Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1987
jeg kan bli høy 15-20 ganger på ett gram. Jeg har røyket i 2 år snart i desember. Men nå i det siste halvåret har jeg begynnt og røyke veeldig mye. Jeg og kompisene mine kaller det for flatinger. Det vi som regel gjør er og lage ein pipe av ein red bull eller noe sånnt der det er 5-10 hull og ein liten kickhole. Jeg vet det er jevli usunnt. hadde ein fin bowl men faen mamma tok den. Men uansett legger "flatingen" på boksen og fyrer alt i ett trekk. det er sinnsjukt stealthy. Jeg synest nesten det er skummelt stealthy. Jeg holder det inne så lenge jeg kan. 10-25 sekund. og blåser det ut vindue eller på badet og det kommer nesten aldri noe røyk ut. og i verste fall lukter det i 15-35 minutt. Det er bare og mekke seg litt toast. Så forsvinner hjallfall lukten. evt lage mat ta med på romme. ta seg trekk også lukter ikke pusten min eller romme. pga maten

er det andre som driver på med lignende. Og jeg vil anbefale dette noe jævligt.
ta hasjen gjør den flat også plukk ut litt som du gjør så flat som mulig. også gjør du den litt mindre enn iphone knap (Home) men ikke for flat. Også prøv og ta alt i ett trekk. Prøv med mye mindre vist dere er usikker om dere klarer ta alt i ett trekk. Man lærer seg det
det varer som regel 1-2 timer. og eventuelt lenger om dere har 0 toleranse. Dette er også perfekt for og såve. istenfor og ta 0.3 i ein spliff. heller 0,05-0,1
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det handler nok om hva det enkelte individ ønsker av ruseffekt, om toleranse, og om fysiske og psykiske egenskaper.

Ett gram tilfredsstiller meg bare nesten en gang. Det er ikke nok. To gram, og jeg er happy. Det går med en del kroner på denne hobbyen kan du si..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det handler nok om hva det enkelte individ ønsker av ruseffekt, om toleranse, og om fysiske og psykiske egenskaper.

Ett gram tilfredsstiller meg bare nesten en gang. Det er ikke nok. To gram, og jeg er happy. Det går med en del kroner på denne hobbyen kan du si..
Vis hele sitatet...
Hvis du må ha 2g for å bli ordentlig fjern røyker jævlig dårlig bønne. 0.1 i ett bong trekk og jeg blir sjitballe, røyker hver dag i tillegg.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker jeg blir mere fjern på liten mengde enn på stor mengde. Er som at når det blir mye på en gang greier ikke reseptorene i hjernen å benytte seg av og ta opp alt. Røyka 0,5-0,7 i hver joint i mange år men ble ikke megafjern. Når jeg derimot begynte å røyke 0,2-0,3 på samme inntaksmåte ble jeg kjempe høy/stein. Og ja med samme hasj typen har eksperimentert med dette mye i etterkant av at jeg fant ut det mønsteret for å sjekke om det er mengden, sinnstilstanden eller hasjen det går på men er mengden.
Fler som har det sånn? Bittert for all hasjen jeg har wasta og trokke det har hatt med at det har vært mye hasj forhold til tobakk så det ikke har brent ordentlig heller . Venner bruker samme mengden og får helt sjokk når jeg nå sitter å mekker mini joints med ti tolv kickere i og ikke 30-35 kickere i
Alt over 0.2 anser jeg som waste. Har 13 år med sammenhengende toking og jeg får personlig INGEN bedre effekt av å øke dosene. I tillegg så røyker jeg heller en ekstra en dersom jeg skulle følt for det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det handler nok om hva det enkelte individ ønsker av ruseffekt, om toleranse, og om fysiske og psykiske egenskaper.

Ett gram tilfredsstiller meg bare nesten en gang. Det er ikke nok. To gram, og jeg er happy. Det går med en del kroner på denne hobbyen kan du si..
Vis hele sitatet...
Høres ut som du har dritthasj, hvis det i det hele tatt er hasj, hvis du seriøst må ha 2g hver gang du røyker.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Hvis du må ha 2g for å bli ordentlig fjern røyker jævlig dårlig bønne. 0.1 i ett bong trekk og jeg blir sjitballe, røyker hver dag i tillegg.
Vis hele sitatet...
Neida, bare du som har toleranse som er liten jente om du blit "sjitballe" av 100mg hasj.
Anonym bruker
"Slank Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neida, bare du som har toleranse som er liten jente om du blit "sjitballe" av 100mg hasj.
Vis hele sitatet...
Hehe, og du har toleranse som en "nærkis" om du trenger mer en 100 mg med god vare.
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ER narkis.
Invester heller i en ekte pipe.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2 gram for å bli fjern? Haha! Bullshit!
Jeg tror heller du røyker så mye at du er fjern hele tida. Så når du røyker å ikke merker noe er det fordi du er shitfaced allerede.
Den hasjen din må være landets dårligste.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Toleranse bygges opp viss du røyker mye av samme type, dermed må du ha mere i mekket eller annen type hasj/weed for å bli like fjern.

Har selv måttet røyke 1-3g for å kjenne effekt når jeg var veldig innrøket, så jeg er ikke i tvil om at noen bruker mer enn andre.
Inntaksmetode har selvfølgelig noe å si, jeg må ha mye mer i en joint enn i ett pipemekk f.eks.