Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3847
Hei Freaks,

Jeg skal arrangere en stor feiring for jobben angående et meget høyt mål som er oppnådd. Jeg fikk beskjed om dette i dag, så jeg er helt i startfasen. Grunnen til at jeg poster tråden er for å få åpnet idé myldringen.

Jeg har lite erfaring med arrangement av slike begivenheter, så det er en av mange grunner til denne tråden.

Vi er 40 personer, tilholdssted er Oslo. Det skal ikke inkludere overnatting - ellers har jeg ingen grenser - dog, budsjettet er på kr 150 000,-

Kom med innspill
Hva er aldersgruppen her? gjennomsnittsalder sånn ca?
Trådstarter
Ja det er jo greit å få med! Aldersgruppen er fra 20 til 35 år Et tema er allerede klart. Men er interessert i aktiviteter å gjøre. Jeg er ikke ute etter noen stor planlegging - men ønsker tips til aktiviteter å gjøre, er jo kun fantasien som setter grenser her
For å slå ilag litt teambuilding og artige aktiviteter, så har du Oslo Gladiators.
http://www.oslogladiators.no

Går man videre til en bedre middag og så noe standup o.l, og avslutter med alkohol, så har man vell en aften så bra den kan bli i firma-sammenheng.
Trådstarter
Takk for innspill! Middag og underholdning er planlagt

Men er slike type aktiviteter jeg er ute etter Kan legge til at forrige fest (som var av dette kaliberet) inneholdt helikoptertur - så nøl ikke med innspill!
Sist endret av $pliffeN; 22. mars 2014 kl. 18:27.
Trådstarter
Vet du om flere slike events i Oslo området?

Sitat av Blackkoz Vis innlegg
For å slå ilag litt teambuilding og artige aktiviteter, så har du Oslo Gladiators.
http://www.oslogladiators.no

Går man videre til en bedre middag og så noe standup o.l, og avslutter med alkohol, så har man vell en aften så bra den kan bli i firma-sammenheng.
Vis hele sitatet...
Hva jobber du med?
Trådstarter
Sitat av Picard Vis innlegg
Hva jobber du med?
Vis hele sitatet...
Hva skulle det ha for en betydning? Jeg vet aldri om det finnes noen på jobben som er innom her, derfor er det helt anonymt

Men har du innspill kanskje?
megazone tilbyr firmafest med varierende tilbud
http://www.megazone.no/firmafest.asp
Fallskjermhopping, bungee jumping, sportsbiler, prostituerte, amsterdam, avsidesliggende luksushytte, paintball, leie inn dverger.......

Litt inspirasjon her: http://www.nettavisen.no/na24/3038963.html

Du jobber ikke tilfeldigvis for Pareto? Forøvrig syntes jeg limo, paintball, modeller, dverger og enorm luksushytte gjerne ved noe ekstermsport-aktiviteter høres fett ut.

(Inviter meg gjerne, finansglad freak her)
Sist endret av Spirituell; 25. mars 2014 kl. 20:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Hva skulle det ha for en betydning? Jeg vet aldri om det finnes noen på jobben som er innom her, derfor er det helt anonymt

Men har du innspill kanskje?
Vis hele sitatet...
Budsjett 150 000, forrige firmafest inneholdt en helikoptertur, aldersgruppe 20-35 år, 40 personer og tilholdssted Olso er fakta du har oppgitt som lett kan igjenkjennes av kolleger, hva er da problemet med å si hva du jobber med. Ikke at jeg bryr meg om hva du jobber som men hvis du har noia for å bli gjenkjent av kolleger burde du kanskje ikke gi så mye avslørende informasjon.
jeg støtter forslaget om å leie inn masse dverger så drikke seg drita og herje med dem. Ler bare av tanken.
Sist endret av DrOctagon; 25. mars 2014 kl. 20:40.
Trådstarter
Takk for innspill!

Ser det blir nevnt dverger, mener jeg har lest i tidligere poster om at de er artige å invitere - Beklager å skuffe dere (Spirituell & DrOctagon) men den vitsen er utdødd - Og til informasjon så heter det kortvokste mennesker, ordet dverg eksisterer ikke lengre selv om definisjonen er der.

Igjen, takk for innspill men hold det på et saklig nivå!

Muller420: Hvordan kan den faktaen gjenkjennes av kolleger når de ikke vet at en fest er under planlegging? Men uansett, takk for tipset (?) - Forresten, har du noen innspill?
Sist endret av $pliffeN; 27. mars 2014 kl. 21:05.
Sitat av DrOctagon Vis innlegg
jeg støtter forslaget om å leie inn masse dverger så drikke seg drita og herje med dem. Ler bare av tanken.
Vis hele sitatet...
Var det queen som leide dverger med sombreros som de fylte med forskjellige stoffer og sendte rundt på gulvet så folk kunne forsyne seg selv?