Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1432
Anonym bruker
"Snakkende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Jeg er ute etter anbefalinger til en vape som kan brukes til grønt. Jeg har tidligere brukt Vapcap M 2018 men vil bytte til en elektrisk variant (med batteri). Hadde tenkt meg en Pax 3, men syntes den blir litt i det dyreste laget. Så om vapen kunne kosta mindre hadde det vært fint, den må passe sammen med grønt/plantemateriale, den skal helst være enkel og bruke, og jeg foretrekker noe som er så liten/diskre som mulig.

På forhånd, takk!
Akkurat gått igjennom hele denne regla selv for å finne en elektrisk vape til brunt, har kommet frem til at Pax3 er og blir det beste valget for min del uansett om jeg skal ha grønt, brunt eller lager rosin.
Den er litt dyr ja, men du sparer jo en del penger i lengden.

Ikke kjøp vapes på "Headshops" da de er overpriset!
Bruker du "vaposhop"
Med kode VAPOBUST2018 så får du 10% avslag + at det er gratis frakt for alle bestillinger over 50 euro (480kr ca)
Uten koden så koster Pax3 2,263.95 svenske kroner, i norske nettbutikker så ligger den jo på nærmere 3k, helt sinnsykt!
Anonym bruker
"Snakkende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg sier “for dyrt” for en Pax 3 så er det prisene fra Vaposhop o.l. jeg snakker om. Du har rett i at man kan som oftes spare penger der i forhold til norske butikker, men mye av det man sparer blir spist opp av 25% tollavgift. Jeg hadde håpet å finne noe billigere som kan dekke mine relativt beskjedne krav, så jeg slipper å bruke så lang tid på å spare opp nok penger til en Pax 3 Men om jeg ender opp med å bestille fra Vaposhop skal jeg definitift bruke rabattkoden, takk for tipset!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg sier “for dyrt” for en Pax 3 så er det prisene fra Vaposhop o.l. jeg snakker om. Du har rett i at man kan som oftes spare penger der i forhold til norske butikker, men mye av det man sparer blir spist opp av 25% tollavgift. Jeg hadde håpet å finne noe billigere som kan dekke mine relativt beskjedne krav, så jeg slipper å bruke så lang tid på å spare opp nok penger til en Pax 3 Men om jeg ender opp med å bestille fra Vaposhop skal jeg definitift bruke rabattkoden, takk for tipset!
Vis hele sitatet...
Aah, så noe enda billigere da.
Du har jo eventuelt Storm eller Flowermate v5 til rundt tusenlappen om det er mer ditt budsjett.

Hørt en del bra om de også ifra FuckCombustion
Har arizer solo, arizer air og dynavap.

Liker dynavap best for øyeblikket da den smeller noe hinsides mtp hvor lite plass bowlen har. Tennes med lighter da, så man kan risikere å svi noe av materialet hvis man holder flammen for lenge.

Arizer vaporizerne kan også anbefales, en session med grønt kan vare opp til 12 min. Legger du i brunt i tillegg kan du ofte kjøre 2 sessions for å få utnyttet alt.

Har forresten aldri måttet betale toll når jeg bestilte disse fra utlandet. Kan godt være ren flaks.
Sist endret av andlov5000; 20. juli 2019 kl. 18:56.
Er det denne https://vapefiend.co.uk/products/her...70dca2f8&_ss=r, eller denne https://vapefiend.co.uk/products/wax...70dca2f8&_ss=r
Man bruker til hasj i flowermate v5?

Jeg hadde brukt dynavap til jeg fikk råd til en skikkelig god vaporizer i stedet for å kompromisse. Nettop hjemme fra en måned i Nederland og klarte meg helt fint med en dynavap m. Hvis en vil ha store skyer uten å bruke mye varme slik at det fort blir stram smak er løsning å male weeden veldig fint. Bruk grinder laget for vaporizer. Ikke fyll mer en 3/4.

Arizer lager forøvrig veldige gode og rimelig vaporizere for weed.
Anonym bruker
"Snakkende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Etter mye frem og tilbake endte jeg med en Focusvape Pro og gleder meg til å få den i posten om et par uker Takk for alle anbefalinger! Spesielt takk til Flaffersen, jeg endte opp med å bestille fra Vaposhop, og da fikk jeg brukt 10% rabatt med koden du nevnte
Kom gjerne med en oppdatering. Det hadde vært interessant å høre hvordan den er med hasj.