Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 589
Har kjøpt CBD og er helt frelst. Studerer i Danmark, så jeg har muligheten til å bestille fra hele verden. Siden jeg bor i Danmark, ønsker jeg å kjøpe kun fra selgere i EU, da jeg vil slippe MVA.


Har sjekket rundt på nettet, og slik jeg forstår det er markedet helt uregulert, som igjen fører til en haug useriøse aktører. Tenker at sikkert mange av selgerne oppgir en høyere dose CBD i flaskene enn i realiteten. Leste (i The Guardian) at tilfellet var at over halvparten som var testet av dem viste seg å oppgi feil innhold av produktet.

Så når jeg sitter og leser nå på nettet, så ser jeg veldig mye ymse tilbakemeldinger på de forskjellige merkene. Dette har fått meg til å kjøpe litt fra Provacan, da det ser ut som de får gode tilbakemeldinger jevnt over (dog er prisen litt høy). Prisene til CBD Armour og CBD brothers virker fristende, men feedbacken på styrken på produktene er dårlig og/eller ikke tilstede. Noen som har hørt om disse merkene?


Er det noen som har noen andre merker å anbefale? Ønsker selvfølgelig den sterkeste CBD'en til den billigste pengen.