Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 736
Hei!

Nå som jeg fyller 20 i sent April gleder jeg meg til å kunne begynne å utforske mer av Oslo's uteliv. Uten falsk ID!

Så det jeg lurer på er om noen vet om klubber steder der det spilles endel musikk type Café del Mar, Buddha-Bar osv. Elsker sånn musikk, men har ikke så mange venner som liker å drikke til slik musikk, så jeg kunne tenke meg å komme i kontakt med flere folk som kan nyte livet til avslappende musikk!

Har hørt på denne musikken i snart 2 år og kan ikke få nok.

Finnes det også klubber som spiller musikk type "After The Playboy Mansion"? Har så lite peil. på dette området. Og hva slags sjanger ligger disse to eksemplene mine under? Hører på musikken, men har vel aldri satt meg inn i sjangre!

Takk for alle svar...

edit: gjerne café konsepter også, var musikkcafeen i Sandvika i sommer da de kjørte cafe del mar musikk, og ikke noe er bedre enn et intimt lite sted med noen venner og en stor sofa og pils! takk gud for at det snart er sommer..
Sist endret av el_bamso; 14. februar 2006 kl. 15:54.