Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 653
Jeg skal kjøpe laptop med foreldrene til meg selv til jul. Jeg er altfor sent ute, klar over det. Jeg vet man som regel får best tilbud ved å kjøpe på nett, men vil kanskje unngå dette da det hadde vært mer passelig med en pakke under treet.

Jeg skal bruke laptopen for det meste til surfing, streaming og se serier også videre. Men kan hende jeg vil spille litt på den også i framtiden. Et godt grafikkort er viktig men prosessor er viktigst. En kjapp maskin med godt bildekvalitet, helst 1TB harddisk. Jeg kan nøye meg med 15.6'' skjerm men vil helst opp til 17.

Og det viktigste av alt er at det er en maskin som ikke man får så mye problemer og bugs med. Et godt merke som det ikke blir så mye tull med. Pris ikke over 8 tusen.
Jeg bestilte en vare fra komplett i går, og fikk den i dag. Så dersom du bor rundt Oslo-regionen er det ikke for sent å bestille derfra ihvertfall så lenge de har varen på lager. Jeg ville gått for en Acer Aspire da jeg er mektig imponert over de (har en selv). Bra i pris, allright specs og holder lenge (robust bygd bl.a).