Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 5071
Hey
Usikker på om jeg poster tråden i riktig del av forumet.

Ble tatt for å kjøre i ruspåvirket tilstand tilsvarende over 0.5 promille. Jeg hadde ingenting på meg og ingenting hjemme heller. De sa de allikevel ville foreta en razzia, men det har enda ikke skjedd. Det er nå cirka 4 uker siden jeg ble tatt. Jeg insisterte til politiet at de ikke ville finne noe hjemme.

Av diverse grunner har jeg svært lite lyst til å fortelle foreldrene mine om det hva som har skjedd, men jeg føler meg rimelig presset til å gjøre det just incase de plutselig dukker opp på døren. Har jo rimelig noia for det også mtp hva naboer vil tro osv.

Er det sannsynlig at det foretas en razzia hjemme hos meg?
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis ingenting har skjedd innen fire uker tror jeg du kan ta det helt med ro. En razzia med et delay på fire uker virker jo totalt mot sin hensikt ettersom du har hatt en hel måned på deg til å skyte heroen i åra eller røyke opp at tjallen du har stasja i truseskuffen.

Anyhow, du burde kanskje holde et øye med posten i nærmeste fremtid, innkalling til avhør og en eventuell rettsak havner fort der. Hvis mor plutselig ser et brev med navnet ditt på og "politi" stemplet i høyre hjørne kan det dukke opp noen spørsmål du helst vil være foruten.
Jeg, som han over tror heller ikke at razziaen kommer til å komme, men ikke for å kjøre noia på deg asså, men en kompis av meg som fikk razzia spurte om å få se ransakelseordre og det viste seg at de hadde hatt ransakelseordrenen i rundt 2 - 3mnd før dem kom tror jeg (minimumm 1,5 mnd)

Så da tipper jeg på at dem enten ikke kommer eller venter til du tror du er safe
Sist endret av Alge; 22. september 2017 kl. 23:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nei det er det jeg også tenker. Jeg kommer nok ikke til å ta noen sjanser uansett. Takk skal dere ha, får jeg hvertfall litt mer ro i sjel hehe
Jeg håper for guds skyld at den razziaen skjer, er du så dust at du risikerer andre menneskers liv i trafikken så burde du ikke hatt førerkort i det hele tatt.
Politiet kan ofte komme med slike trusler i håp om at du kommer til å innrømme noe mer på stedet. Vanskelig å si om det blir noen razzia eller ikke, men du burde ikke utelukke det helt enda. Hvis dette er det første du har blitt tatt for i det hele tatt, så tviler jeg egentlig på at det blir noen razzia. Kjenner en som har blitt tatt for å kjøre under ruspåvirkning 6 ganger, og mistet førerkortet 2 ganger, og han nevnte aldri noe om at det var noen razzia. Når de heller ikke fant noe på deg, så har de nok ikke mistanke om at du pusher droger heller.
Sitat av Ningen Vis innlegg
Kjenner en som har blitt tatt for å kjøre under ruspåvirkning 6 ganger..
Vis hele sitatet...
Sorry, men slike som han burde bures inne i lang tid!
Hvis du blir tatt hele 6 ganger, har du null respekt for andres liv!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva haddd du tatt?? Bare slkohol? Eller noe litt kulere?? Lurer bare siddn du ikke hadde så konkret promille??
▼ ... over et år senere ... ▼
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ble konfiskert en pakke sendt til meg av tollen engang.. de kom på razzia etter 7mnder.. antakeligvis er dette noe de kan gjør dersom de ikke har noe bedre å finne på
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ble konfiskert en pakke sendt til meg av tollen engang.. de kom på razzia etter 7mnder.. antakeligvis er dette noe de kan gjør dersom de ikke har noe bedre å finne på
Vis hele sitatet...
Hva har dette med at TS (I ett innlegg som er fra 2017 forresten) ble tatt for kjøring i ruspåvirket tilstand?
Sist endret av Marriese; 22. januar 2019 kl. 17:49.
Sitat av Marriese Vis innlegg
Hva har dette med at TS (I ett innlegg som er fra 2017 forresten) ble tatt for kjøring i ruspåvirket tilstand?
Vis hele sitatet...
Jeg gjetter på at det var for å få frem at det kan ta mye mer enn 4 uker før onkel kommer på besøk.
Det er så bra at politiet tar sånne som deg. Sette alle andre trafikanter i fare er både idiotisk og umodent.
Sist endret av lydmannen; 23. januar 2019 kl. 18:13.