sub.....
Jeg hadde ikke tatt risken på det, særlig ikke om det er så viktig å ikke bli tatt for suboxone Vi du fortelle litt mer om situasjonen? Lykke til med nedtrapping, det er mulig å klare det og overleve.
Klem fra Betty
Sist endret av Nurse Betty; 21. januar 2016 kl. 11:03.
Hei, så ikke meldingen før nå,..

tok 2 mg torsdag og to mg fredag. Tenkte å ta en tur hjem etterpå noen timer, men da tar de sånn vanlig urinprøve etterpå (blir ikke sendt til laboratorium eller noe)

skal jeg ta sjansen på å dra hjem nå (det er jo tross alt tre døgn siden sist jeg tok en liten dose... så bare drikker jeg masse vann før urinprøven.. hmm..
Ikke ta risken. Buprenorphine har lang halveringstid slik at LAR- pasienter kun trenger å ta en dose daglig. Stoffet kan spores i urin i opptil en uke. Pregabalin kan spores i urinen 2-3 dager, maks en uke.