Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 996
Hei. Vurderer å kjøpe meg en stasjonær pc til rundt 5k etter jul. Spiller stort sett bare spill som CS, wow, dota 2 og lignende. Har sett på en stasjonær ferdigbygd fra multicom, men lurer på om noen her klarer å sette sammen en liste med deler som er bedre, til samme pris. Er kun selve PCen jeg trenger, alt annet har jeg

Multiom link:
http://www.multicom.no/Multicom-Tyri...-p/c/p10629261
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av hbrak Vis innlegg
Hei. Vurderer å kjøpe meg en stasjonær pc til rundt 5k etter jul. Spiller stort sett bare spill som CS, wow, dota 2 og lignende. Har sett på en stasjonær ferdigbygd fra multicom, men lurer på om noen her klarer å sette sammen en liste med deler som er bedre, til samme pris. Er kun selve PCen jeg trenger, alt annet har jeg

Multiom link:
http://www.multicom.no/Multicom-Tyri...-p/c/p10629261
Vis hele sitatet...
Hei!

Anbefaler deg å vente til du har omkring dobbelt så mye. Forskjellen på gaming pc til 5 og 10 tusen er vanvittig stor.

I tillegg burde du ta en titt på komplett.no.

Jeg gjorde begge disse tingene og ble veldig fornøyd. Lykke til!
Hei!

Anbefaler deg å vente til romjulssalget og kanskje gå opp en tusenlapp eller to om det lar seg gjøre for muligheten til noe mer krevende spill på sikt. Om du skal holde deg til spillene du nevner holder 5k i massevis. Du får forsåvidt mye rått brukt i prisklassen 5-6 tusen også.
Trådstarter
2 0
Takk for svar, vil se litt på prisene som kommer rundt romjulen/nyåret!
som adeith sa, vent til su har mere penger (og vent på salg).
bygger du en selv blir det 1-2tusenlapper billigere. og du burde skaffe noe bedre enn pentium prosessor.