Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2293
Hei, jeg flytter ut av kollektivet jeg bor i rundt August mnd. I den forbindelse kom jeg plutselig på at kansje freak var en mulig arena å legge ut en annonse.

Jeg snakker her ikke om et kollektiv for speed freaks, men et kollektiv for alternativt orienterte ikke A4-mennesker. Ja, av den ansvarsfulle sorten.

Personlighetsmessig er jeg omgjengelig, hensynsfull og tilpassningsdyktig. Selv trives jeg veldig godt av lukten til 420, men jeg selv holder meg kun til psykedelia i blant for personlig vekst. Det er ellers viktig at det er personer som vet å holde slike hobbyer diskre utadd, så vi ikke plages av lovens lange arm på døren.

Selv er jeg i full jobb. På fritiden driver jeg med meditasjon, yoga og er optatt av sunnhet. Jeg reiser og en del med jobben min, så vedkommende vil få enda mer space. Ellers jeg er opptatt av kunst, musikk, literatur og den type ting.


Gi meg gjerne en PM om noen kjenner noen, har et ledig rom, hybel eller lignende.
Virker ikke som annonser blir værende her så lenge, men lykke til!
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Virker ikke som annonser blir værende her så lenge, men lykke til!
Vis hele sitatet...
Nei, gode gamle Freak kunne muligens gjort det stort på annonser i form av et alternativ finn.no. Uansett takk
R.i.p 23.04.2021
Meditasjon og yoga check 420 check synd jeg ikke driver kollektiv.du ville hvert en god kandidat hehe
Det var en som etterlyste noen til en jobb i går, den tråden forsvant fort.
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Meditasjon og yoga check 420 check synd jeg ikke driver kollektiv.du ville hvert en god kandidat hehe
Vis hele sitatet...
Ja, det var da som fanden. Regelmessig har jeg og en søndag annenhver måned hatt ritualer med giften fra kambofrosk der hvor jeg bor nå. Det var noen andre beboere som rynket på nesen av uansett hvor mye hensyn vi prøve og ta.
R.i.p 23.04.2021
Her pleide jeg og kjøre lsd,sopp og changa 2ganger i mnd ++ andre ymse midler. Kansje jeg burte starte et kollektiv med likesinnede? Bor på landet uten for oslo tough men bondelandet er enda bedre til meditsdjon/visuals hehe
Sist endret av Tarm; 18. juni 2020 kl. 22:06.
Jeg hadde fort rynka litt selv jeg, dette har jeg aldri hørt om
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Her pleide jeg og kjøre lsd,sopp og changa 2ganger i mnd ++ andre ymse midler. Kansje jeg burte starte et kollektiv med likesinnede? Bor på landet uten for oslo tough men bondelandet er enda bedre til meditsdjon/visuals hehe
Vis hele sitatet...
Ja, og bo på landet er nok det aller beste for den type aktiviteter

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Jeg hadde fort rynka litt selv jeg, dette har jeg aldri hørt om
Vis hele sitatet...
Dette her:

https://psychedelictimes.com/kambo/
Sist endret av pipestilk; 18. juni 2020 kl. 23:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kollektiv må vel være innafor å legge ut her? Blir som å søke likesinnede venner under forumets sosiale hjørne, bare som også tilfeldigvis kanskje søker sted å bo.

Jeg er altfor glad i eget selskap til å kunne bo sammen med flere andre, men lykke til!
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Mefibon Vis innlegg
Kollektiv må vel være innafor å legge ut her? Blir som å søke likesinnede venner under forumets sosiale hjørne, bare som også tilfeldigvis kanskje søker sted å bo.

Jeg er altfor glad i eget selskap til å kunne bo sammen med flere andre, men lykke til!
Vis hele sitatet...
Sant,jeg er også alt for glad i mit eget selskap til og kunne bo med andre på min egen gårdsplass. Men vis det var tilfelle ville det blit meditasjon og yoga fra 5 om morningen til kl 8 så fundering over realiteten til 1.så ville det blit mer meditasjon til kl 3.så vile mr cubensis dukket opp og forstyrret fra 5 til 10. Så kommer fru changa på besøk fra 10.30 til 2. Ja du skjønner..
Sist endret av Tarm; 18. juni 2020 kl. 23:17.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Ja, og bo på landet er nok det aller beste for den type aktiviteter



Dette her:

https://psychedelictimes.com/kambo/
Vis hele sitatet...
Jeg tror nok jeg skjønte hva det dreide seg om, men hvordan får man tak i psykedeliske frosker her? Detta syns jeg var imponerende
Hadde vært fint å bo sammen med en fyr som deg, pipestilk. Skal faktisk flytte i august, men dessverre ikke til Oslo eller noen plasser i nærheten.

Hvilken effekt/hva slags fordeler får du av kambo?
Pipestilk
Trådstarter
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Jeg tror nok jeg skjønte hva det dreide seg om, men hvordan får man tak i psykedeliske frosker her? Detta syns jeg var imponerende
Vis hele sitatet...
Froskene håper jeg lever i beste velgående i jungelen, det er kun giften man smører inn i huden etter og ha påført seg et brannsår. Det er faktisk mange sertefiserte intstruktører her i norge som kan kunsten å fasilitere. Selv er jeg usikker på om det faktisk er ulovllig da flere reklamerer åpent for det.

Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Hadde vært fint å bo sammen med en fyr som deg, pipestilk. Skal faktisk flytte i august, men dessverre ikke til Oslo eller noen plasser i nærheten.

Hvilken effekt/hva slags fordeler får du av kambo?
Vis hele sitatet...
Kambo er ikke psykedelisk, og mildt sagt er det helt jævlig når man er forgiftet. Men da skal man fokusere på ting man vil bli kvitt i livet.Det kan være så mangt. Når effekten oppleves såpass dramatisk vil det og bli gnidd inn undebevistheten og "man spyr gjerne det "negative man skal kvitte seg med" ned i bøtter. Etterpå får man en sterk indre ro i det en morfintype kalt dermophin når blodbariæren. Og dette kan prege syken i lang tid etterpå.

Sitat av Mefibon Vis innlegg

Jeg er altfor glad i eget selskap til å kunne bo sammen med flere andre, men lykke til!
Vis hele sitatet...
Jeg har full forståelse for verdien av og bo alene, men i Oslo er det nærmest helt umulig med en vanlig lønning dersom du vil ha litt penger å rutle med igjenn når mnd er over.
Sist endret av pipestilk; 19. juni 2020 kl. 07:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.