Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3215
Heisann! Er politiet egentlig "pålagt" med avhør når det kommer til narkotika-saker ? Enten om man blir tatt med en liten mengde eller ei. Hørt om folk som har vært i avhør etter bare 0.noe gram narkotika mens andre som har hatt razzia hjemme men ikke noe avhør? Noen som har en formening om det?
Sist endret av white?; 26. april 2016 kl. 02:43.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei de er ikke pålagt, ofte velger de avhør fordi det kan gi de mer å dømme en person på eller kanskje de til og med klarer å få personen til å avsløre andre.
Jeg har vært i en situasjon der jeg ble bedt om å komme i avhør en viss dag, på vei ut døren på denne dagen fikk jeg en telefon fra politikammeret om at viss jeg godtok et forenklet forelegg så droppet de avhøret, noe jeg godtok.
Sist endret av Dodecha; 26. april 2016 kl. 02:44.
white?'s Avatar
Trådstarter
Skjønner skjønner. Var bare en episode for en 3mnd tid siden hvor en venn ble tatt med 1g ish amf, fikk så razzia hjemme mens han satt på cella.
Han slapp unna avhør og det meste, som i din situasjon så godtok han forelegget.